The Pitcher een DJ-Tool van Showtek & Justin Prime - Cannonball gemaakt heeft.
Pitchkicks incominghotymoty wrote:The Pitcher een DJ-Tool van Showtek & Justin Prime - Cannonball gemaakt heeft.
Pitchkicks incominghotymoty wrote:The Pitcher een DJ-Tool van Showtek & Justin Prime - Cannonball gemaakt heeft.
Volgens mij ben jij besmet met een verschrikkelijke-post-virusNerazzurro93 wrote:Die Headhunterz moet dat als een compliment zien dat hij eens goede muziek maakte. Hij verspilt talent op deze manier door makkelijke hitjes te maken. Maar die mensen zijn op de een of andere manier besmet met een geld virus net als iemand die verslaafd is alleen voor de drugs leeft. Ze ontkennen het ook nog eens en dat is nog het misselijke. Zo jammer van iemand die zoveel talent heeft. Door hem ben ik hardere muziek gaan waarderen. Zonder hem was ik misschien niet zo gek geworden van hardstyle en hardcore.
Vind dit toch iets te makkelijk gezegd.Daveytl wrote:Wat een onzin zeg van die 2 personen en van Nerazzuro (hoe kan het ook anders).
Heel makkelijk. Je wilt duidelijk scoren bij de andere leden.PNXRMX wrote:Volgens mij ben jij besmet met een verschrikkelijke-post-virus
DV8, en nu?
gastNerazzurro93 wrote:Heel makkelijk. Je wilt duidelijk scoren bij de andere leden.PNXRMX wrote:Volgens mij ben jij besmet met een verschrikkelijke-post-virus
Je hebt anders wel meteen een dubbelpostNerazzurro93 wrote:PNXRMX wrote:Volgens mij ben jij besmet met een verschrikkelijke-post-virus
Heel makkelijk. Je wilt duidelijk scoren bij de andere leden.
Nieuws over album? Label? Of boekingen?We got some awesome news yesterday! Really excited about this!
Dakpan wrote:Qapital boeking natuurlijk.
Vanavond knallen in Heineken Music Hall met @wildstyleznl, vanaf 00.00 uur. Wie is daar bij? #xqlusive http://fb.me/1fPlpKPWf
Makkelijke hitjes? Besmet met geld virus? Gast wat een onzin...Nerazzurro93 wrote:Die Headhunterz moet dat als een compliment zien dat hij eens goede muziek maakte. Hij verspilt talent op deze manier door makkelijke hitjes te maken. Maar die mensen zijn op de een of andere manier besmet met een geld virus net als iemand die verslaafd is alleen voor de drugs leeft. Ze ontkennen het ook nog eens en dat is nog het misselijke. Zo jammer van iemand die zoveel talent heeft. Door hem ben ik hardere muziek gaan waarderen. Zonder hem was ik misschien niet zo gek geworden van hardstyle en hardcore.
Ja klopt, ik voel me anders heel alleen 's nachts. Nee, ik kom voor Heady op en andere artiesten die mainstream produceren waar hun hart in zit. Mensen zoals jij proberen hun hele bestaan belachelijk te maken met als enig argument je eigen bekrompen geest. Je mag best discussie voeren, maar jij doet dat op basis van aannames die je regelrecht uit je eigen anus plukt. Ik reageer daar graag op om te voorkomen dat andere mensen gewoon geloven wat jij zegt.Nerazzurro93 wrote:PNXRMX wrote:Volgens mij ben jij besmet met een verschrikkelijke-post-virus
PNXRMX wrote:Ja klopt, ik voel me anders heel alleen 's nachts. Nee, ik kom voor Heady op en andere artiesten die mainstream produceren waar hun hart in zit. Mensen zoals jij proberen hun hele bestaan belachelijk te maken met als enig argument je eigen bekrompen geest. Je mag best discussie voeren, maar jij doet dat op basis van aannames die je regelrecht uit je eigen anus plukt. Ik reageer daar graag op om te voorkomen dat andere mensen gewoon geloven wat jij zegt.Nerazzurro93 wrote:PNXRMX wrote:Volgens mij ben jij besmet met een verschrikkelijke-post-virus
Mag dat?
Kijk hier word ik vrolijk vanPNXRMX wrote:Ja klopt, ik voel me anders heel alleen 's nachts. Nee, ik kom voor Heady op en andere artiesten die mainstream produceren waar hun hart in zit. Mensen zoals jij proberen hun hele bestaan belachelijk te maken met als enig argument je eigen bekrompen geest. Je mag best discussie voeren, maar jij doet dat op basis van aannames die je regelrecht uit je eigen anus plukt. Ik reageer daar graag op om te voorkomen dat andere mensen gewoon geloven wat jij zegt.Nerazzurro93 wrote:PNXRMX wrote:Volgens mij ben jij besmet met een verschrikkelijke-post-virus
Mag dat?
Jouw posts zijn altijd een genot om te lezen. En dat is geen compliment.Nerazzurro93 wrote:Die Headhunterz moet dat als een compliment zien dat hij eens goede muziek maakte. Hij verspilt talent op deze manier door makkelijke hitjes te maken. Maar die mensen zijn op de een of andere manier besmet met een geld virus net als iemand die verslaafd is alleen voor de drugs leeft. Ze ontkennen het ook nog eens en dat is nog het misselijke. Zo jammer van iemand die zoveel talent heeft. Door hem ben ik hardere muziek gaan waarderen. Zonder hem was ik misschien niet zo gek geworden van hardstyle en hardcore.
Wil je met me uit PNXRMX?Nerazzurro93 wrote:Heel makkelijk. Je wilt duidelijk scoren bij de andere leden.PNXRMX wrote:Volgens mij ben jij besmet met een verschrikkelijke-post-virus
Ja dat mag. We zitten hier op een forum.PNXRMX wrote:Ja klopt, ik voel me anders heel alleen 's nachts. Nee, ik kom voor Heady op en andere artiesten die mainstream produceren waar hun hart in zit. Mensen zoals jij proberen hun hele bestaan belachelijk te maken met als enig argument je eigen bekrompen geest. Je mag best discussie voeren, maar jij doet dat op basis van aannames die je regelrecht uit je eigen anus plukt. Ik reageer daar graag op om te voorkomen dat andere mensen gewoon geloven wat jij zegt.Nerazzurro93 wrote:PNXRMX wrote:Volgens mij ben jij besmet met een verschrikkelijke-post-virus
Mag dat?