Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1661, 1662, 1663, 1664, 1665, 1666, 1667 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 00:07 

Hardtraxx Elite

(L) (L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 00:08 

jambekkie schreef:
Fusionmania schreef:
Wildstylez is bezig met een videoclip voor Timeless, als die uit is brengt hij de track zelf ook meteen uit! :)

En er komt een vocal mix en een instrumental mix :)

Yessssss, horen we die vocal mix binnenkort ook op de radio!!!!! :P :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 00:11 

Phase 2 schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Haha zeggen dat niemand er iets om geeft en dan toch steeds van die haatreacties hier op het forum wat betreft dit nummer. Het is ook helemaal terecht en ik doe het zelf ook, maar zeg niet dat niemand er hier iets om geeft dat hardstyle zo commercieel is. Dat kan mij wel wat schelen, alleen omdat de kwaliteit en hardheid zo achteruit zijn gegaan.

Weet niet op wat je de kwaliteit beoordeelt, maar ik vind de kwaliteit van de tracks juist veel vooruit gegaan. Vergelijk eens now is the time met subsonic bijvoorbeeld. Dan vind ik toch echt dat de kwaliteit veel vooruit is gegaan. Tuurlijk zijn er ook platen met een slechte kwaliteit maar die zijn over het algemeen niet bekend en doen het niet goed.

Subsonic is een meesterlijke plaat. Afdoen voor een track van lage kwaliteit vind ik zwaar onterecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 00:12 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Haha zeggen dat niemand er iets om geeft en dan toch steeds van die haatreacties hier op het forum wat betreft dit nummer. Het is ook helemaal terecht en ik doe het zelf ook, maar zeg niet dat niemand er hier iets om geeft dat hardstyle zo commercieel is. Dat kan mij wel wat schelen, alleen omdat de kwaliteit en hardheid zo achteruit zijn gegaan.

Weet niet op wat je de kwaliteit beoordeelt, maar ik vind de kwaliteit van de tracks juist veel vooruit gegaan. Vergelijk eens now is the time met subsonic bijvoorbeeld. Dan vind ik toch echt dat de kwaliteit veel vooruit is gegaan. Tuurlijk zijn er ook platen met een slechte kwaliteit maar die zijn over het algemeen niet bekend en doen het niet goed.

Een plaat kan technisch nog zo 'goed' in elkaar steken, feit blijft dat het gewoon softer aan het worden is. Beetje raar dat een genre dan hard uit zou moeten dragen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 00:14 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Maar dan praat je over technische kwaliteit, niet over creatieve kwaliteit, en daar zit een beetje de crux. Creatieve kwaliteit is namelijk niet in cijfers uit te drukken, sterker nog, het is een paradoxale term. Kwaliteit is namelijk een term die gebaseerd is op objectiviteit, terwijl creativiteit juist subjectief is. "Goed" en "slecht" zijn objectieve termen, terwijl "een goede track" of "een slechte track" voor iedereen verschillend kan zijn, en is daarnaast nog afhankelijk van standaarden. Dit is dus een discussie die eindeloos door kan gaan...

En nu terug naar wist je datjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 00:15 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Fusionmania schreef:
Wildstylez is bezig met een videoclip voor Timeless, als die uit is brengt hij de track zelf ook meteen uit! :)

En er komt een vocal mix en een instrumental mix :)

Het vette van Timeless is juist het gevoel dat er in die plaat zit zonder enige tekst o.i.d. ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 00:29 

Phase 2 schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Allereerst: kwaliteit is inderdaad gebaseerd op meningen. Ik vind Subsonic een goede hardstyle plaat. Als ik dat vergelijk met de Headhunterz platen van nu is de kwaliteit wat betreft hardstyle gewoon achteruit gegaan. Een goede hardstyle track voldoet aan een paar eisen en die zijn bijna allemaal weg uit de moderne hardstyle (raw uitgezonderd). Daar bedoel ik mee: harde kicks, drive en een simpele, pakkende melodie (lees niet: overdreven blije, inspiratieloze synths).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 00:30 

Nerazzurro93 schreef:
Een goede hardstyle track voldoet aan een paar eisen en die zijn bijna allemaal weg uit de moderne hardstyle (raw uitgezonderd). Daar bedoel ik mee: harde kicks, drive en een simpele, pakkende melodie (lees niet: overdreven blije, inspiratieloze synths).

