Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1663, 1664, 1665, 1666, 1667, 1668, 1669 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 12:52 

Hopelijk gaan ze niet naar Fusion, want Fusion is een drama aan het worden qua releasen, dat ze maar lekker samen met Code Black een eigen label starten en evt. Toneshifterz erbij.

Anders is dat album er in 2015 nog niet full.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 13:08 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Welke gedachten? Als in welk deel van m'n bericht :P ?

Dat code black weggaat bij Fusion en wasted penguinz hun naam moeten veranderen als ze naar fusion gaan. Die gedachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 13:15 

Hardtraxx Elite

Ik denk eerder dat die drie bij Brennan Heart Music aan gaan sluiten, ze hebben nu al een aantal keer samen vergaderd en een restaurant waar een maat van me werkt in Oirschot (Studio Brennan Heart zit in oirschot blijkbaar) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 13:31 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Daveytl schreef:
Welke gedachten? Als in welk deel van m'n bericht :P ?

Dat code black weggaat bij Fusion en wasted penguinz hun naam moeten veranderen als ze naar fusion gaan. Die gedachten :)

Gaan laatste tijd veel grote artiesten weg bij de grote labels. Tegenwoordig is zelf een label beginnen volgens mij ook helemaal niet moeilijk meer, en het brengt veel meer op.
Ik heb ook niet gezegd dat Code Black weg gaat, maar dat het mij logischer lijkt dan dat WP bij Fusion aansluit.

En volgens mij is het een regel van Scantraxx dat je je niet mag aansluiten bij een ander label met dezelfde naam. Of je zou een soort van good-will moeten betalen als label die hem/ haar/ hen overneemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 13:36 

SkiggyRapz18 schreef:
Ik denk eerder dat die drie bij Brennan Heart Music aan gaan sluiten, ze hebben nu al een aantal keer samen vergaderd en een restaurant waar een maat van me werkt in Oirschot (Studio Brennan Heart zit in oirschot blijkbaar) ;)

Studio zit volgens mij gewoon in Eindhoven .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 13:44 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:

En volgens mij is het een regel van Scantraxx dat je je niet mag aansluiten bij een ander label met dezelfde naam. Of je zou een soort van good-will moeten betalen als label die hem/ haar/ hen overneemt.

Het hangt natuurlijk vanaf of ze dat ook in hun contract hebben staan en of ze misschien anders ook wel betaald hebben. Headhunterz gebruikt ook nog steeds dezelfde naam en is ook weg bij scantrax net als frontliner en brennan heart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 14:12 

Artiest

JEFSKIII schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Nee Oirschot evenals die van Code Black
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 14:30 

Hardtraxx Veteran

Frontliner en Brennan Heart zijn een eigen label begonnen omdat zij volgens mij niet dezelfde naam mochten behouden.
Met Frontliner zat het trouwens nog wel net iets anders dan bij de anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 15:12 

Nego schreef:
JEFSKIII schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Nee Oirschot evenals die van Code Black

Serieus? Oirschot? Grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 15:23 

Toen ze bij Slam FM waren hoorde ik toch echt Eindhoven hoor, of ik moet een klap van de molenwiek hebben gekregen ondertussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 16:13 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Distinctive schreef:
want?

Verschillende Hardcore en Hardstyle dj's retweeten het...
Dusja, goede bron

ik heb het over het deel van hun naam veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 16:55 

Hardtraxx Veteran

De dag dat Code Black en Toneshifterz Fusion verlaten gaat hier de vlag uit. Wat een verpaupering van dat label zijn hun zeg. En Wasted Penguinz bij Fusion? Denk 't nie.. toch?? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 17:02 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
De dag dat Code Black en Toneshifterz Fusion verlaten gaat hier de vlag uit. Wat een verpaupering van dat label zijn hun zeg. En Wasted Penguinz bij Fusion? Denk 't nie.. toch?? :cry:

Label is al verpaupert -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 17:07 

Hardtraxxer

Citaat:
Mysteryland krijgt camping op Plesmanhoek

HOOFDDORP - Het grote muziekfestival Mysteryland krijgt in de editie van 2013 het begin van een tweedaags karakter. Kampeerders kunnen dan eind augustus kamperen op het terrein de Plesmanhoek aan de IJweg, waar afgelopen zaterdag nog de eerste bomen zijn geplant voor een zogeheten smulbos.

Er wordt al jaren over gesproken: een uitbreiding van het muziekfestival dat nu al weer een aantal jaren haar domicilie heeft in het Haarlemmermeerse Bos: Mysteryland, georganiseerd door ID&T. Die besprekingen hebben er nu toe geleid dat kampeerders nu al op vrijdag 23 augustus hun tenten kunnen opslaan in de Plesmanhoek, een groot nieuw groengebied aan de IJweg.
De gemeente, het recreatieschap Spaarnwoude en IED&T hebben hier overeenstemming over bereikt.

Het bericht van het tweedaags karakter volgt enkele dagen nadat diverse Lionsclubs enkele fruitbomen hebben geplant in de Plesmanhoek. Zie elders op deze site.

Bron http://www.hoofddorpsecourant.nl

Denk dat ze beetje richting Tomorrowland willen in NL
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 17:23 

Dan is ML bij lange na nog geen TL
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 18:39 

Hardtraxx Crew

Zatox
Citaat:
Working in the studio with my mate Kronos!! Let's make some NOISE!!

Oftewel, met Jajox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:38 

Hardtraxx Addict

Rossieking schreef:
Citaat:
Mysteryland krijgt camping

.

Toen ik kaarten bestelde voor wish werd er trouwens gevraagd dat als er een camping zou zijn, of je die dan zou bezoeken. Dus miss komt in de toekomst ook nog een camping bij wish ?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:44 

Hardtraxx Veteran

Facebook Tuneboy schreef:
..if i should pick up a Wasted Penguinz track to remix, which one u would suggest me??

Facebook Zatox schreef:
Working in the studio with my mate Kronos!! Let's make some NOISE!! #Kronos_Official & #DJZatox
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 20:03 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:

Facebook Zatox schreef:
Working in the studio with my mate Kronos!! Let's make some NOISE!! #Kronos_Official & #DJZatox

dit is niet chique, lees eens ietsje omhoog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 22:17 

Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Toen ze bij Slam FM waren hoorde ik toch echt Eindhoven hoor, of ik moet een klap van de molenwiek hebben gekregen ondertussen.

Kwam Brennan Heart tegen in een friettent hier in oirschot dus vroeg netjes wat hij hier in oirschot deed waarop hij antwoordde dat zijn studio op bedrijventerrein de scheper in oirschot zat, dus je zal die klap idd wel gehad hebben.. Of ze zeiden natuurlijk in de buurt van ehv want ik denk niet dat heel NL oirschot kent :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 11:39 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
JEFSKIII schreef:

Kwam Brennan Heart tegen in een friettent hier in oirschot dus vroeg netjes wat hij hier in oirschot deed waarop hij antwoordde dat zijn studio op bedrijventerrein de scheper in oirschot zat, dus je zal die klap idd wel gehad hebben.. Of ze zeiden natuurlijk in de buurt van ehv want ik denk niet dat heel NL oirschot kent :thumbup:

Typisch dat je die vetzak dan uitgerekend in een friettent tegenkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 11:44 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:

Jij bent echt stoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 12:00 

Hardtraxx Veteran

Vandaar de naamsverandering naar Kronos dan? Ivm verhuizing naar ITAL?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 12:01 

Hardtraxx Elite

Phase 2 schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Jij bent echt stoer.

Hij bestelde een Br. Gezond en een Slaatje :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 12:04 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
JEFSKIII schreef:

Haha epic.
Vorige  1 ... 1663, 1664, 1665, 1666, 1667, 1668, 1669 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen