Hahahahahahahahahaha dat is echt de lameste naam ooit!

wrote:Popr3b3l
wrote:Popr3b3l
Jij bent toch ook The Prophet?wrote:Als ik The Prophet was ook, lijkt toch wel behoorlijk
Reactie zonder enige waardewrote:Jij bent toch ook The Prophet?wrote:Als ik The Prophet was ook, lijkt toch wel behoorlijk
DeetoxNL @Djdeetox
Tracklist #Loudness 2012 http://www.facebook.com/deetoxnl
hope you enjoyed it as much as i did! See you next time![]()
All vocalists always make you wait for ages.. I will have an album finished if I have to wait that long :|

Je weet dat er niet staat dat hij een album aan het maken is?wrote:FrontlinerAll vocalists always make you wait for ages.. I will have an album finished if I have to wait that long :|
Schandalig.wrote:Zat even de line-up van bass control 2012 aan het kijken.
zie ik dit staan:
[img]Plaatje[/img]
Misschien gewoon een vergissing aangezien ze wel voor een paar maanden in nederland gewoond hebben, of simpelweg gewoon een foutje gemaakt?wrote:Zat even de line-up van bass control 2012 aan het kijken.
zie ik dit staan:
Noorwegen jawrote:Misschien gewoon een vergissing aangezien ze wel voor een paar maanden in nederland gewoond hebben, of simpelweg gewoon een foutje gemaakt?wrote:Zat even de line-up van bass control 2012 aan het kijken.
zie ik dit staan:
ze wonen iig nu weer in Denemarken in hun slaapkamertje
Oja moest nog ff goed lezenwrote:Je weet dat er niet staat dat hij een album aan het maken is?wrote:FrontlinerAll vocalists always make you wait for ages.. I will have an album finished if I have to wait that long :|
Even "uit testen" en natuurlijk om de festivals makkelijker mee te pikken EN voor hun albumwrote:Waarom zijn ze weg uit Nederland? Komen er enkel wonen voor de festivals ofwat?
Yooo!
2012 has been a year with not so many goals I meant to reach, BUT, social media wise, my year's target has almost been achieved!
I believed 100k likes were a lot but possible to accomplish so here we are... Almost there
I'm not going to give any free track away but I wanna do something special.... (read the pic. below).
Vet, hier ga ik zeker aan mee doen!wrote:TatankaYooo!
2012 has been a year with not so many goals I meant to reach, BUT, social media wise, my year's target has almost been achieved!
I believed 100k likes were a lot but possible to accomplish so here we are... Almost there
I'm not going to give any free track away but I wanna do something special.... (read the pic. below).