Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
The Anarchist
I'm very excited about my new upcoming tracks. I'll keep you informed!
Kom maar op met In Circles :)
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Q-dance
This Saturday you can enjoy X-Qlusive Wildstylez to the fullest, even when you are not there!

Tune in from 22:30 hrs (CET) and listen to the LIVE broadcast on Q-dance Radio. http://radio.q-dance.com
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Frontliner

I just declined a remix for a band I would very much like to make a remix for. There are now people deliberatly trying to ruin hardstyle... They asked me if I could make a remix with softer kicks and as commercial as possible, i quote', 'happy hardcore 2 is what we are looking for'.. Let's hope hardstyle won't go near that direction and that the other producers feel the same as I do!
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Aldus de producer van Lose The Style.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Inderdaad, eerste waar ik aan denk als ik aan Happy Hardcore en slappe kicks denk is Frontliner.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Dakpan wrote:Aldus de producer van Lose The Style.
Exactly my thought haha. Ben trouwens wel benieuwd wie dat vroeg aan hem dan.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
@djheadhunterz

Such an incredible surprise that my remix of @kaskade's Lessons in Love I did a year ago got picked up and is now #39 in the Dutch Top 40!
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Image
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Je kent me :whistle:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dyon Dassen Wil je nu een ballon?
5 minutes ago via mobile · Like
Dat dekt de lading wel een beetje. Frontliner die gaat zitten doen alsof die zo vreselijk anarchistich en tegen het behoud van de scene is zoals die was. Desondanks wel prima dat hij het afwijst, weinig reden om daarmee te gaan pochen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Its funny how so many people post "OMG LOLZ WILDSTYLEZ AND HHZ ALREADY DONE THAT OMGZ KEEP IT HARD" when Frontliner expliciltly states "Let's hope hardstyle won't go near that direction" Aka Frontliner does not consider HS to have taken that direction yet, neither with WS and HHZ.
Also, its funny to see so many people write "Keep it hard! Not like HHZ and WS". How is Lose the style, I'm the melodyman, and Halos harder than some of the stuff WS and HHZ has made? It's not....
THis is not a critique of Frontliner, I love the stuff he makes, but watching all these "Wannabe underground super hard hardstyle fans" bitching about Wildstylez and Headhunterz in a status that does not even seem to be contributed to them is ridicoulous.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Audiofreq:

Hey guys, just wanna announce that Im moving bookings agency! For all requests near and far, local and beyond, please go to @StructureAgenC!
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Hebben we het nu over dezelfde Frontliner die laatst nog Hardstyle met Nederlandse rap associeerde? >.<
R
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2013
last seen Feb 2013
Chukkels wrote:Audiofreq:

Hey guys, just wanna announce that Im moving bookings agency! For all requests near and far, local and beyond, please go to @StructureAgenC!
Dit is toch wel een beetje het bewijs dat audiofreq naar DWX gaat ;)
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Regain wrote: Dit is toch wel een beetje het bewijs dat audiofreq naar DWX gaat.
Voorlopig is het alleen maar speculatievoer ;)
Our roster offers a wide range of Hardstyle, Tek and Jump artists including the possibility to book and support young upcoming talents.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Hahaha echt geen twijfel mogelijk xd Je hoort ook vrij weinig over Audiofreq en Scantraxx.
Hardtraxxer
389 posts member since 2010
Martijn wrote:
Stan wrote:Ik heb daar ooit iets over gehoord, ik heb ooit gevraagd waarom FearFM onze setjes niet automatisch ter download beschikbaar stelde. En het was iets dat de sets worden beschouwd als podcasts en dat deze volgens de wet niet gratis te downloaden mochten zijn oid. (klopt niet helemaal, maar iets in die richting)
En je mag dan bij de BUMA iets van 130 euro per jaar aftikken (met een maximaal aantal downloads (13000) en relevante omzet of je valt in de grootgebruik regeling) of 1 cent per download danwel 10% van de relevante omzet, welke van de 2 het hoogst is. Voor de Sena moet je 20% van de relevante omzet aftikken met een minimum van tussen de 530 en de 750 euro per maand (afhankelijk van het aantal downloads).

Wordt het aangemerkt als concert download dan ga je helemaal lachen bij de Buma, dan betaal je 25 cent per download.

Vorig jaar is er ook zo'n rel rond 538 geweest want die waren er ook absoluut niet blij mee. Helaas heeft BUMA/STEMRA/SENA een monopolie positie en kunnen ze vragen wat ze willen :sick:

Ik snap prima dat Q er mee gestopt is ;)
Maar dan snap ik nog steeds niet hoe Headhunterz dat met HWS doet...
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Martijn wrote:
Stan wrote:Ik heb daar ooit iets over gehoord, ik heb ooit gevraagd waarom FearFM onze setjes niet automatisch ter download beschikbaar stelde. En het was iets dat de sets worden beschouwd als podcasts en dat deze volgens de wet niet gratis te downloaden mochten zijn oid. (klopt niet helemaal, maar iets in die richting)
En je mag dan bij de BUMA iets van 130 euro per jaar aftikken (met een maximaal aantal downloads (13000) en relevante omzet of je valt in de grootgebruik regeling) of 1 cent per download danwel 10% van de relevante omzet, welke van de 2 het hoogst is. Voor de Sena moet je 20% van de relevante omzet aftikken met een minimum van tussen de 530 en de 750 euro per maand (afhankelijk van het aantal downloads).

Wordt het aangemerkt als concert download dan ga je helemaal lachen bij de Buma, dan betaal je 25 cent per download.

Vorig jaar is er ook zo'n rel rond 538 geweest want die waren er ook absoluut niet blij mee. Helaas heeft BUMA/STEMRA/SENA een monopolie positie en kunnen ze vragen wat ze willen :sick:

Maar uiteraard komen die organisaties wel op voor de belangen van de artiesten.... :')

Dat daar tot op heden nog geen atoombom op is gegooid is voor mij nog steeds verbazingwekkend. Corrupte bende.
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
Stan wrote:
Martijn wrote:

Maar dan snap ik nog steeds niet hoe Headhunterz dat met HWS doet...
Misschien dat hij als artiest een speciale deal kan sluiten/afdwingen?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
hotymoty wrote:Q-dance niet de livesets live gaan broadcasten, en niet later online worden gezet.
kakabeeyo wrote:Q-dance
This Saturday you can enjoy X-Qlusive Wildstylez to the fullest, even when you are not there!

Tune in from 22:30 hrs (CET) and listen to the LIVE broadcast on Q-dance Radio. http://radio.q-dance.com
Toch wel dus :P
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Martijn wrote:
Misschien dat hij als artiest een speciale deal kan sluiten/afdwingen?
dat lijkt me niet. Hij zal wel gewoon betalen.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
S&I
A special message from MARIO & LUIGI:
Papi di poepie! Mama mia! Oh.. mi scussi.
It's us Mario & Luigi! At the moment we are very busy trying to save the princess, but we made some time for a special announcement. If our friends from Solutio & The I's reach 3000 likes on Facebook, we are giving away our DJ Tool for FREE! JAHOEEEEE! WIEHIEEEEEEEEE!
Only thing to say is everybody start SHARING and LIKING, so the Dutch also will have it in time for Carnaval! OKIDOKI?!
Check the DJ Tool here: View on YouTube

Now we really need to go back to jumping on turtles, collecting coins and shit. Otherwise Bowser will kill the princess! AI AI AI AI AI!
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Als je gewoon toestemming van de desbetreffende artiest krijgt mag je muziek commercieel gebruiken, maar pin me daar niet op vast.
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Jaaaaa, die is zooo gaaf :loving:
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Nijidik wrote:Als je gewoon toestemming van de desbetreffende artiest krijgt mag je muziek commercieel gebruiken, maar pin me daar niet op vast.
Nee, dat is niet per definitie zo.