Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1709, 1710, 1711, 1712, 1713, 1714, 1715 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 11:07 

Hardtraxx Veteran

The Anarchist
Citaat:
I'm very excited about my new upcoming tracks. I'll keep you informed!

Kom maar op met In Circles :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 14:43 

Hardtraxx Elite

Q-dance

Citaat:
This Saturday you can enjoy X-Qlusive Wildstylez to the fullest, even when you are not there!

Tune in from 22:30 hrs (CET) and listen to the LIVE broadcast on Q-dance Radio. http://radio.q-dance.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 14:43 

Hardtraxx Addict

Frontliner

I just declined a remix for a band I would very much like to make a remix for. There are now people deliberatly trying to ruin hardstyle... They asked me if I could make a remix with softer kicks and as commercial as possible, i quote', 'happy hardcore 2 is what we are looking for'.. Let's hope hardstyle won't go near that direction and that the other producers feel the same as I do!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 14:49 

Hardtraxx Veteran

Aldus de producer van Lose The Style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 15:03 

Aan het typen...

Inderdaad, eerste waar ik aan denk als ik aan Happy Hardcore en slappe kicks denk is Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 15:11 

Bierkoning

Dakpan schreef:
Aldus de producer van Lose The Style.

Exactly my thought haha. Ben trouwens wel benieuwd wie dat vroeg aan hem dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 15:13 

Hardtraxx Veteran

@djheadhunterz

Such an incredible surprise that my remix of @kaskade's Lessons in Love I did a year ago got picked up and is now #39 in the Dutch Top 40!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 15:19 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 15:20 

Hardtraxx Veteran

Je kent me :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 15:31 

Donateur

Citaat:
Dyon Dassen Wil je nu een ballon?
5 minutes ago via mobile ยท Like

Dat dekt de lading wel een beetje. Frontliner die gaat zitten doen alsof die zo vreselijk anarchistich en tegen het behoud van de scene is zoals die was. Desondanks wel prima dat hij het afwijst, weinig reden om daarmee te gaan pochen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 15:42 

Donateur

Citaat:
Its funny how so many people post "OMG LOLZ WILDSTYLEZ AND HHZ ALREADY DONE THAT OMGZ KEEP IT HARD" when Frontliner expliciltly states "Let's hope hardstyle won't go near that direction" Aka Frontliner does not consider HS to have taken that direction yet, neither with WS and HHZ.
Also, its funny to see so many people write "Keep it hard! Not like HHZ and WS". How is Lose the style, I'm the melodyman, and Halos harder than some of the stuff WS and HHZ has made? It's not....
THis is not a critique of Frontliner, I love the stuff he makes, but watching all these "Wannabe underground super hard hardstyle fans" bitching about Wildstylez and Headhunterz in a status that does not even seem to be contributed to them is ridicoulous.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 16:04 

Hardtraxx Veteran

Audiofreq:

Hey guys, just wanna announce that Im moving bookings agency! For all requests near and far, local and beyond, please go to @StructureAgenC!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 16:14 

Hardtraxx Veteran

Hebben we het nu over dezelfde Frontliner die laatst nog Hardstyle met Nederlandse rap associeerde? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 16:19 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
Audiofreq:

Hey guys, just wanna announce that Im moving bookings agency! For all requests near and far, local and beyond, please go to @StructureAgenC!

Dit is toch wel een beetje het bewijs dat audiofreq naar DWX gaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 16:22 

Hardtraxx Veteran

Regain schreef:
Dit is toch wel een beetje het bewijs dat audiofreq naar DWX gaat.

Voorlopig is het alleen maar speculatievoer ;)

Citaat:
Our roster offers a wide range of Hardstyle, Tek and Jump artists including the possibility to book and support young upcoming talents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 16:37 

Hardtraxx Elite

Hahaha echt geen twijfel mogelijk xd Je hoort ook vrij weinig over Audiofreq en Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 16:42 

Hardtraxxer

Martijn schreef:
Stan schreef:
Ik heb daar ooit iets over gehoord, ik heb ooit gevraagd waarom FearFM onze setjes niet automatisch ter download beschikbaar stelde. En het was iets dat de sets worden beschouwd als podcasts en dat deze volgens de wet niet gratis te downloaden mochten zijn oid. (klopt niet helemaal, maar iets in die richting)

En je mag dan bij de BUMA iets van 130 euro per jaar aftikken (met een maximaal aantal downloads (13000) en relevante omzet of je valt in de grootgebruik regeling) of 1 cent per download danwel 10% van de relevante omzet, welke van de 2 het hoogst is. Voor de Sena moet je 20% van de relevante omzet aftikken met een minimum van tussen de 530 en de 750 euro per maand (afhankelijk van het aantal downloads).