In welke Koran-versie staan die regels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 01:01 

Nerazzurro93 schreef:
Allereerst: kwaliteit is inderdaad gebaseerd op meningen.
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 08:58 

Hardtraxx Veteran

Atmozfears zijn een plaat aan het maken met Toneshifterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 09:10 

Hardtraxx Veteran

Eerste namen Hardclassics 16-02-2013
Citaat:
Straight on records: Luna , Trilok (DHHD), Pila
Thera b2b Geck-o
Silvio Aquila

Bron: https://www.facebook.com/free2party
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 10:11 

Aan het typen...

Nice arend :D
Thera vs Geck-o ook vet al zie ik ze liever apart.
Achja, kan er toch niet heen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 10:59 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Phase 2 schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Subsonic is een meesterlijke plaat. Afdoen voor een track van lage kwaliteit vind ik zwaar onterecht.

Als je goed leest zie je nergens staan dat ik die plaat van lage kwaliteit vind. Ik vind de kwaliteit van Now is the time alleen wel vele malen hoger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 11:51 

Kraak... Piep...

Dat ligt niet aan kwaliteit maar smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 12:33 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Aanstaande zaterdag wordt de Maassilo Rotterdam bekogeld met de dikste Raw Hardstyle beats die er zijn. Verdeeld over drie zalen zullen grote nationale en internationale namen en getalenteerde nieuwkomers zorgen voor een onvergetelijk rauwe nacht. Hieronder vind je de time table en overige handige informatie voor jou als bezoeker.

Area 1
22:00 – 23:30 Phrantic
23:30 – 01:00 Alpha²
01:00 – 02:30 B-Front vs High Voltage
02:30 – 03:00 The Machine LIVE
03:00 – 04:30 Frequencerz
04:30 – 05:00 Radical Redemption LIVE
05:00 – 06:00 Degos & Re-Done
MC Nolz

Area 2
22:00 – 23:30 D-Droned
23:30 – 00:30 X-Pander
00:30 – 01:30 Blackburn
01:30 – 03:00 Kronos
03:00 – 04:30 The Geminizers
04:30 – 05:30 Dark Pact
MC Shizzler

Area 3
22:00 – 23:30 Phuture Noize
23:30 – 01:00 E-Force
01:00 – 02:00 Tartaros
02:00 – 03:00 Deetox
03:00 – 04:30 Delete
04:30 – 05:30 Wavolizer
MC Axys

Kijk voor de trailer en meer informatie op de speciale website http://www.b2s.nl/loudness.

b2s radio
Wil je alvast in de stemming komen? Luister dan aanstaande donderdag naar b2s radio, want vanaf 20:00 uur worden de 2011 sets van The R3belz, Zany en Chris One uitgezonden.

Social media
Zoals je van b2s gewend bent, kun je Loudness de gehele nacht volgen via de b2s Facebook pagina en @officialb2s op Twitter. Praat mee met de hashtag #Loudness!

Kluisjes
Er bestaat deze avond de mogelijkheid tot het huren van kluisjes. Deze zijn te gebruiken om jassen, tassen en andere zaken in op te bergen. De borg bedraagt 5,00 euro, deze krijg je terug bij het inleveren van de sleutel.

Drugs
We conformeren ons aan het lokale beleid van de politie Rotterdam. Dit is ‘zero tolerance’. Pas op met wat je meeneemt; er wordt zorgvuldig gevisiteerd onder toezicht van de politie.

Camera’s
Het is toegestaan om tijdens het evenement digitale (professionele) fotoapparatuur mee naar binnen te nemen. Het is echter niet toegestaan om professionele video apparatuur mee te nemen. Deel je foto’s met b2s via de social media kanalen!

Legitimatie
De minimum leeftijd is 18 jaar. Bij twijfel kan er aan de ingang gevraagd worden je te legitimeren. Neem daarom een geldig legitimatiebewijs mee zodat je geen risico loopt op deze grond geweigerd te worden. Een rijbewijs, paspoort en Nederlandse identiteitskaart zijn geldige legitimatiebewijzen.

Openbaar vervoer
Vanaf centraal station Rotterdam rijden er metro’s van en naar de Maassilo. Neem lijn D vanaf het Centraal Station en stap uit bij metrostation ‘Maashaven’. De Maassilo ligt hier pal naast. Ook gaan er diverse tramlijnen naar Maashaven. Raadpleeg Planner Plus op www.ns.nl of www.9292.nl voor exacte vertrek- en aankomsttijden. Ook kan je bellen met 0900-9292 (0,20 p/m).

Auto & Parkeren
De Maassilo is per auto uitstekend te bereiken. Het pand is centraal gelegen in het verlengde van de Erasmusbrug op 500 meter vanaf het Nieuwe Luxor theater. Er is ruim voldoende (gratis) parkeergelegenheid op de kades rondom de Maashaven.

Tickets
Loudness is al geruime tijd uitverkocht. Er zijn verschillende zwarthandelaren geweest die tickets tegen woekerprijzen aanboden. Deze heeft b2s ongeldig gemaakt. Heb jij een ticket in de zwarthandel gekocht? Kijk dan hier of jouw ticket geannuleerd is.

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 13:37 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Fantasy Island

Fantasy Island Festival
FANTASY ISLAND 2013: SUPERBASH RAW AREA - HOSTED BY CRYPSIS
Waar B-Front vorig jaar de host was van zijn eigen area op Fantasy Island, zal Crypsis dit jaar zijn favoriete line up samenstellen voor een dag keihard knallen. Denk aan exclusieve acts, speciale back to backs en nog nooit vertoonde combinaties!

More info soon!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 14:11 

Hardtraxx Veteran

Fantasy Island, altijd leuke thuiswedstrijd. Bij Crypsis kan ik me vast wel vermaken, benieuwd wie de HC doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 14:31 

Hardtraxx Veteran

dat word weer eens lekker allá MiM lekker RAGGE. Melike :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 15:10 

lijkt Thrillogy wel... ook eerst B-front en nu Crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 15:12 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Citaat:
Fantasy Island

More info soon!!

Gearbox !!! ! Draken voor het leven !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 15:21 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Q-DANCE RADIO PRESENTS: DOWN UNDERGROUND
As from January 2013 Q-dance Radio will broadcast a brand new monthly show titled 'Down Underground'. The show will focus on the best and latest hard dance music from Australia. The host has been chosen, and here you can read all the info about the show including how you can get involved as an artist.

Afbeelding

As from January 2013 Q-dance Radio will broadcast a brand new monthly show titled 'Down Underground'. The show will focus on the best and latest hard dance music from Australia.

The 2-hour show will feature 2 different segments. The first part of the show is a showcase of the best & latest hard dance music coming from Down Under, and the second hour will feature a guest mix from an Australian act.
The show will be broadcast every first Monday of the month from 8pm-10pm AEST at Q-dance Radio, and will be hosted by Audiofreq.

With his blend of energy, extensive knowledge of music, and passion for a broad variety of hard beats, Audiofreq will add his special flavour to the show.

Part 1: Get your track featured on the show!
The 2-hour show will kick off with a 1-hour segment showcasing the best and latest in Australian hard dance.
If you are an Australian producer, and you would like to get your latest track featured on the show, simply submit your track to Q-dance via this tool. 7 days prior to the broadcast of each show, Q-dance will make a selection out of the new tracks submitted to date, and will feature the selection in that month’s episode.

Hour 2: The guest mix
Every month a different Australian hard dance act will provide a special guest mix for the show. The guest mix for the first episode of Down Underground will be provided by the female hardstyle duo Kamikaze.

Down Underground is focussing on all genres within the hard dance spectrum. Whether you produce hardstyle, hardtrance, or hardcore music, all tracks that are submitted for the first part of the show have an equal chance to be featured.

Down Underground - Episode 1
When: 8pm AEST, Monday January 7th 2012
Where: http://radio.q-dance.com.au
Host: Audiofreq
Guest mix by: Kamikaze
Deadline to submit tracks for first segment: Midnight December 30th 2012
Submit your track here.

#Downunderground

Hardtraxx Elite

wtf is dit nou weer?