Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1710, 1711, 1712, 1713, 1714, 1715, 1716 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 21:09 

Hardtraxx Elite

The Pitcher een DJ-Tool van Showtek & Justin Prime - Cannonball gemaakt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 21:56 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
The Pitcher een DJ-Tool van Showtek & Justin Prime - Cannonball gemaakt heeft.

Pitchkicks incoming :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 23:51 

Hardtraxxer

Weet niet echt of dit hier moet, maar ik kwam dit op fb tegen:
een 'fan' zei:
Maar voor de verandering eens na de oude Willem Rebergen aka Heady aka PannekoekHunterz luisteren , toen ikkes hem nog toppie vond....:P

Dusssss Hardstyle mix masterz nr.1 - Headhunterz , door den speakers aant blazen !!

En Willem aka Heady....het is nog niet te laat hoor kerel....ga aub niet Gaytek aka Showtek achterna...please , for the love for the music ;-)

Waarop willem (heady) antwoorde:

Ik heb jullie (helaas) geen van allen ooit persoonlijk gesproken. Ik kan een offensief beginnen om de wereld ervan te overtuigen dat ik liefdevol iemand ben maar ik stop die energie liever in de muziek zelf en diegenen voor wie ik iets kan betekenen in hun leven.
Het is ontzettend makkelijk en kortzichtig om een vinger te wijzen of mening te hebben over wie of wat dan ook. Dit is menselijk. Ik zeg, respect voor degene die naar binnen durft te kijken en zijn projecties op anderen laat varen.
Desalniettemin, liefs voor allemaal. Er loopt genoeg ander muziek talent rond wat je vast beter zal liggen. Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 00:07 

Die Headhunterz moet dat als een compliment zien dat hij eens goede muziek maakte. Hij verspilt talent op deze manier door makkelijke hitjes te maken. Maar die mensen zijn op de een of andere manier besmet met een geld virus net als iemand die verslaafd is alleen voor de drugs leeft. Ze ontkennen het ook nog eens en dat is nog het misselijke. Zo jammer van iemand die zoveel talent heeft. Door hem ben ik hardere muziek gaan waarderen. Zonder hem was ik misschien niet zo gek geworden van hardstyle en hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 00:40 

Hardtraxx Newbie

Welke MC is dit? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 02:53 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Die Headhunterz moet dat als een compliment zien dat hij eens goede muziek maakte. Hij verspilt talent op deze manier door makkelijke hitjes te maken. Maar die mensen zijn op de een of andere manier besmet met een geld virus net als iemand die verslaafd is alleen voor de drugs leeft. Ze ontkennen het ook nog eens en dat is nog het misselijke. Zo jammer van iemand die zoveel talent heeft. Door hem ben ik hardere muziek gaan waarderen. Zonder hem was ik misschien niet zo gek geworden van hardstyle en hardcore.

Volgens mij ben jij besmet met een verschrikkelijke-post-virus
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 04:07 

Hardtraxx Veteran

Wat een onzin zeg van die 2 personen en van Nerazzuro (hoe kan het ook anders >.< ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 04:41 

Daveytl schreef:
Wat een onzin zeg van die 2 personen en van Nerazzuro (hoe kan het ook anders >.< ).
Vind dit toch iets te makkelijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 04:41 

PNXRMX schreef:
Heel makkelijk. Je wilt duidelijk scoren bij de andere leden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 09:32 

Hardtraxx Veteran

Regain schreef:

Welke MC is dit? ;)

DV8, en nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 11:29 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
PNXRMX schreef:

gast :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 11:39 

Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:
PNXRMX schreef:

Je hebt anders wel meteen een dubbelpost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 12:08 

Hardtraxx Veteran

Pontuz & Jon ‏@wastedpenguinz
Citaat:
We got some awesome news yesterday! Really excited about this! :)

Nieuws over album? Label? Of boekingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 12:12 

Hardtraxx Veteran

We zullen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 12:31 

Hardtraxx Veteran

Loudness boeking natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 12:51 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Qapital boeking natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:53 

Hardtraxx Veteran

Niels Geusebroek treedt vanavond samen met Wildstylez op in de HMH.

Niels Geusebroek ‏@Nielsgeusebroek
Citaat:
Vanavond knallen in Heineken Music Hall met @wildstyleznl, vanaf 00.00 uur. Wie is daar bij? #xqlusive http://fb.me/1fPlpKPWf
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 14:34 

Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:

Makkelijke hitjes? Besmet met geld virus? Gast wat een onzin... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 14:48 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
PNXRMX schreef:

Ja klopt, ik voel me anders heel alleen 's nachts. Nee, ik kom voor Heady op en andere artiesten die mainstream produceren waar hun hart in zit. Mensen zoals jij proberen hun hele bestaan belachelijk te maken met als enig argument je eigen bekrompen geest. Je mag best discussie voeren, maar jij doet dat op basis van aannames die je regelrecht uit je eigen anus plukt. Ik reageer daar graag op om te voorkomen dat andere mensen gewoon geloven wat jij zegt.

Mag dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 14:50 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Nerazzurro93 schreef:
PNXRMX schreef:

Ja klopt, ik voel me anders heel alleen 's nachts. Nee, ik kom voor Heady op en andere artiesten die mainstream produceren waar hun hart in zit. Mensen zoals jij proberen hun hele bestaan belachelijk te maken met als enig argument je eigen bekrompen geest. Je mag best discussie voeren, maar jij doet dat op basis van aannames die je regelrecht uit je eigen anus plukt. Ik reageer daar graag op om te voorkomen dat andere mensen gewoon geloven wat jij zegt.

Mag dat?

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 14:52 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Nerazzurro93 schreef:
PNXRMX schreef:

Mag dat?

Kijk hier word ik vrolijk van :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 15:01 

Aan het typen...

Eerlijk gezegd zijn er wel meer aanwijzingen dan zijn bekrompen geest. Bovendien heeft Headhunterz zelf gezegd dat hij zich onlangs teveel bezig hield met dingen als geld, boekingen en faam. Toen waren jullie er ook allemaal van overtuigd dat dat niet het geval was. En ook Frontliner die hier een beetje schijnheilig loopt te zijn, heeft onlangs nog in een interview gezegd dat hij hoopt dat Hardstyle nog groter wordt, zodat hij er meer geld aan over houdt. Stel dat Hardstyle hetzelfde doormaakt als Jump hier in Nederland en de scene dus echt geminimaliseerd wordt, verwacht je dan dat de huidige grote namen (of zelfs een heel groot deel van alle artiesten) nog steeds met evenveel passie bezig zijn met hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 15:08 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:

Jouw posts zijn altijd een genot om te lezen. En dat is geen compliment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 15:29 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
PNXRMX schreef:

Wil je met me uit PNXRMX?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 15:39 

PNXRMX schreef:
Nerazzurro93 schreef:
PNXRMX schreef:

Mag dat?

Ja dat mag. We zitten hier op een forum.

Ik kan het gewoon niet geloven dat geld en faam geen rol spelen als een scene in enkele jaren TOTAAL kantelt en 'toevallig' enorm aan populariteit wint. Wat dat betreft vind ik de mensen hier heel naïef en die zouden hun wereldbeeld moeten veranderen. Waarom moet de mens altijd meer geld hebben? Macht en geld lijkt jammer genoeg de enige drijfveer voor velen. Ik vind jullie juist bekrompen.

Gisteren maakte een treurig gevoel zich meester van mij tijdens YOS. De meest idiote mensen begonnen te stampen en dan denk ik meteen aan het jumpen.

Als jullie je ogen daarvoor willen sluiten vind ik prima, maar ik luister niet naar muziek die zijn eigen identiteit is verloren en geleid wordt door alleen geld en bekendheid. De voornaamste reden daarvoor is dat het vaak gewoon niet klinkt. Er moeten altijd concessies gedaan worden om het toegankelijk de maken en ik heb dat geluid wel gehad. Die leeftijd ben ik voorbij dat ik daar genoegen mee neem.

Ik heb toen ik jong was wel eens dance nummer of wat 50 cent opgezet. Maar als ik dan terugkijk dan was dat eigenlijk troep. Waarom vind ik dat nu? omdat ik me ontwikkel. Muziek heb ik nooit zo geluisterd totdat ik in aanraking kwam met hardstyle/hardcore. Gewoom omdat de variatie er is/was.
Vorige  1 ... 1710, 1711, 1712, 1713, 1714, 1715, 1716 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen