Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1743, 1744, 1745, 1746, 1747, 1748, 1749 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 17:12 

Kraak... Piep...

Qre8ive schreef:
Broken Balance schreef:
Kwaliteit is wel Sound Design en Mastering, iedereen met hersens weet dat.

Onzin, kwaliteit van muziek kan van alles zijn omdat er zoveel aspecten zijn van muziek. Je kunt niet zeggen dat de algemene kwaliteit van muziek door twee aspecten van muziek bepaald word, dat is een mening.

Noem dan is de andere aspecten? Met sound design en production maak je je nummer en mastering laat je je nummer goed uit de speakers komen.. wat komt er nog meer bij kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 17:21 

Daveytl schreef:
Phase 2 schreef:
Daveytl schreef:
Klopt helemaal, kwaliteit heeft niks te maken met sound design of allemaal van dat soort moeilijke termen maar puur met smaak.

Dat is jou mening, maar kwaliteit kan voor iemand anders weer wel te maken hebben met sound design, etc.

Obviously was ik daar sarcastisch. Slaat helemaal nergens op wat die Nerrazzurro weer uitkraamt.
Muziek is gewoon gebaseerd op meningen. Wie bepaalt of het sound design goed in elkaar zit of dat je track goed gemasterd is? Is dat DJ Thera? Is dat Vazard? Is dat Dr. Peacock? Tymon misschien? Noize Suppressor heeft dan weer een heel andere manier van masteren dan bijvoorbeeld SRB. Het moet goed in de smaak vallen bij je doelgroep, dan is het een geslaagd nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 17:25 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Het moet goed in de smaak vallen bij je doelgroep, dan is het een geslaagd nummer.

Hier ben ik het niet mee eens. Dan zou je het wel of niet een geslaagd nummer zijn afhangen aan een groep mensen. Ik denk dat of wel of niet een geslaagd nummer is voor iedereen anders is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 17:28 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:

Kwaliteit is wel Sound Design en Mastering, iedereen met hersens weet dat.

Als jij een track van goeie kwaliteit vind is dat gewoon jouw smaak.

Ik vind bijvoorbeeld The Genesis Projection - Windigo, een topnummer. Maar iedereen kan horen dat dat nummer vreselijk slecht gemasterd is en de sounds heel simpel zijn. Maar toch vind ik het nummer vet.

Sommige Hidden en TOA nummers vind ik niks aan. Maar dat neemt niet weg dat het sounddesign en mastering van die tracks, tegen perfectie aanzit.

Je kan zaken als creativiteit ook zien als kwaliteit. Het is dus wel op meerdere manieren in te vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 17:29 

Phase 2 schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Het moet goed in de smaak vallen bij je doelgroep, dan is het een geslaagd nummer.

Hier ben ik het niet mee eens. Dan zou je het wel of niet een geslaagd nummer zijn afhangen aan een groep mensen. Ik denk dat of wel of niet een geslaagd nummer is voor iedereen anders is.
Daar ben ik het wel mee eens, maar dat is zo'n beetje wat ik al zei. Een nummer is goed wanneer het in de smaak valt bij je. Dat is dus voor iedereen anders.

Met die doelgroep bedoel ik eigenlijk dat de mensen die de producties van een producer goed kennen, kunnen oordelen of de track goed is of slecht is, in vergelijking met de standaard van die producer. Maar dan nog kom je uiteindelijk op smaak terecht. Je hebt helemaal gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 17:35 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:

Year of summer is juist het overduidelijke 13 in een dozijn nummer. Zelfde kick melodie en zeikerige vocalen zoals elk "zomers" hardstyle nummer. Terwijl Delete zich juist van de massa onderscheid door een goed hard concept neer te zetten, dat elementen heeft van early hardstyle.
De jongen heeft wel degelijk talent, als je binnen 1/2 jaar zo veel support krijgt en niet eens in Nederland woont. Waar wildstylez toch wel 3/4 jaar over heeft gedaan, die wel in nederland woont. En in nummers als Advanced Technology, Syndrome, Eden, Pulse en The Reaper zit wel degelijk een goeie duistere sfeer in.
Ik durf te wedden dat je hem ook nog nooit live hebt meegemaakt. En dat een nummer minder sounds heeft, heeft ook een reden, daar versterkt hij juist andere elementen van het nummer mee, zoals de drive en de ruige sound. Liever een simpelere doeltreffende sound wat tenminste echt focust op HARDstyle dan weer een veel te vrolijk riedeltje met wat popvocalen.

Je gaat de bekendheid van Wildstylez toch niet vergelijken met die van delete? Wildstylez is toch echt veel bekender.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 17:53 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat ik veel van deze en vorige pagina heb doorgelezen en er weinig wist-je-datjes in staan maar dat er over 1 bepaalt onderwerp wordt gediscussieerd.

Wist je dat ik ook weet dat dit niet een discussie topic is maar een wist je dat topic?

Wist je dat ik nu graag wil dat deze discussie verder gaat in het discussie topic?

En, wist je dat ik waarschuwingen uit ga delen als dat niet per direct vanaf mijn post gedaan wordt?

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:56 

Hardtraxx Addict

E-Force & Luna hebben weer een nieuwe track en hij is ongelofelijk geil :worship:

Edit: heet overigens Crucifix
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 21:39 

Hardtraxx Veteran

Ben zeer benieuwd! Waarom maken hun eigenlijk geen album met ze tweeën of beginnen ze een gezamenlijk een project onder een alias, aangezien ze toch heel veel samen maken! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 22:04 

Hardtraxxer

noisecontrollers:
Citaat:
Tonight we have the honour to close Frequency2013, Edmonton after Bingo Players, Portin Robinson and Ferry Corsten. Will be sooo much fun! Gonna pitch a rmx we just finished we worked on last month. We will update you about that asap. Can't F&*n wait. :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 23:33 

Artiest

Wist je dat... de nieuwe Get In-Phased online is?

Dit keer met veel studio materiaal waar we aan een nieuwe track bezig zijn :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 23:35 

Hardtraxxer

Tom_InPhase schreef:

Wow, klinkt heel erg goed die track in het begin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 23:57 

Hardtraxxer

Wildstylez en Yellow Claw op twitter.... :cry: :cry:

Citaat:
Wildstylez ‏@wildstyleznl
“@Yellow_Claw: FAWAKA @wildstyleznl ?” //Lekker! Met jullie?

Citaat:
Yellow Claw ‏@Yellow_Claw
@wildstyleznl Maar alle gekheid op een stokje. Er moet wel een keer een studiosessie komen hoor.

Citaat:
Wildstylez ‏@wildstyleznl
@Yellow_Claw mail anders ff naar [email protected] :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 00:45 

Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 01:11 

Hardtraxx Veteran

Ik vind de muziek van Yellow Claw heel vet, en die van Wildstylez ook dus waarom niet? Fuck de hokjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 01:57 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Ik vind de muziek van Yellow Claw heel vet, en die van Wildstylez ook dus waarom niet? Fuck de hokjes!

Haat hokjes, maar ik ben nog geen track van YC tegen gekomen die ik langer dan 20 seconden wou luisteren, ondanks dat ik dat meerdere malen tegen mijn zin heb gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 02:07 

Hardtraxxer

stynch schreef:
Tom_InPhase schreef:

Wow, klinkt heel erg goed die track in het begin!

Klinkt inderdaad erg vet, lekkere screeches
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:10 

Hardtraxxer

Stereorockerz schreef:
E-Force & Luna hebben weer een nieuwe track en hij is ongelofelijk geil :worship:

E-Force schreef:
Just finished my new track E-Force - Crucifix!! Soon there will be a preview online.. I already played it on Dancefair Jaarbeurs Utrecht yesterday!

E-Force solo dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:28 

Hardtraxx Veteran

A-lusion
Citaat:
Thanks for all your great reactions and feedback to my 10 years of activity. Couldn't have done it without you!
oh and about my new music... I am building a complete new studio at the moment! A big creative hardstyle lab!
After that, new music will be on it's way very soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:38 

Hardtraxx Addict

mrbubble456 schreef:
Stereorockerz schreef:

E-Force schreef:
Just finished my new track E-Force - Crucifix!! Soon there will be a preview online.. I already played it on Dancefair Jaarbeurs Utrecht yesterday!

E-Force solo dus

Vreemd, E-Force en Luna vertelden duidelijk dat het een collab was :/
Ach wat maakt het ook uit, hij is vetjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:50 

Hardtraxx Veteran

Dan heb je niet goed geluisterd ;).

Ze hebben hem samen gemaakt maar het wordt de nieuwe solo plaat van E-Force.
Hij klonk echt super vet :D al moet ik zeggen dat die platen van die Duitse jongen die hij bij E-Force liet horen
en ook 1 bij Frontliner totaal niet slecht klonken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:55 

Kraak... Piep...

iMark schreef:

Zal wel weer een top 40 nummer worden. Maar veel YC platen zijn best leuk t.o.v. Niels Ganzebord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 15:56 

ErikZ schreef:
Dan heb je niet goed geluisterd ;).

Ze hebben hem samen gemaakt maar het wordt de nieuwe solo plaat van E-Force.
Hij klonk echt super vet :D al moet ik zeggen dat die platen van die Duitse jongen die hij bij E-Force liet horen
en ook 1 bij Frontliner totaal niet slecht klonken

E-Force alleen, want Luna produceerd niet (toch?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 17:00 

Hardtraxx Veteran

D-Block & S-te-Fan op Facebook:
Which track of us would you like to see remixed by which artist? Share your thoughts!

Zal wel voor het album zijn. Hebben Noisecontrollers niet ook een Remix van iets gemaakt?

Radical Redemption op Facebook:
My new track is finished! Watch for it if you are going to Reverze! #TSoS

Zeer benieuwd! :woot:

Regain op Facebook:
Tomorrow 21:00 - Altraz & Regain @ New Order Podcast 11 on HARDSTYLE.nu. You can't miss it because I played some new, unreleased stuff (not mine but hot like always haha) :D

Phuture Noize op Facebook:
Just 10 likes left until we reach the 4k likes, going to finish our gift asap :)

Frontliner op Facebook:
I'm going to lock myself in for the next few weeks! Let's make sure I can bring you the biggest summer track!

Beetje jammer dat hij zich gaat focussen op het maken van 'de grootste zomer track'. Dit bericht komt een beetje op mij over alsof Barry ook graag een YOS wilt scoren! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 17:05 

Maximum schreef:
Frontliner op Facebook:
I'm going to lock myself in for the next few weeks! Let's make sure I can bring you the biggest summer track!

Beetje jammer dat hij zich gaat focussen op het maken van 'de grootste zomer track'. Dit bericht komt een beetje op mij over alsof Barry ook graag een YOS wilt scoren! -.-

Hoezo jammer? Toch vet als je zoiets bereikt?
Vorige  1 ... 1743, 1744, 1745, 1746, 1747, 1748, 1749 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen