Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1708, 1709, 1710, 1711, 1712, 1713, 1714 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 22:44 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Frequencerz
We get many questions about new tracks and when Burning will be released. Next week will give more info about that!

Zal wel een beetje rond Hard Bass informatie zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:02 

Hardtraxx Elite

Q-dance niet de livesets live gaan broadcasten, en niet later online worden gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:06 

Hardtraxx Veteran

...
Noisecontrollers geboekt zijn op Frequency 2013?
Groot feest in Canada.

Line-up bestaat uit:
Alleso
Audien
Bart B More
Bingo Players
DJ Hype w/ MC Armanni Reign
Ferry Corsten
John Dahlback
Kohmo
Noisecontrollers
Otto Knows
Porter Robinson
Seven Lions
Super 8 & Tab
Tritonal
Mat Zo
Dzeko & Torres
Suprise guest TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:24 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Q-dance niet de livesets live gaan broadcasten, en niet later online worden gezet.

nooo, keek er al naar uit om project one te gaan luisteren als ik thuis kwam van uitgaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:27 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Frontliner
Ditched that meeting after 2 hours.. Ive got better things to do.. Like mixing a CD ;-)

Hard Bass CD?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:50 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Citaat:
Frontliner
Ditched that meeting after 2 hours.. Ive got better things to do.. Like mixing a CD ;-)

Hard Bass CD?

Heeft ie vorige jaar ook al gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:52 

Misschien voor Reverze?

Of doet Ran-D die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:01 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Khadber schreef:
Citaat:
Frontliner

Hard Bass CD?

Heeft ie vorige jaar ook al gedaan!

Noisecontrollers gaan de Hard Bass CD mixen (zie b2s filmpje op vorige pagina ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:06 

Hardtraxx Veteran

Zie de reacties op zn Facebook status :P
Hardbass is al sinds 2009 een 4CD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:07 

Hardtraxx Veteran

Ik zat eens te kijken op de twitter van Q-Dance, en ze reageerden op een vraag waarom er niet meer vanaf hun soundcloud gedownload kan worden:

Due to new regulations, it's not possible to make the shows available for download any longer. Really sucks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:12 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Ik zat eens te kijken op de twitter van Q-Dance, en ze reageerden op een vraag waarom er niet meer vanaf hun soundcloud gedownload kan worden:

Due to new regulations, it's not possible to make the shows available for download any longer. Really sucks!

Heb ooit nog wel eens een tool gevonden om alles van Soundcloud te downloaden, ook als het niet zo in is gesteld. Weet niet of het nog werkt, hoe het heette of waar het te vinden was, maar het was me in ieder geval gelukt. Misschien eens zoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:13 

Deze ja http://soundcloud-download.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:27 

Wat is dat trouwens voor onzin dat Q-Dance dat niet meer doet? Ik wilde laatst ook de sets van Qore 3.0 downloaden die eerder wel beschikbaar waren voor downloaden en nu ineens niet meer. Kinderachtige hoor. Daar walg ik nou van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:37 

Hardtraxxer

Ik heb daar ooit iets over gehoord, ik heb ooit gevraagd waarom FearFM onze setjes niet automatisch ter download beschikbaar stelde. En het was iets dat de sets worden beschouwd als podcasts en dat deze volgens de wet niet gratis te downloaden mochten zijn oid. (klopt niet helemaal, maar iets in die richting)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:39 

Donateur

Zal inderdaad wel niet van Q zelf komen lijkt mij. Meer van een van die idioten bij de maffia: BUMRA
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:47 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Zal inderdaad wel niet van Q zelf komen lijkt mij. Meer van een van die idioten bij de maffia: BUMRA

BUMA maakt natuurlijk geen regels, maar hadden wel in procedures volgens mij voor mekaar gekregen dat podcasts voortaan niet meer kosteloos online kunnen worden gezet. Zo krijgen de artiesten wel weer meer geld voor hun producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:52 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
TiMOTHYb schreef:

BUMA maakt natuurlijk geen regels, maar hadden wel in procedures volgens mij voor mekaar gekregen dat podcasts voortaan niet meer kosteloos online kunnen worden gezet. Zo krijgen de artiesten wel weer meer geld voor hun producties.

Ja dat dacht ik dus ook. Maar toen vroeg ik me af hoe dat dan met HWS zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 01:26 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
...
Noisecontrollers geboekt zijn op Frequency 2013?
Groot feest in Canada.

Line-up bestaat uit:
Alleso
Audien
Bart B More
Bingo Players
DJ Hype w/ MC Armanni Reign
Ferry Corsten
John Dahlback
Kohmo
Noisecontrollers
Otto Knows
Porter Robinson
Seven Lions
Super 8 & Tab
Tritonal
Mat Zo
Dzeko & Torres
Suprise guest TBA

Zitten leuke namen bij! Leuk voor NC! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 01:34 

Hardtraxxer

Er waarschijnlijk een defqon Amerika komt.
Bron:m.soundcloud.com/festivalchart/festivalchart-awards-2012-live rond minuut 15
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 01:48 

Hardtraxxer

Stan schreef:
Ik heb daar ooit iets over gehoord, ik heb ooit gevraagd waarom FearFM onze setjes niet automatisch ter download beschikbaar stelde. En het was iets dat de sets worden beschouwd als podcasts en dat deze volgens de wet niet gratis te downloaden mochten zijn oid. (klopt niet helemaal, maar iets in die richting)

En je mag dan bij de BUMA iets van 130 euro per jaar aftikken (met een maximaal aantal downloads (13000) en relevante omzet of je valt in de grootgebruik regeling) of 1 cent per download danwel 10% van de relevante omzet, welke van de 2 het hoogst is. Voor de Sena moet je 20% van de relevante omzet aftikken met een minimum van tussen de 530 en de 750 euro per maand (afhankelijk van het aantal downloads).

Wordt het aangemerkt als concert download dan ga je helemaal lachen bij de Buma, dan betaal je 25 cent per download.

Vorig jaar is er ook zo'n rel rond 538 geweest want die waren er ook absoluut niet blij mee. Helaas heeft BUMA/STEMRA/SENA een monopolie positie en kunnen ze vragen wat ze willen :sick:

Ik snap prima dat Q er mee gestopt is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 09:08 

Hardtraxx Veteran

D-Block & S-te-Fan
Citaat:
Not yet, as we will release the winners together with the clip! first we will release the clip for X gonna give it to ya, probably this monday, or later that week!

Antwoord op een vraag van iemand op hun facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 09:45 

Hardtraxxer

...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 09:53 

Donateur

Uiteindelijk zal je zien dat er echt niet meer geld bij artiesten komt. Gaat allemaal naar BUMRA en niemand weet waar het blijft, afgelopen jaar was er toch ook zo´n schandaal waarin iemand van een BUMRA een artiest probeerde om te kopen ofzo iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 10:06 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Uiteindelijk zal je zien dat er echt niet meer geld bij artiesten komt. Gaat allemaal naar BUMRA en niemand weet waar het blijft, afgelopen jaar was er toch ook zo´n schandaal waarin iemand van een BUMRA een artiest probeerde om te kopen ofzo iets?

Er zal vast wel wat naar de artiesten gaan, maar of het in verhouding is dat is de vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 10:35 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2011/nove ... rrupt.html
Vorige  1 ... 1708, 1709, 1710, 1711, 1712, 1713, 1714 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen