Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1561, 1562, 1563, 1564, 1565, 1566, 1567 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 01:22 

Hardtraxx Veteran

StephanKetz schreef:

Ziet er netjes uit zoals altijd bij morel, die studio's zijn trouwens voor alle Dirty Workz artiesten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 01:30 

Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
StephanKetz schreef:

Ziet er netjes uit zoals altijd bij morel, die studio's zijn trouwens voor alle Dirty Workz artiesten. :)

Klopt, maar ik moet zeggen, een studio in een donkere basement zonder ramen zouden niets voor mij te zijn. Moeilijk om even inspiratie te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 02:34 

Hardtraxx Veteran

Kamikaze schreef:
We are just trying to stay on this track, and hopefully we will bring out a few tracks for you all soon. Stay tuned!

daar ben ik wel benieuwd naar, kijken of het net zo zal gaan als met gostosa, of juist totaal niet! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 02:41 

Hardtraxx Veteran

StephanKetz schreef:
Showtek speak:
Citaat:
it wont be as hard as dutch hardstyle is cause thats more hardcore these days

Oh no, they didn't!
Die gasten zijn volgens mij echt het spoor bijster...

Moreel van het verhaal (Zoals ik het zie):

Het maakt niet uit als mensen je muziek niet leuk vinden, zo lang (tien-)duizenden dit maar wel doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 06:28 

Artiest

StephanKetz schreef:

Awww schatje :) That interview was so adorable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 09:37 

Hardtraxx Veteran

Oké, dus ze willen geen Hardstyle meer maken, omdat Hardstyle een stuk harder is geworden en richting hardcore is gegaan naar hun mening. En ze willen dus produceren wat ze zelf leuk vinden. Waarom zouden ze dan per se het nieuwe soort Hardstyle moeten maken? Ze kunnen toch ook gewoon in hun oude stijl produceren als het ze zogenaamd geen fuck zou boeien wat anderen vinden van wat ze maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 10:03 

Aan het typen...

Showtek is al jaren bezig met zo groot mogelijk worden, kom daar dan ook gewoon voor uit in plaats van al die excuses. Als die collab met NC al onder hard shit valt, ja dan is mainstream hardstyle inderdaad hardcore.

Ookal is het een karikatuur, hun eigen filmpje typeert showtek het beste:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 10:50 

Donateur

Lyst schreef:
Showtek is al jaren bezig met zo groot mogelijk worden, kom daar dan ook gewoon voor uit in plaats van al die excuses.

Dat probeert 90% van de dj's en producers toch ook? Met hun muziek zo 'groooooot' mogelijk te worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 11:50 

Hardtraxx Elite

Echt joh, flikker toch op met die gasten. Ik begrijp waarom ze hardstyle met hardcore vergelijken, want ze noemen de track met Noisecontrollers hard. The FUCK! Ik snap niet waarom we dit forum nog verpesten met Showtek :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 11:53 

Hardtraxx Veteran

StephanKetz schreef:
Showtek speak:
Citaat:
it wont be as hard as dutch hardstyle is cause thats more hardcore these days

Haha volgen ze alleen Theracords en Minus Is More ofzo? Volgens mij schuift de mainstream hardstyle steeds verder weg van de hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 12:10 

Hardtraxx Veteran

welke showtek page zei dat, ze hebben namelijk veel fake sites
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 12:14 

Hardtraxx Veteran

Frontliner
Citaat:
Since apparently most of my followers are from Mexico; MAÑANA SE PUBLICA GRATIS "FRONTLINER - FOR THE PEOPLE"
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 12:27 

Kraak... Piep...

Jurheinen schreef:
emmerick schreef:
Hoe weetjij dat nou :lol: ligt er maar net aan hoe snel de organisatie is etc. Hoe snel de beelden bij de editors aankomen, welk bedrijf de beelden edit. In principe wilt een organisatie de aftermovie altijd zsm online hebben. Die decibel aftermovie van dit jaar was ook heel snel online maar was gewoon erg matig. Dus waarschijnlijk wilde ze hem erg snel online hebben. Als ze er wat meer tijd in hadden gestoken en hem later online hadden gegooid was die waarschijnlijk beter geweest.

Haha denken dat dat je er wat van af weet :'). Ja ik weet dat, aangezien mijn zus bij Corrino Media Group werkt (zoek maar op) en dat is het bedrijf wat de registratie doet van 9/10 B2S/Q-dance feesten. Dus bij hun liggen de beelden, en zij heeft mij altijd verteld dat hun het binnen een week vaak af hebben. Registraties van feesten zelfs al binnen 2 weken klaar hebben.

Ohja waarom is de Defqon DVD niet binnen 2 weken klaar dan?
En de Qlimax DVD?
En de Hardbass DVD?
Want registraties op dvd kopieren in massa is klaar in een dag.
Vrienden van mij hebben gefilmd bij alle 3 de feesten voor Corrino en hebben een tijdje met hun meegewerkt en een groot project voor hun gedaan. En voordat de registratie van Qlimax af was waren ze 1,5 maand verder.
Ik doe ook een opleiding voor film en ik kan zo aan dat filmpje zien dat daar behoorlijk veel tijd in gaat zitten.
Plus Corrino was niet bij Dominator. Als ik het me goed kan herinneren word dat door Stijn Verlinden gedaan.

Maar het klopt dat veel Aftermovies na max een week klaar zijn. Maar die hebben niet de kwaliteit zoals deze.
Dan nog kan er rekening gehouden worden met veel factoren waarom het langer duurt.
- Het materiaal is te laat aangeleverd
- Druk festival seizoen
- Het goedkeuren ervan
- De vele effecten die erin zitten zo goed finetunen duurt ook minstens een week.
- Ik kan zo een paar effecten eruit pikken waar je al een dag voor nodig bent om dat zo te krijgen. (Bijvoorbeeld de slow motions zo goed timen/smooth laten lopen)
- Het bedrijf dat het moet uploaden
- Rechten
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 12:31 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Echt joh, flikker toch op met die gasten. Ik begrijp waarom ze hardstyle met hardcore vergelijken, want ze noemen de track met Noisecontrollers hard. The FUCK! Ik snap niet waarom we dit forum nog verpesten met Showtek :/

xd Rage
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:00 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
welke showtek page zei dat, ze hebben namelijk veel fake sites

De officiële, zeiden het in een reactie op deze post: https://www.facebook.com/showtekofficia ... 9905732344
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:04 

Hardtraxx Veteran

StephanKetz schreef:
Showtek speak:
Citaat:
yup some people want some hard shit which is good, like the new bomb we produced with noisecontrollers but we are gonna make music we wanne do that day cause we think it's fun to make so.. actually we don't really give a shit. if you like our music we are happy to hear, if you don't well, enough other people will and you can not be friends with the whole world. some people like to bitch about what we do once in a while, but we are doing what we really wanne do so people can shit or scream, it all about the fun we have in the studio. some tracks hard, some not.. but all of them have massive energy, has nothing to do with how hard it is. it wont be as hard as dutch hardstyle is cause thats more hardcore these days (which is still cool music) but not our thing. showtek is showtek, hard party style music, in our opnion how we do with hardwell is still a massive tune, maybe not like you use to hear but we see thousands of people going crazy on this tune. its a matter of taste and if people dont like it, well they dont and if they do they do. we are big fucking snoop dogg fans, but when he makes a shit tune (which he does) i will never ever go online and shit on him cause we fucking respect the guy and he doesnt give a shit what i think. i have a right to give an opinion, but thats it:)

https://www.facebook.com/showtekofficia ... omments=75

Heeft Anne Floor dit getypt? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:07 

Hardtraxx Veteran

Heel slecht engels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:10 

Hardtraxx Veteran

Crypsis ‏@Crypsis

Right now in the studio with Mr. @B-Front! Working on a track for the Album! http://instagr.am/p/O8_k-GRW7F/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:10 

Hardtraxx Veteran

Hoop op wat harders dan Movement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:11 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Crypsis ‏@Crypsis

Right now in the studio with Mr. @B-Front! Working on a track for the Album! http://instagr.am/p/O8_k-GRW7F/

Dus toch! Ben benieuwd :D
Movement was een leuke plaat, maar was er niet helemaal weg van. Hopelijk word deze plaat een stuk beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:14 

Donateur

p-stylez schreef:
Heel slecht engels.

Sluiten wat dat betreft naadloos op NC aan ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:21 

Hardtraxx Crew

patrickjeb schreef:
Movement was een leuke plaat, maar was er niet helemaal weg van. Hopelijk word deze plaat een stuk beter.

Op de kicks na vond ik dat toch een heel gaaf nummer. Ben benieuwd wat er nu weer uit komt rollen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:25 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
p-stylez schreef:
Heel slecht engels.

Showtek toch.. I live for the weekend, I live for hardstyles, I live for hardstyle baby! Dat was een nummertje van Showtek ja........
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 17:25 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
TiMOTHYb schreef:
p-stylez schreef:
Heel slecht engels.

Showtek toch.. I live for the weekend, I live for hardstyles, I live for hardstyle baby! Dat was een nummertje van Showtek ja........

een lange tijd terug, ben bang dat nc er vlekkenloos achterna gaat, zelfde geld voor tim van der stadt en adrenalize en wasted penguinz denk dat er veel softer worden of over gaan switchen op house/dubstep/dubstyle etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 17:38 

Hardtraxx Crew

Vorige  1 ... 1561, 1562, 1563, 1564, 1565, 1566, 1567 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen