Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 58 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
vetcoolehashtagsenzo
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Dimitri Vegas ‏@dimitrivegas
Love the @djcoone remix of 'Phat Brahms' so much, we've been closing our set with 150bpm hardstyle for the last weeks
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
teupie wrote:Dimitri Vegas ‏@dimitrivegas
Love the @djcoone remix of 'Phat Brahms' so much, we've been closing our set with 150bpm hardstyle for the last weeks
Coone @djcoone

@dimitrivegas @steveaoki @likemike Sst, it had to be a secret, who made the remix! Well fuck it, It's out in the open now!

^^
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
zag m staan ja, :lol:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Goed hoor, weken lang achter elkaar hetzelfde nummer op het eind draaien.
S
Lyst wrote:
Deed Hardwell ook met de Spaceman remix. Niets mis mee het is niet dat ze elke week voor hetzelfde publiek staan en zelfs niet in hetzelfde land. Zie het probleem dus niet als ze die plaat dan ook nog eens leuk vinden...

INB4 ellelange reactie btw.
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
View on YouTube
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Spablauw wrote:
Lyst wrote:
Deed Hardwell ook met de Spaceman remix. Niets mis mee het is niet dat ze elke week voor hetzelfde publiek staan en zelfs niet in hetzelfde land. Zie het probleem dus niet als ze die plaat dan ook nog eens leuk vinden...

INB4 ellelange reactie btw.
Iets met creativiteit. Iets wat blijkbaar bar weinig nog met het DJ vak te maken heeft.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Lange naam wordt het zo..

Steve Aoki & Angger Dimas vs. Dimitri Vegas & Like Mike - Phat Brahms (Coone Remix)

Overigens wel een heel dik nr en ik denk dat dit ook ec ht wel een nr is die met hardstyle te remixen is, melo is goed te gebruiken.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
StephanKetz wrote:View on YouTube
Die gast vanaf 2:50 xd Vette moves :worship:
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
View on YouTube

View on YouTube

Brennan heart had geen ideeën meer dacht ik zo
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Is een bekende melo van een oud nr, vind het wel heel erg op elkaar lijken ja.. vooral de 2e climax.
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
View on YouTube

Frontliner's Studio 11 - 12 - 2012

:thumbsup: paar vette previews gehoord
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Headhunterz ‏@djheadhunterz
Sorry if I'm being a bit quiet.. Working day and night to finish a new remix before I have to leave to Brazil.
INB4 house remix.

Isaac ‏@djisaac
And this is what my new track looks like. What do you guys think? 'Sweetest Sin' http://instagr.am/p/TGEGMxBhHY/ http://fb.me/1avEm82vu
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Lyst wrote: Iets met creativiteit. Iets wat blijkbaar bar weinig nog met het DJ vak te maken heeft.
Als ze die track willen draaien is het logisch dat ze die op het einde draaien. Alsof creativiteit enkel daar van afhangt.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Als je creatief bent heb je sowieso niet de drang om dezelfde tracks weken achter elkaar te draaien.
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Dat is een mening niet op feiten gebaseerd.. Geen studie die een correlatie aantoont tussen de platenkeuze van een artiest en de mate van creativiteit..

Denk dat dat meer te maken heeft met wat er in de studio gebeurt.
Dit is meer een kwestie van ''het op safe'' spelen. (net zoals dat je een dooie dansvloer nog steeds tot leven kan brengen met year of summer of lose my mind e.d.)

Daarbij vind ik het zeker wel een verschil maken als je bijna iedere boeking in een ander land doet en de kans dus nihil is dat je dezelfde bezoekers voor je neus krijgt. Mensen hebben in elk land toch een bepaalde verwachting van de artiest waar die helaas maar waar niet al teveel van kan afwijken.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Creativiteit is wel degelijk gecorreleerd aan het doen van nieuwe dingen. Iedere week hetzelfde doen is het tegenovergestelde van het doen van iets nieuws en het is daarom gewoon een feit dat als je week in week uit met dezelfde track afsluit, je minder creatief bezig bent dan als je wel met een andere track zou afsluiten.

Het voldoen aan verwachtingen is ook min of meer het tegenovergesteld van creativiteit. Bovendien worden verwachtingen geschept door wat je zelf doet, dus is het een kip en ei verhaal.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Frontliner ‏@djfrontliner
Walking the dog, when I'll get back I'll start the stream! View on YouTube
Man die melodieën die hij heeft. :love:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Balans, Lyst, maximale creativiteit leidt niet tot maximaal plezier. Volgende keer dat jij naar een optreden gaat van 1 van je favoriete djs, moet de dj alleen maar tracks draaien die je niet leuk vindt. Dat is immers afwisseling, normaal draait hij wél tracks die je leuk vindt. Super creatieve set :worship:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
PNXRMX wrote:Balans, Lyst, maximale creativiteit leidt niet tot maximaal plezier. Volgende keer dat jij naar een optreden gaat van 1 van je favoriete djs, moet de dj alleen maar tracks draaien die je niet leuk vindt. Dat is immers afwisseling, normaal draait hij wél tracks die je leuk vindt. Super creatieve set :worship:
Goeie reactie :) bah Lyst wat ben je af en toe toch een zeur met je eeuwige 'mening'. Die titel 2012 is wel binnen heb ik zo het idee...
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Die balans ligt voor mij toch wel veel meer richting het creatieve dan week in week uit nagenoeg hetzelfde draaien. Sterker nog, al zou een DJ allemaal platen draaien die ik niet leuk vind, als ik weet dat hij creatief is met zijn tracklists, zal ik hem gerust weer een kans geven, terwijl als ik van een artiest weet dat hij iedere keer hetzelfde draait, ook al zijn die platen meer mijn smaak, dan houd ik het op een gegeven moment wel voor gezien.
Ik houd wel weer op, gebrek aan creativiteit wordt blijkbaar door iedereen verdedigt en goedgekeurd. En als je naam op een z eindigt mag je je eigenlijk al helemaal niet bemoeien met discussies over creativiteit. :yawn:
A
Vechten tegen de bierkaai
- Almighty
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
StephanKetz wrote:View on YouTube
Ik vind hem lekker.

Vooral de (mid)intro en outro.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
Ik ga vanavond als ik moet spiegelen in de supermarkt denk ik alles eens andersom neerzetten, kijken of de teamleider mijn creativiteit waardeert.