Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1560, 1561, 1562, 1563, 1564, 1565, 1566 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 22:05 

Hardtraxx Veteran

Ja, Die hardstyle mafia tracks zijn altijd zo overdreven
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 22:05 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
jambekkie schreef:
Ramunas ‏@TheMachineLT
Citaat:
Remixing Hardstyle Mafia track, so far its going well :)

hopelijk een goed stel kicks eronder, en geen geforceerde zooi

The Machine is altijd goed dus die remix word vast ook wel vet! vraag me af welke plaat die dan heeft geremixed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 22:08 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:

Is een Machine Remix he >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 22:46 

Hardtraxx Veteran

altijd goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 23:58 

Hardtraxxer

Cool fish-eye foto van ML:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 01:25 

Hardtraxxer

Wout1997 schreef:

Dat snap ik, begrijp alleen niet zo goed hoe je kicks kunt forceren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 10:35 

Hardtraxx Veteran

Had 'm ook al in Hardcore wjd gezet maar hier past ie ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 10:57 

Hardtraxx Veteran

Ik wil sws nog een keer naar Dominator, lijkt me heel vet, ondanks dat ik de hardcore niet echt volg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 11:08 

Hardtraxxer

erg vette aftermovie! Maar dat mag ook wel na 1 maand en 1 week :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 14:24 

Kraak... Piep...

Als je kijkt naar de kwaliteit van het filmpje(montage), de beelden, en de fx die erin verwerkt zijn is het niet gek dat daar een maand over gedaan word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 15:13 

Hardtraxx Veteran

Ik wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:16 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Da Tweekaz
Thought we'd start with some hints about the ALBUM. First confirmed collab: Josh & Wesz !

Interessante combinatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:41 

Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:
Citaat:
Da Tweekaz
Thought we'd start with some hints about the ALBUM. First confirmed collab: Josh & Wesz !

Interessante combinatie

Ah die ken ik al
nieuwe-tracks-hs/da-tweekaz-ft-josh-wesz-tba-t26807.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:52 

Hardtraxx Addict

Fusionmania schreef:
NaarDeQlote schreef:
Citaat:
Da Tweekaz

Interessante combinatie

Ah die ken ik al
nieuwe-tracks-hs/da-tweekaz-ft-josh-wesz-tba-t26807.html

hmm.. zou kunnen, maar is dat niet een remix van c4tch? zoals ik al aangaf in dat topic zitten er wel dezelfde vocalen in beide platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 09:40 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Als je kijkt naar de kwaliteit van het filmpje(montage), de beelden, en de fx die erin verwerkt zijn is het niet gek dat daar een maand over gedaan word.

Er wordt geen maand over gedaan 9/10 aftermovies zijn na 2/3/4 dagen al klaar, daarna ligt het bij de oganisatie wanneer ze hem willen releasen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:02 

Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:
Wout1997 schreef:

Dat snap ik, begrijp alleen niet zo goed hoe je kicks kunt forceren ;)

Snap ik ook nooit zo goed. Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk. Persoonlijk houd ik wel van Hardstyle Mafia tracks. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 15:08 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 15:16 

Hardtraxx Elite

Jurheinen schreef:
D-Nemacyst schreef:

Er wordt geen maand over gedaan 9/10 aftermovies zijn na 2/3/4 dagen al klaar, daarna ligt het bij de oganisatie wanneer ze hem willen releasen

Hoe weetjij dat nou :lol: ligt er maar net aan hoe snel de organisatie is etc. Hoe snel de beelden bij de editors aankomen, welk bedrijf de beelden edit. In principe wilt een organisatie de aftermovie altijd zsm online hebben.

Die decibel aftermovie van dit jaar was ook heel snel online maar was gewoon erg matig. Dus waarschijnlijk wilde ze hem erg snel online hebben. Als ze er wat meer tijd in hadden gestoken en hem later online hadden gegooid was die waarschijnlijk beter geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 16:42 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:39 

Area Puyenbroek is toch echt een prachtige festival locatie :love: , volgend jaar toch terug gaan denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 22:41 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Hoe weetjij dat nou :lol: ligt er maar net aan hoe snel de organisatie is etc. Hoe snel de beelden bij de editors aankomen, welk bedrijf de beelden edit. In principe wilt een organisatie de aftermovie altijd zsm online hebben. Die decibel aftermovie van dit jaar was ook heel snel online maar was gewoon erg matig. Dus waarschijnlijk wilde ze hem erg snel online hebben. Als ze er wat meer tijd in hadden gestoken en hem later online hadden gegooid was die waarschijnlijk beter geweest.

Haha denken dat dat je er wat van af weet :'). Ja ik weet dat, aangezien mijn zus bij Corrino Media Group werkt (zoek maar op) en dat is het bedrijf wat de registratie doet van 9/10 B2S/Q-dance feesten. Dus bij hun liggen de beelden, en zij heeft mij altijd verteld dat hun het binnen een week vaak af hebben. Registraties van feesten zelfs al binnen 2 weken klaar hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 23:14 

Hardtraxxer

Afbeelding

Interview with Kamikaze:

http://www.q-dance.com.au/q/events/Kami ... ages/15755
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 23:28 

Hardtraxx Veteran

Scope DJ ‏@scopedj
Citaat:
Working on a track without reverse bass for a change!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 01:03 

Hardtraxxer

Showtek speak:
Citaat:
yup some people want some hard shit which is good, like the new bomb we produced with noisecontrollers but we are gonna make music we wanne do that day cause we think it's fun to make so.. actually we don't really give a shit. if you like our music we are happy to hear, if you don't well, enough other people will and you can not be friends with the whole world. some people like to bitch about what we do once in a while, but we are doing what we really wanne do so people can shit or scream, it all about the fun we have in the studio. some tracks hard, some not.. but all of them have massive energy, has nothing to do with how hard it is. it wont be as hard as dutch hardstyle is cause thats more hardcore these days (which is still cool music) but not our thing. showtek is showtek, hard party style music, in our opnion how we do with hardwell is still a massive tune, maybe not like you use to hear but we see thousands of people going crazy on this tune. its a matter of taste and if people dont like it, well they dont and if they do they do. we are big fucking snoop dogg fans, but when he makes a shit tune (which he does) i will never ever go online and shit on him cause we fucking respect the guy and he doesnt give a shit what i think. i have a right to give an opinion, but thats it:)

https://www.facebook.com/showtekofficia ... omments=75
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 01:16 

Hardtraxxer

Coone's new studio:

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 787&type=1
Vorige  1 ... 1560, 1561, 1562, 1563, 1564, 1565, 1566 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen