Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

MC Apster vind ik ook fijn, die stoort echt helemaal niet! Die mc's van blademasterz deden dat ook wel leuk, wie waren dat eigenlijk? Trouwens weinig van blademasterz gehoord laatste jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgens mij zat MC V daar iig bij.. Verder zou ik het niet weten eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
MC Apster vind ik ook fijn, die stoort echt helemaal niet! Die mc's van blademasterz deden dat ook wel leuk, wie waren dat eigenlijk? Trouwens weinig van blademasterz gehoord laatste jaar

Liveact is ook om zeep geholpen door Brennan Heart. Die act op Defqon was gigantisch geflopt, is daarna in een nieuw jasje gestoken met alleen MC Da Syndrome ernaast (dacht ik). Is ook weer opgeheven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

hmm,, jammer,
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Timmer schreef:
MC Apster vind ik ook fijn, die stoort echt helemaal niet! Die mc's van blademasterz deden dat ook wel leuk, wie waren dat eigenlijk? Trouwens weinig van blademasterz gehoord laatste jaar

Liveact is ook om zeep geholpen door Brennan Heart. Die act op Defqon was gigantisch geflopt, is daarna in een nieuw jasje gestoken met alleen MC Da Syndrome ernaast (dacht ik). Is ook weer opgeheven.


Wat was er dan zo aan 'geflopt'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoorrrr ciao ciaoo Ruffian. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 17:48 
 
Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Lekker hoorrrr ciao ciaoo Ruffian. :worship:


hmmm, Als een Mc als Villain op zo'n feest staat, lijkt het allemaal zo kinderachtig wat een kut stem heeft die gast. Het is maar te hopen dat Mc Dv8 het over neemt, maar ik heb een flauw vermoeden dat dit niet zal gebeuren. Maargoed alles is voor de rest beter als Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Villain de beste MC die er is op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 19:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben die Ruffian helemaal zat, tijd voor wat nieuws. Ik zeg; Da Syndrome ! Beste MC die er is, hij verdient meer aandacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruffian rip :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ruffian rip :cry:

hij is niet dood hoor, hij is gewoon met pensioen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Kepro schreef:
Ruffian rip :cry:

hij is niet dood hoor, hij is gewoon met pensioen ;)


Toch vind ik het jammer als hij daadwerkelijk niet meer op festivals/grote feesten staat zoals Defqon? & Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 19:14 
 
Donateur

Ruffian of Da Syndrome zijn 't best voor grote feesten, das gewoon duidelijk!
maar hoezo vechtpartij? waarom moet Ruffian knokken die gast heeft 't goed voor elkaar waarom in de vrede zou hij dan ruzie zoeken?

alleen ze kunnen niet overal staan dus je hebt DV8 & Villian etc etc HARD nodig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb Apster 1x gezien, Da Syndrome wel meerdere keren. Totaal niet aan hen gestoord, die lullen volgens mij niet zo'n onzin als Ruffian en Villain etc. Vind Villain altijd wel grappig met z'n standaardzinnetjes die nergens op slaan, maar meer omdat het zo ontzettend slecht is dan dat ik hem op een feest wil horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Ruffian of Da Syndrome zijn 't best voor grote feesten, das gewoon duidelijk!
maar hoezo vechtpartij? waarom moet Ruffian knokken die gast heeft 't goed voor elkaar waarom in de vrede zou hij dan ruzie zoeken?

alleen ze kunnen niet overal staan dus je hebt DV8 & Villian etc etc HARD nodig!


Net of die er voor gekozen heeft om te vechten.. :/ Dat zul je niet weten.. Maybe wel bedreigd of de eerste klap ontvangen..? Jij zou jezelf ook niet in elkaar laten slaan lijkt me? Dusja kwestie van terug beuken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een tussendoortje? Waarom is hij dan ontslagen na een 'vechtpartij' als ik vecht verlies ik niet mijn baan hoor?

Of het moet een soort contract hebben ala Defensie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 19:37 
 
Hardtraxxer

Volgens mij heeft hij op In bed with the Darkraver lopen rellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

henk schreef:
Volgens mij heeft hij op In bed with the Darkraver lopen rellen.


als hij het zelf heeft veroorzaakt dan is hij wel een beetje stom
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 19:41 
 
Hardtraxxer

partyflock schreef:
Dat vechten was helemaal links vooraan, Ruffian lag op de grond met een of andere gozer die met de Viper en Gizmo enzo mee was. Ging er nog aardig op, Ruffian heeft daarna ook de microfoon niet meer vast gehad, vandaar dat Darkraver en Outblast het zelf maar deden.


partyflock schreef:
Die had in de rokersruimte ruzie met 2 meiden voor zover ik het mee gekregen heb, hij was goed aan het rammen in zyn pyama pakkie. Wat een gek zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Monthly Top 5 - Februari 20101. The Beholder & Zany – to Protect and Serve (Digital Punk Remix)
This is the remix I did for “the Beholder & Zany” where I’m very proud off! “to Protect and serve” is this years Hard Bass Anthem.

2. Pavo – Back in Time
What a great track this is! The “old” hardstyle feeling I hear back in this track is really fantastic. Great follow-up after Pavo’s “Communicate”.

3. B-Front & Frontliner – Magic
Great track, strong kicks, very cool flow, it’s magic...

4. D-Block & S-te-Fan – Ride With Uz (Max Enforcer Remix)
I already liked the original. But the remix does it for me! Hard and Rough… Nothing but respect for Max Enforcer.

5. Technoboy meets Mc Ruffian – the Undersound
Very cool track. The intro, the slowdown beat, is very original and when it speeds up… CRAZY!

De top 5 kan nu al hier beluisterd worden.
Op zaterdag 6 februari om 20.00 uur wordt Digital Punk's top 5 ook nog uitgezonden op Q-dance Radio.


http://www.q-dance.nl/q/list_messages/10474
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lomp, die ruffian zeg :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2010 23:34 
 
Hardtraxx Veteran

Scope DJ:
Citaat:

The Second Identity trailer for Hardbass will be online tomorrow! Keep an eye out ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 01:26 
 
Hardtraxx Veteran

Im reading partyflock now they say there: Ruffian had a fight with 2 woman in the smoking area. After that he was fighting with a friend that came along with the viper or gizmo. Face all bloody and shit. Ofc I dont know if its true, but it would explain why he wasnt on XQ...

From Ruffians twitter:

I learned a valuable lesson this w-end. Sometimes its better to exclude ppl who are too close to you.Cause they can hurt you like a MF. 3:18 PM Jan 25th from web


source: GHF
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...Technoboy op Hard Bass een nieuwe 2 Best Enemies gaat draaien?

(Bron: WJ)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2010 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Interessant! Phases was (L)
Nieuwe Ivan Carsten (uit TBY's top 10) moet ie ook nog draaien :)
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen