Ohja, dat viel mij dus ook al op!wrote:Dit begint tegelijk met TMS. vreemd.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
8pm-10pm AEST
Dat is heel erg anders dan onze tijd
. 11am-1pm voor ons dus volgens mij.
Dat is heel erg anders dan onze tijd
ik heb het hele verhaal niet gelezen, maar dan hoort delete daar toch ook bij? 
misschien moet je met zo'n opmerking toch maar eerst het verhaal lezen..wrote:ik heb het hele verhaal niet gelezen, maar dan hoort delete daar toch ook bij?
Verwachte ik al! Wel gruwelijk dik natuurlijk!wrote:Fantasy Island FestivalFantasy Island
FANTASY ISLAND 2013: SUPERBASH RAW AREA - HOSTED BY CRYPSIS
Waar B-Front vorig jaar de host was van zijn eigen area op Fantasy Island, zal Crypsis dit jaar zijn favoriete line up samenstellen voor een dag keihard knallen. Denk aan exclusieve acts, speciale back to backs en nog nooit vertoonde combinaties!
More info soon!!
-
S
Prachtig toch?wrote:ik heb het hele verhaal niet gelezen, maar dan hoort delete daar toch ook bij?
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Jawuhl! Ik hoop ook dit jaar weer aanwezig te zijn.wrote:Verwachte ik al! Wel gruwelijk dik natuurlijk!wrote:Fantasy Island FestivalFantasy Island
FANTASY ISLAND 2013: SUPERBASH RAW AREA - HOSTED BY CRYPSIS
Waar B-Front vorig jaar de host was van zijn eigen area op Fantasy Island, zal Crypsis dit jaar zijn favoriete line up samenstellen voor een dag keihard knallen. Denk aan exclusieve acts, speciale back to backs en nog nooit vertoonde combinaties!
More info soon!!
Warface
Yesterday started up an collab with the one and only Dark Pact Spoontech Records! This rising talent is proving his way through his latest releases and after the remix we decided to do a collab because we got all this crazy ideas! Expect some Raw-shit with a message!
Chris One komt met een nieuwe plaat in zijn set bij The Magic Show zometeen.
-
A
Ben benieuwd of 'ie andere kicks heeft
Hoop echt op die plaat met dat Arabische gezang.wrote:Chris One komt met een nieuwe plaat in zijn set bij The Magic Show zometeen.
Misschien zitten sommige er niet op te wachten maar: Year of Summer staat nu ook in de normale top 40
Vanaf vandaag hahawrote:Misschien zitten sommige er niet op te wachten maar: Year of Summer staat nu ook in de normale top 40
Maargoed, volgens mij mag het gewoon in het topic van Year Of Summer geplaatst worden
vrijdag toch al? Op plaatst 21(ofzoiets)..
Of zit ik nu fout
Of zit ik nu fout
De "echte" top 40 niet de slam top 40wrote:Misschien zitten sommige er niet op te wachten maar: Year of Summer staat nu ook in de normale top 40
Hij staat in de top 40 wel op 21, alleen in de tipparade stond hij op 1 :') En de Slam top 40 ofzowrote:vrijdag toch al? Op plaatst 21(ofzoiets)..
Of zit ik nu fout
Nou, dat was vrijdag toch al bekend?
Majah, careeeeee
Majah, careeeeee
Idd, hij zal vast nog hoger komenwrote: Majah, careeeeee
Dat Wasted Penguinz en Code Black weer een track aan het maken zijn 
Denk dat ze nu ook een Fusion contract aan het ondertekenen zijn, omdat ze veel 'business stuff' moesten doen
Denk dat ze nu ook een Fusion contract aan het ondertekenen zijn, omdat ze veel 'business stuff' moesten doen
Denk eerder dat Corey bij Fusion weg gaat en dat ze samen een label beginnen.wrote:Dat Wasted Penguinz en Code Black weer een track aan het maken zijn
Maar goed, kan ook dat ze bij Fusion komen. Maar ik verwacht het niet aangezien Wasted Penguinz dan volgens mij met een nieuwe naam moeten komen.
want?wrote:Denk eerder dat Corey bij Fusion weg gaat en dat ze samen een label beginnen.wrote:Dat Wasted Penguinz en Code Black weer een track aan het maken zijn
Maar goed, kan ook dat ze bij Fusion komen. Maar ik verwacht het niet aangezien Wasted Penguinz dan volgens mij met een nieuwe naam moeten komen.
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Waar baseer je die gedachten op?wrote:Denk eerder dat Corey bij Fusion weg gaat en dat ze samen een label beginnen.wrote:Dat Wasted Penguinz en Code Black weer een track aan het maken zijn
Welke gedachten? Als in welk deel van m'n bericht
?
-
C
Verschillende Hardcore en Hardstyle dj's retweeten het...wrote:want?
Dusja, goede bron