Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1669, 1670, 1671, 1672, 1673, 1674, 1675 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 11:07 

Kraak... Piep...

vetcoolehashtagsenzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 12:30 

Hardtraxx Veteran

Dimitri Vegas ‏@dimitrivegas
Love the @djcoone remix of 'Phat Brahms' so much, we've been closing our set with 150bpm hardstyle for the last weeks
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 12:34 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Love the @djcoone remix of 'Phat Brahms' so much, we've been closing our set with 150bpm hardstyle for the last weeks

Coone @djcoone

@dimitrivegas @steveaoki @likemike Sst, it had to be a secret, who made the remix! Well fuck it, It's out in the open now!

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 12:37 

Hardtraxx Veteran

zag m staan ja, :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 12:55 

Aan het typen...

teupie schreef:

Goed hoor, weken lang achter elkaar hetzelfde nummer op het eind draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 13:06 

Lyst schreef:
teupie schreef:

Deed Hardwell ook met de Spaceman remix. Niets mis mee het is niet dat ze elke week voor hetzelfde publiek staan en zelfs niet in hetzelfde land. Zie het probleem dus niet als ze die plaat dan ook nog eens leuk vinden...

INB4 ellelange reactie btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 13:16 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 13:39 

Aan het typen...

Spablauw schreef:
Lyst schreef:
teupie schreef:

Deed Hardwell ook met de Spaceman remix. Niets mis mee het is niet dat ze elke week voor hetzelfde publiek staan en zelfs niet in hetzelfde land. Zie het probleem dus niet als ze die plaat dan ook nog eens leuk vinden...

INB4 ellelange reactie btw.

Iets met creativiteit. Iets wat blijkbaar bar weinig nog met het DJ vak te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 13:51 

Hardtraxx Veteran

Lange naam wordt het zo..

Steve Aoki & Angger Dimas vs. Dimitri Vegas & Like Mike - Phat Brahms (Coone Remix)

Overigens wel een heel dik nr en ik denk dat dit ook ec ht wel een nr is die met hardstyle te remixen is, melo is goed te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 14:11 

Donateur

StephanKetz schreef:

Die gast vanaf 2:50 xd Vette moves :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 14:20 

Hardtraxxer

Brennan heart had geen ideeën meer dacht ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 14:34 

Hardtraxx Veteran

Is een bekende melo van een oud nr, vind het wel heel erg op elkaar lijken ja.. vooral de 2e climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 14:35 

Hardtraxxer

Frontliner's Studio 11 - 12 - 2012

:thumbsup: paar vette previews gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 14:37 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz ‏@djheadhunterz
Citaat:
Sorry if I'm being a bit quiet.. Working day and night to finish a new remix before I have to leave to Brazil.

INB4 house remix.

Isaac ‏@djisaac
Citaat:
And this is what my new track looks like. What do you guys think? 'Sweetest Sin' http://instagr.am/p/TGEGMxBhHY/ http://fb.me/1avEm82vu
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 14:48 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Iets met creativiteit. Iets wat blijkbaar bar weinig nog met het DJ vak te maken heeft.

Als ze die track willen draaien is het logisch dat ze die op het einde draaien. Alsof creativiteit enkel daar van afhangt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 14:50 

Aan het typen...

Als je creatief bent heb je sowieso niet de drang om dezelfde tracks weken achter elkaar te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 15:02 

Hardtraxxer

Dat is een mening niet op feiten gebaseerd.. Geen studie die een correlatie aantoont tussen de platenkeuze van een artiest en de mate van creativiteit..

Denk dat dat meer te maken heeft met wat er in de studio gebeurt.
Dit is meer een kwestie van ''het op safe'' spelen. (net zoals dat je een dooie dansvloer nog steeds tot leven kan brengen met year of summer of lose my mind e.d.)

Daarbij vind ik het zeker wel een verschil maken als je bijna iedere boeking in een ander land doet en de kans dus nihil is dat je dezelfde bezoekers voor je neus krijgt. Mensen hebben in elk land toch een bepaalde verwachting van de artiest waar die helaas maar waar niet al teveel van kan afwijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 15:11 

Aan het typen...

Creativiteit is wel degelijk gecorreleerd aan het doen van nieuwe dingen. Iedere week hetzelfde doen is het tegenovergestelde van het doen van iets nieuws en het is daarom gewoon een feit dat als je week in week uit met dezelfde track afsluit, je minder creatief bezig bent dan als je wel met een andere track zou afsluiten.

Het voldoen aan verwachtingen is ook min of meer het tegenovergesteld van creativiteit. Bovendien worden verwachtingen geschept door wat je zelf doet, dus is het een kip en ei verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 15:12 

Hardtraxx Veteran

Frontliner ‏@djfrontliner
Citaat:
Walking the dog, when I'll get back I'll start the stream! http://www.youtube.com/watch?v=a9OfVaaGY-o

Man die melodieën die hij heeft. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 15:26 

Hardtraxx Veteran

Balans, Lyst, maximale creativiteit leidt niet tot maximaal plezier. Volgende keer dat jij naar een optreden gaat van 1 van je favoriete djs, moet de dj alleen maar tracks draaien die je niet leuk vindt. Dat is immers afwisseling, normaal draait hij wél tracks die je leuk vindt. Super creatieve set :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 15:32 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Balans, Lyst, maximale creativiteit leidt niet tot maximaal plezier. Volgende keer dat jij naar een optreden gaat van 1 van je favoriete djs, moet de dj alleen maar tracks draaien die je niet leuk vindt. Dat is immers afwisseling, normaal draait hij wél tracks die je leuk vindt. Super creatieve set :worship:

Goeie reactie :) bah Lyst wat ben je af en toe toch een zeur met je eeuwige 'mening'. Die titel 2012 is wel binnen heb ik zo het idee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 15:34 

Aan het typen...

Die balans ligt voor mij toch wel veel meer richting het creatieve dan week in week uit nagenoeg hetzelfde draaien. Sterker nog, al zou een DJ allemaal platen draaien die ik niet leuk vind, als ik weet dat hij creatief is met zijn tracklists, zal ik hem gerust weer een kans geven, terwijl als ik van een artiest weet dat hij iedere keer hetzelfde draait, ook al zijn die platen meer mijn smaak, dan houd ik het op een gegeven moment wel voor gezien.
Ik houd wel weer op, gebrek aan creativiteit wordt blijkbaar door iedereen verdedigt en goedgekeurd. En als je naam op een z eindigt mag je je eigenlijk al helemaal niet bemoeien met discussies over creativiteit. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 15:38 

Vechten tegen de bierkaai
- Almighty
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 15:50 

Hardtraxxer

StephanKetz schreef:

Ik vind hem lekker.

Vooral de (mid)intro en outro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 15:51 

Hardtraxx Veteran

Ik ga vanavond als ik moet spiegelen in de supermarkt denk ik alles eens andersom neerzetten, kijken of de teamleider mijn creativiteit waardeert.
Vorige  1 ... 1669, 1670, 1671, 1672, 1673, 1674, 1675 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen