Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1562, 1563, 1564, 1565, 1566, 1567, 1568 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 18:51 

Hardtraxx Elite

@Wildstylerz Tim van de Stadt produceert al dubstep onder de alias TVDS. Noisecontrollers (Bas Oskam) is sowieso al bezig om andere stijlen te produceren, kijk maar naar de collab met Showtek en Sludge. Wasted PEnguinz hebben al een housetrack gedraaid op Defqon.1, hun eigen housetrack of iig van 1 van de 2. Dus je hebt helaas gelijk. Adrenalize bijft bij de emotionele en melodieuze hardstyle denk ik ^^

Headhunterz heeft natuurlijk ook Shilo en Wildstylez had het ook over house muziek. Niks mis mee, zolang het maar een andere alias is, is het prima toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:09 

Hardtraxx Elite

Die house track van wasted penguinz, ik meen gelezen te hebben dat het broertje van een van die twee house produceert. Kan daarom zijn dat ze die draaiden. Weet het niet zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:37 

Hardtraxx Veteran

http://partyflock.nl/interview/227:The_ ... ijlen.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:44 

Hardtraxx Crew

Digital Punk
Citaat:
Just finished a new track! Going to test it this weekend! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:57 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
http://partyflock.nl/interview/227:The_Prophet_wenst_werelddominantie_van_de_hardere_stijlen.html

Citaat:
Waar erger je jezelf het meest aan in de dance scene?
Dat iedereen zóóó lief tegen elkaar is. Vooral de luisteraars/fans die achter hun computertje zitten te klagen en foeteren. Ze mogen nog niet eens naar feesten van hun ouders, maar pretenderen wél de wijsheid in pacht te hebben.

zit wat in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:58 

Hardtraxx Crew

The Magic Show
Citaat:
Thanks a lot for all nice shoutouts that we received so far. If you want to share your message to the world in @TheMagicShow podcast you can send it to [email protected]!

The next name that we invited for our 100th episode party is one of the first raw hardstyle DJs. In 2012 he scored big hits with tracks especially for the girls, such as "Bitches & Hoes" and "Creatures of the Night"!

We are a big fan of Rene and his music and are proud that he joins us on our celebration!

Check out Digital Punk's facebookpage here:

https://www.facebook.com/djdigitalpunk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:59 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
urbandesigner schreef:
http://partyflock.nl/interview/227:The_Prophet_wenst_werelddominantie_van_de_hardere_stijlen.html

Citaat:
Waar erger je jezelf het meest aan in de dance scene?
Dat iedereen zóóó lief tegen elkaar is. Vooral de luisteraars/fans die achter hun computertje zitten te klagen en foeteren. Ze mogen nog niet eens naar feesten van hun ouders, maar pretenderen wél de wijsheid in pacht te hebben.

zit wat in.

Toch zijn er genoeg hier wel naar feesten geweest, en hebben ze genoeg wijsheid in pacht om hun mening te geven over bijvoorbeeld The Prophet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:04 

Aan het typen...

Iedereen boven de 18 hier en de meesten boven de 16 hier hebben wel een feestje meegemaakt. Is gewoon voor zichzelf goed praten, want aan hem zal het allemaal vast niet liggen. En het ergste zijn nog wel die mensen die hem gelijk geven met een houding van, ik heb wel feestjes bezocht dus nu hoor ik er bij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:09 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Waar krijg je, na zoveel jaren, nog kippenvel van?
Dié ene melodie, kick, afmix en/of combi die me juist dat gevoel geeft!

Hoe kan dat nou? Die heeft ie niet :/

Citaat:

Laat je artiesten dan goede muziek produceren, INCLUSIEf jijzelf!

Citaat:
Ik denk zélf dat de muziek van tegenwoordig harder gaat, ook bijvoorbeeld de house muziek. Ik denk dus dat je een verwevenheid gaat krijgen van de verschillende genres.

HARDER? WTF? ZEGT IE NOU ECHT HARDER?! :O HAHAAHAH!

Citaat:
Alles, of bijna alles wat we doen heeft kwaliteit. Van shirtjes tot reclame-uitingen, tot de muziek. En dat laatste is voor ons natuurlijk het belangrijkste. Alles met de beste kwaliteit leveren kost meer tijd en meer geld maar daardoor weet de luisteraar/fan wél wat hij aan Scantraxx heeft.

Ik weet niet waar die gozer last van heeft hoor, maar waar het het meest om gaat is de muziek en die laat soms nog wel een steekje vallen.

The Prophet, je bent een enorme lul!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:10 

Hardtraxx Crew

Hoe kan ie in hemelsnaam met het argument komen dat mensen die commentaar geven nog niet naar feesten mogen van hun ouders? Het zijn juist de oudere die al jaren naar hardstyle luisteren die de muziek steeds minder zien worden, niet de jongeren zoals hij zegt. Die vinden al die Top 40 remixen, bootlegs, remuxxen en tracks met gayvocals toch wel gaaf. En die zijn nou juist nog niet naar een feest geweest.

Voor de rest staan er nog zoveel dingen in waar ik het niet mee eens ben. De muziek wordt steeds harder... WTF!!!! Als die slappe zooi die voortaan op scantraxx uit komt? Met die 13 in een dozijn melodieën, softe kicks, 3 minuten break, etc etc? Laat me niet lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:32 

Hardtraxx Elite

Vandaag is ie naar het hoofdkwartier van scantrax geweest ehh.. Dan krijg je dit. Bass Modulators, Atmozfears, Wildstylez, The Prophet, Shockers.. Allemaal complottheorieen xd Nee grapje, maar ze spreken het gewoon af. Zoiets moet toch spontaan komen? Sorry hoor, ik ga nu alleen maar roddelen nu ik dat interview heb gezien :innocent:

Wildstylez ‏@wildstyleznl
Citaat:
Had a great day in the studio with @Atmozfears Amazing talents there guys!! Going to start a collab next week :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:35 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Wildstylez ‏@wildstyleznl
Citaat:
Had a great day in the studio with @Atmozfears Amazing talents there guys!! Going to start a collab next week :)

Valt me toch wel op dat die gasten steeds meer exposure krijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:43 

Hardtraxx Veteran

Zo hee ben benieuwd wat daar uit komt!
Kick en synth van Wildstylez en de melodie van Atmozfears :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:51 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:55 

Hardtraxx Crew

Hoort in het nieuwe tracks topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 21:11 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
@Wildstylerz Tim van de Stadt produceert al dubstep onder de alias TVDS. Noisecontrollers (Bas Oskam) is sowieso al bezig om andere stijlen te produceren, kijk maar naar de collab met Showtek en Sludge. Wasted PEnguinz hebben al een housetrack gedraaid op Defqon.1, hun eigen housetrack of iig van 1 van de 2. Dus je hebt helaas gelijk. Adrenalize bijft bij de emotionele en melodieuze hardstyle denk ik ^^

Headhunterz heeft natuurlijk ook Shilo en Wildstylez had het ook over house muziek. Niks mis mee, zolang het maar een andere alias is, is het prima toch? :)

malthe heeft ookal house tracks gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 21:51 

Hardtraxx Elite

Atmozfears
Citaat:
Holy lord. Today was a dream come true, spent a 'day' in the studio with Wildstylez. Will be returning to him next week, starting on a collab! So thrilled!

Wildstylez op twitter:
Citaat:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 21:52 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Dancetraxx Records
Citaat:
Ladies & Gentlemen, Dancetraxx Records will be part of Q-Base. Soundwaver's tracks (Underground Life E.P) should play on stage. Be aware if you catch one of our tracks, if you got a camera or anything else to record, feel free to send us a movie !

dat betekent dat dit

Op Q-base word gespeeld
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja, nou?

Niggas in Paris remix gaat ook gedraaid worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 22:00 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ja, nou?

Ja, en? Die plaat is stukken beter dan die troep van Soundwaver dus ik snap niet waarom je die vergelijking daar bij haalt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 22:23 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Delt-A schreef:
Ja, nou?

Ja, en? Die plaat is stukken beter dan die troep van Soundwaver dus ik snap niet waarom je die vergelijking daar bij haalt..

Vind jij misschien ja, maar muziek is smaakgebonden, en ik vind toevallig die track van Soundwaver beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Ohja waarom is de Defqon DVD niet binnen 2 weken klaar dan?
En de Qlimax DVD?
En de Hardbass DVD?
Want registraties op dvd kopieren in massa is klaar in een dag.
Vrienden van mij hebben gefilmd bij alle 3 de feesten voor Corrino en hebben een tijdje met hun meegewerkt en een groot project voor hun gedaan. En voordat de registratie van Qlimax af was waren ze 1,5 maand verder.
Ik doe ook een opleiding voor film en ik kan zo aan dat filmpje zien dat daar behoorlijk veel tijd in gaat zitten.
Plus Corrino was niet bij Dominator. Als ik het me goed kan herinneren word dat door Stijn Verlinden gedaan.

Gast, ik heb deze informatie van mijn zus. En die werkt daar als Producer, denk toch wel dat zij er iets meer van af weet dan jou vrienden. En dat jou vrienden met ze hebben gewerkt betekent toch niet dat ze ook alles direct weten of wel? Ik heb ook wel eens 2 dagen geholpen. Wat dacht je? Dat ik nu ook alles precies weet hoe en wat?.. En no offense maar dat jij de opleiding film doet helemaal prima, en dan zeggen dat er minimaal een week in zit. Zegt wel weer genoeg dat jij in opleiding bent toch? Als ik de opleiding bakker doe kan ik toch ook niet direct supersnel een brood maken of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 22:45 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
D-Nemacyst schreef:
Ohja waarom is de Defqon DVD niet binnen 2 weken klaar dan?
En de Qlimax DVD?
En de Hardbass DVD?
Want registraties op dvd kopieren in massa is klaar in een dag.
Vrienden van mij hebben gefilmd bij alle 3 de feesten voor Corrino en hebben een tijdje met hun meegewerkt en een groot project voor hun gedaan. En voordat de registratie van Qlimax af was waren ze 1,5 maand verder.
Ik doe ook een opleiding voor film en ik kan zo aan dat filmpje zien dat daar behoorlijk veel tijd in gaat zitten.
Plus Corrino was niet bij Dominator. Als ik het me goed kan herinneren word dat door Stijn Verlinden gedaan.

Gast, ik heb deze informatie van mijn zus. En die werkt daar als Producer, denk toch wel dat zij er iets meer van af weet dan jou vrienden. En dat jou vrienden met ze hebben gewerkt betekent toch niet dat ze ook alles direct weten of wel? Ik heb ook wel eens 2 dagen geholpen. Wat dacht je? Dat ik nu ook alles precies weet hoe en wat?.. En no offense maar dat jij de opleiding film doet helemaal prima, en dan zeggen dat er minimaal een week in zit. Zegt wel weer genoeg dat jij in opleiding bent toch? Als ik de opleiding bakker doe kan ik toch ook niet direct supersnel een brood maken of wel?

Slecht voorbeeld. Een brood moet in de oven voor drie kwartier ofzo (?!).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 22:46 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
bRt_ schreef:
Delt-A schreef:
Ja, nou?

Vind jij misschien ja, maar muziek is smaakgebonden, en ik vind toevallig die track van Soundwaver beter.

Het is allebei rotzooi van de bovenste plank. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 22:47 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:
Slecht voorbeeld. Een brood moet in de oven voor drie kwartier ofzo (?!).

Gast, je snapt mijn punt toch? Als nog zal ik het even uitleggen, weet jij precies hoe je het meel maakt dan? Voor elk brood? En hoe lang elk brood er in moet? Nee? Oke, doei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 23:09 

Hardtraxx Elite

Dj Thera
Citaat:
Likes at Facebook is the new artist currency. At xxxx likes an artist gives wanted track y away. Now let's switch it up: when I reach 6000 I will give a brand new fresh made track away and again at 7000, 8000 etc! Spread the word! The challenge is accepted!

Bob van der Palen ‏@djbfront
Citaat:
Had a realllly good studio day with @Crypsis track 90% finished!! yep and it's hard ;-)
Vorige  1 ... 1562, 1563, 1564, 1565, 1566, 1567, 1568 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen