MC Apster vind ik ook fijn, die stoort echt helemaal niet! Die mc's van blademasterz deden dat ook wel leuk, wie waren dat eigenlijk? Trouwens weinig van blademasterz gehoord laatste jaar
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Volgens mij zat MC V daar iig bij.. Verder zou ik het niet weten eigenlijk.
Liveact is ook om zeep geholpen door Brennan Heart. Die act op Defqon was gigantisch geflopt, is daarna in een nieuw jasje gestoken met alleen MC Da Syndrome ernaast (dacht ik). Is ook weer opgeheven.wrote:MC Apster vind ik ook fijn, die stoort echt helemaal niet! Die mc's van blademasterz deden dat ook wel leuk, wie waren dat eigenlijk? Trouwens weinig van blademasterz gehoord laatste jaar
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
hmm,, jammer,
Wat was er dan zo aan 'geflopt'?wrote:Liveact is ook om zeep geholpen door Brennan Heart. Die act op Defqon was gigantisch geflopt, is daarna in een nieuw jasje gestoken met alleen MC Da Syndrome ernaast (dacht ik). Is ook weer opgeheven.wrote:MC Apster vind ik ook fijn, die stoort echt helemaal niet! Die mc's van blademasterz deden dat ook wel leuk, wie waren dat eigenlijk? Trouwens weinig van blademasterz gehoord laatste jaar
Lekker hoorrrr ciao ciaoo Ruffian. 
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
hmmm, Als een Mc als Villain op zo'n feest staat, lijkt het allemaal zo kinderachtig wat een kut stem heeft die gast. Het is maar te hopen dat Mc Dv8 het over neemt, maar ik heb een flauw vermoeden dat dit niet zal gebeuren. Maargoed alles is voor de rest beter als Villainwrote:Lekker hoorrrr ciao ciaoo Ruffian.
Ik vind Villain de beste MC die er is op het moment.
Ik ben die Ruffian helemaal zat, tijd voor wat nieuws. Ik zeg; Da Syndrome ! Beste MC die er is, hij verdient meer aandacht 
hij is niet dood hoor, hij is gewoon met pensioenwrote:Ruffian rip
Toch vind ik het jammer als hij daadwerkelijk niet meer op festivals/grote feesten staat zoals Defqon? & Qlimax.wrote:hij is niet dood hoor, hij is gewoon met pensioenwrote:Ruffian rip
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ruffian of Da Syndrome zijn 't best voor grote feesten, das gewoon duidelijk!
maar hoezo vechtpartij? waarom moet Ruffian knokken die gast heeft 't goed voor elkaar waarom in de vrede zou hij dan ruzie zoeken?
alleen ze kunnen niet overal staan dus je hebt DV8 & Villian etc etc HARD nodig!
maar hoezo vechtpartij? waarom moet Ruffian knokken die gast heeft 't goed voor elkaar waarom in de vrede zou hij dan ruzie zoeken?
alleen ze kunnen niet overal staan dus je hebt DV8 & Villian etc etc HARD nodig!
Heb Apster 1x gezien, Da Syndrome wel meerdere keren. Totaal niet aan hen gestoord, die lullen volgens mij niet zo'n onzin als Ruffian en Villain etc. Vind Villain altijd wel grappig met z'n standaardzinnetjes die nergens op slaan, maar meer omdat het zo ontzettend slecht is dan dat ik hem op een feest wil horen.
Net of die er voor gekozen heeft om te vechten..wrote:Ruffian of Da Syndrome zijn 't best voor grote feesten, das gewoon duidelijk!
Gewoon een tussendoortje? Waarom is hij dan ontslagen na een 'vechtpartij' als ik vecht verlies ik niet mijn baan hoor?
Of het moet een soort contract hebben ala Defensie?
Of het moet een soort contract hebben ala Defensie?
-
HHardtraxxer
- 60 posts member since 2009
- last seen Sep 2011
Volgens mij heeft hij op In bed with the Darkraver lopen rellen.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
als hij het zelf heeft veroorzaakt dan is hij wel een beetje stomwrote:Volgens mij heeft hij op In bed with the Darkraver lopen rellen.
-
HHardtraxxer
- 60 posts member since 2009
- last seen Sep 2011
wrote:Dat vechten was helemaal links vooraan, Ruffian lag op de grond met een of andere gozer die met de Viper en Gizmo enzo mee was. Ging er nog aardig op, Ruffian heeft daarna ook de microfoon niet meer vast gehad, vandaar dat Darkraver en Outblast het zelf maar deden.
wrote:Die had in de rokersruimte ruzie met 2 meiden voor zover ik het mee gekregen heb, hij was goed aan het rammen in zyn pyama pakkie. Wat een gek zeg!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
http://www.q-dance.nl/q/list_messages/10474Monthly Top 5 - Februari 20101. The Beholder & Zany – to Protect and Serve (Digital Punk Remix)
This is the remix I did for “the Beholder & Zany” where I’m very proud off! “to Protect and serve” is this years Hard Bass Anthem.
2. Pavo – Back in Time
What a great track this is! The “old” hardstyle feeling I hear back in this track is really fantastic. Great follow-up after Pavo’s “Communicate”.
3. B-Front & Frontliner – Magic
Great track, strong kicks, very cool flow, it’s magic...
4. D-Block & S-te-Fan – Ride With Uz (Max Enforcer Remix)
I already liked the original. But the remix does it for me! Hard and Rough… Nothing but respect for Max Enforcer.
5. Technoboy meets Mc Ruffian – the Undersound
Very cool track. The intro, the slowdown beat, is very original and when it speeds up… CRAZY!
De top 5 kan nu al hier beluisterd worden.
Op zaterdag 6 februari om 20.00 uur wordt Digital Punk's top 5 ook nog uitgezonden op Q-dance Radio.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Scope DJ:
The Second Identity trailer for Hardbass will be online tomorrow! Keep an eye out ;-)
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Im reading partyflock now they say there: Ruffian had a fight with 2 woman in the smoking area. After that he was fighting with a friend that came along with the viper or gizmo. Face all bloody and shit. Ofc I dont know if its true, but it would explain why he wasnt on XQ...
From Ruffians twitter:
I learned a valuable lesson this w-end. Sometimes its better to exclude ppl who are too close to you.Cause they can hurt you like a MF. 3:18 PM Jan 25th from web
source: GHF
From Ruffians twitter:
I learned a valuable lesson this w-end. Sometimes its better to exclude ppl who are too close to you.Cause they can hurt you like a MF. 3:18 PM Jan 25th from web
source: GHF
...Technoboy op Hard Bass een nieuwe 2 Best Enemies gaat draaien?
(Bron: WJ)
(Bron: WJ)