Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1670, 1671, 1672, 1673, 1674, 1675, 1676 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 16:01 

Ik ga zo aan de andere kant van de weg rijden, kijken of iemand mijn creativiteit waardeert
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 16:11 

Hardtraxx Veteran

xd

In de comments van die Tatanka Remix Contest zegt Tatanka dat de deadline 1 week voor Hardbass is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 16:13 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Die balans ligt voor mij toch wel veel meer richting het creatieve dan week in week uit nagenoeg hetzelfde draaien. Sterker nog, al zou een DJ allemaal platen draaien die ik niet leuk vind, als ik weet dat hij creatief is met zijn tracklists, zal ik hem gerust weer een kans geven, terwijl als ik van een artiest weet dat hij iedere keer hetzelfde draait, ook al zijn die platen meer mijn smaak, dan houd ik het op een gegeven moment wel voor gezien.
Ik houd wel weer op, gebrek aan creativiteit wordt blijkbaar door iedereen verdedigt en goedgekeurd. En als je naam op een z eindigt mag je je eigenlijk al helemaal niet bemoeien met discussies over creativiteit. :yawn:

Maar als een dj enkel bezig is met 'die plaat heb ik vorige keer gedraaid die mag ik dus nu niet draaien' wordt zijn creativiteit toch ook beperkt.

Verder staat een dj er niet alleen voor zichzelf. Ik heb geen zin om er verder dieper op in te gaan. Jij hebt een andere mening/kijk hier op dan ik in ieder geval.

Overigens heb ik bij jou soms wel het idee dat je meer gericht bent op de negatieve kanten dan op iets positiefs. Beetje de Jan Mulder van hardtraxx. Bedoel dit niet respectloos overigens. Maar ik vraag me dan wel af of je uberhaupt ergens van geniet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 16:23 

Hardtraxx Elite

Als ik de posts van Lyst volg, dan is creativiteit aan zoveel regels gebonden, dat het geen creativiteit meer te noemen is.. Zeuren om t zeuren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 16:31 

Hardtraxx Addict

Geniet gewoon eens van muziek, ipv over alles te zeuren. ;)
Als ik een track leuk vind, zou ik die ook vaak draaien.
Dat heeft dan niks met creativiteit te maken, maar met eigen keuzes maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 17:31 

Hardtraxx Veteran

Lyst, please reageer niet meer in wjd, iedereen gaat altijd in op jou mening en dat hebben we in dit topic niet nodig. OT hieronder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 17:35 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
OT hieronder?

Onder deze streep?

____________________________________________________________________________________
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 18:09 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Lyst, please reageer niet meer in wjd, iedereen gaat altijd in op jou mening en dat hebben we in dit topic niet nodig. OT hieronder?

Ja, want een video van een nieuwe track van Da Tweekaz is natuurlijk veel interessanter dan een leuke discussie >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 18:32 

Hardtraxx Veteran

Stereotuners ‏@Stereotuners
Citaat:
NEWSFLASH! YOU GUYS READY FOR SOME NEW @DWXAnarchy MADNESS? In about 30/40 mintues a NEW preview will be online here. http://www.youtube.com/user/dwxanarchy
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:00 

Hardtraxxer

Yess eindelijk, altijd super vette tracks deze gasten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:14 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
teupie schreef:

Ja, want een video van een nieuwe track van Da Tweekaz is natuurlijk veel interessanter dan een leuke discussie >.<

Beter dan elke keer een ellendig lange discussie te lezen van lyst tegen een random persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:44 

Hardtraxxer

Ik kreeg net een "Strike" op mijn Youtube kanaal, omdat ik 'Now is the time' van HHZ erop had gezet, de auteursrechten werden geist door Club Class Music Management. Dus is dat het nieuwe label waar HHZ bij heeft getekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:54 

Casey schreef:
Ik kreeg net een "Strike" op mijn Youtube kanaal, omdat ik 'Now is the time' van HHZ erop had gezet, de auteursrechten werden geist door Club Class Music Management. Dus is dat het nieuwe label waar HHZ bij heeft getekend?

gefeliciteerd, waar zit de WJD in... aangezien er nog geen officiele bronnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:07 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Casey schreef:

gefeliciteerd, waar zit de WJD in... aangezien er nog geen officiele bronnen zijn?

Ga eens terug naar je off-topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:10 

Artiest

Omdat veel mensen er naar hebben gevraagd zal ik bij 500 likes de Year Of Summer edit, die ik draaide op Loudness, weg geven.

https://www.facebook.com/pages/Dark-Pact/167430253350336
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:12 

Hardtraxx Veteran

Nou vooruit. Mijn like heb je. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:15 

Hardtraxx Veteran

Nutty T
Citaat:
Big news for everyone I will be giving out 2 free copies of the album to our fans of the Nutty T page, if we get 50 likes of this status by Christmas day!

You need to like this status for your chance to win and be part of the Nutty T page!

So like & share this status to your friends!

http://nl-nl.facebook.com/djnuttyt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

Casey schreef:

Dan weet ik voor 99% zeker dat Headhunterz daar heen is gegaan, aangezien Power Of Music & Reignite in het boekje van de Hard With Style cd ook stond dat de rechten onder Club Class Music vallen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:08 

Hardtraxx Veteran

ARTIC ‏@djarticnl
Citaat:
Hey?! What's this? pic.twitter.com/Nsc24196

Nieuwe Artic release komt er dus aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:17 

iMark schreef:
Casey schreef:

Dan weet ik voor 99% zeker dat Headhunterz daar heen is gegaan, aangezien Power Of Music & Reignite in het boekje van de Hard With Style cd ook stond dat de rechten onder Club Class Music vallen...

Of ze managen gewoon de auteursrechten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 00:15 

Bierkoning

Chris Two schreef:
Casey schreef:

:aww:

In die post zit meer nuttige informatie dan jij in een heel jaar post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 00:21 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
iMark schreef:
Casey schreef:

Of ze managen gewoon de auteursrechten...

Precies.. Denk zelf dat ze gewoon de manager van HHZ zijn... Label staat daar los van. Heb zelf via Soundcloud ooit zo'n soort strike gekregen voor een Wildstylez track (in een mixdemo notabene.. knap wazig) maar de 'claimer' was ook niet Digital Age, Scantraxx of Cloud 9. Dat de rechten in het HWS boekje onder Club Class vallen is ook niet zo vreemd, aangezien hij nog niet officieel bij een label zit. Zo is er een partij die op dit moment de rechten vasthoud, hoeft niet te betekenen dat hij bij dat label zit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 11:11 

Hardtraxx Addict

Als heady de track ook bij buma heeft geregistreerd dan heeft de Buma officieel de rechten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 11:40 

Artiest

Phase 2 schreef:
Als heady de track ook bij buma heeft geregistreerd dan heeft de Buma officieel de rechten.

Niet bepaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 11:47 

Hardtraxxer

Citaat:
Goeden morgen! Vanmiddag om 18.15 zijn @wildstyleznl en ik te gast bij @ruuddewild @538 #538. Deze keer weer op de piano!

http://solutd.com/nielsgeusebroek/view/8e4dacd8
Vorige  1 ... 1670, 1671, 1672, 1673, 1674, 1675, 1676 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen