Jurheinen schreef:
emmerick schreef:
Hoe weetjij dat nou

ligt er maar net aan hoe snel de organisatie is etc. Hoe snel de beelden bij de editors aankomen, welk bedrijf de beelden edit. In principe wilt een organisatie de aftermovie altijd zsm online hebben. Die decibel aftermovie van dit jaar was ook heel snel online maar was gewoon erg matig. Dus waarschijnlijk wilde ze hem erg snel online hebben. Als ze er wat meer tijd in hadden gestoken en hem later online hadden gegooid was die waarschijnlijk beter geweest.
Haha denken dat dat je er wat van af weet :'). Ja ik weet dat, aangezien mijn zus bij Corrino Media Group werkt (zoek maar op) en dat is het bedrijf wat de registratie doet van 9/10 B2S/Q-dance feesten. Dus bij hun liggen de beelden, en zij heeft mij altijd verteld dat hun het binnen een week vaak af hebben. Registraties van feesten zelfs al binnen 2 weken klaar hebben.
Ohja waarom is de Defqon DVD niet binnen 2 weken klaar dan?
En de Qlimax DVD?
En de Hardbass DVD?
Want registraties op dvd kopieren in massa is klaar in een dag.
Vrienden van mij hebben gefilmd bij alle 3 de feesten voor Corrino en hebben een tijdje met hun meegewerkt en een groot project voor hun gedaan. En voordat de registratie van Qlimax af was waren ze 1,5 maand verder.
Ik doe ook een opleiding voor film en ik kan zo aan dat filmpje zien dat daar behoorlijk veel tijd in gaat zitten.
Plus Corrino was niet bij Dominator. Als ik het me goed kan herinneren word dat door Stijn Verlinden gedaan.
Maar het klopt dat veel Aftermovies na max een week klaar zijn. Maar die hebben niet de kwaliteit zoals deze.
Dan nog kan er rekening gehouden worden met veel factoren waarom het langer duurt.
- Het materiaal is te laat aangeleverd
- Druk festival seizoen
- Het goedkeuren ervan
- De vele effecten die erin zitten zo goed finetunen duurt ook minstens een week.
- Ik kan zo een paar effecten eruit pikken waar je al een dag voor nodig bent om dat zo te krijgen. (Bijvoorbeeld de slow motions zo goed timen/smooth laten lopen)
- Het bedrijf dat het moet uploaden
- Rechten