Wordt het aangemerkt als concert download dan ga je helemaal lachen bij de Buma, dan betaal je 25 cent per download.

Vorig jaar is er ook zo'n rel rond 538 geweest want die waren er ook absoluut niet blij mee. Helaas heeft BUMA/STEMRA/SENA een monopolie positie en kunnen ze vragen wat ze willen :sick:

Ik snap prima dat Q er mee gestopt is ;)

Maar dan snap ik nog steeds niet hoe Headhunterz dat met HWS doet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 16:54 

Hardtraxx Veteran

Martijn schreef:
Stan schreef:
Ik heb daar ooit iets over gehoord, ik heb ooit gevraagd waarom FearFM onze setjes niet automatisch ter download beschikbaar stelde. En het was iets dat de sets worden beschouwd als podcasts en dat deze volgens de wet niet gratis te downloaden mochten zijn oid. (klopt niet helemaal, maar iets in die richting)

En je mag dan bij de BUMA iets van 130 euro per jaar aftikken (met een maximaal aantal downloads (13000) en relevante omzet of je valt in de grootgebruik regeling) of 1 cent per download danwel 10% van de relevante omzet, welke van de 2 het hoogst is. Voor de Sena moet je 20% van de relevante omzet aftikken met een minimum van tussen de 530 en de 750 euro per maand (afhankelijk van het aantal downloads).

Wordt het aangemerkt als concert download dan ga je helemaal lachen bij de Buma, dan betaal je 25 cent per download.

Vorig jaar is er ook zo'n rel rond 538 geweest want die waren er ook absoluut niet blij mee. Helaas heeft BUMA/STEMRA/SENA een monopolie positie en kunnen ze vragen wat ze willen :sick:

Maar uiteraard komen die organisaties wel op voor de belangen van de artiesten.... :')

Dat daar tot op heden nog geen atoombom op is gegooid is voor mij nog steeds verbazingwekkend. Corrupte bende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 17:18 

Hardtraxxer

Stan schreef:
Martijn schreef:
Stan schreef:

Maar dan snap ik nog steeds niet hoe Headhunterz dat met HWS doet...

Misschien dat hij als artiest een speciale deal kan sluiten/afdwingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 18:24 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Q-dance niet de livesets live gaan broadcasten, en niet later online worden gezet.

kakabeeyo schreef:
Q-dance

Citaat:
This Saturday you can enjoy X-Qlusive Wildstylez to the fullest, even when you are not there!

Tune in from 22:30 hrs (CET) and listen to the LIVE broadcast on Q-dance Radio. http://radio.q-dance.com

Toch wel dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 18:38 

Hardtraxx Addict

Martijn schreef:

Misschien dat hij als artiest een speciale deal kan sluiten/afdwingen?

dat lijkt me niet. Hij zal wel gewoon betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 19:13 

Hardtraxx Veteran

S&I

Citaat:
A special message from MARIO & LUIGI:
Papi di poepie! Mama mia! Oh.. mi scussi.
It's us Mario & Luigi! At the moment we are very busy trying to save the princess, but we made some time for a special announcement. If our friends from Solutio & The I's reach 3000 likes on Facebook, we are giving away our DJ Tool for FREE! JAHOEEEEE! WIEHIEEEEEEEEE!
Only thing to say is everybody start SHARING and LIKING, so the Dutch also will have it in time for Carnaval! OKIDOKI?!
Check the DJ Tool here:

Now we really need to go back to jumping on turtles, collecting coins and shit. Otherwise Bowser will kill the princess! AI AI AI AI AI!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 19:25 

Hardtraxx Addict

Als je gewoon toestemming van de desbetreffende artiest krijgt mag je muziek commercieel gebruiken, maar pin me daar niet op vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 19:26 

Hardtraxx Crew

Jaaaaa, die is zooo gaaf :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 19:31 

Hardtraxx Addict

Nijidik schreef:
Als je gewoon toestemming van de desbetreffende artiest krijgt mag je muziek commercieel gebruiken, maar pin me daar niet op vast.

Nee, dat is niet per definitie zo.
Vorige  1 ... 1709, 1710, 1711, 1712, 1713, 1714, 1715 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen