wrote:wrote:NOISEHUNTERZ
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
wrote:MASTERZHUNTERZ
Nieuwe label van Zatox:
Foto van Actimel.. iets met Activator ;p?DJZatox
http://ping.fm/p/oT7jT - Good morning.Question of the day:what will be the name of my new label? Some info : is not a Dutch label...
Zatox op activa zou wel vet wezen, maar ik dacht dat hij een nieuw label ging starten.
Klopy idd Lyst 
Wisten jullie al dat Ruffian op straat is gezet door Platinum?
Mogelijk in verband met een vechtpartij op een feest.
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 8 days ago
Jeeeeezus.... hij zegt "Good morning" met een plaatje van actimel of whatever... En gaan jullie meteen Activa roepen.wrote:Nieuwe label van Zatox:
http://ping.fm/p/oT7jT - Good morning.Question of the day:what will be the name of my new label? Some info : is not a Dutch label...
Hoe slecht whaha.. zoals al 100x gezegd een compleet NIEUW label.
T was niet alleen die actimel, hij zei ook dat t geen dutch label was.
Zou dan een beetje vreemd zijn als Zatox wel een nieuw dutch label zou maken toch.
Maar bommetje records gaat dus niet door

Zou dan een beetje vreemd zijn als Zatox wel een nieuw dutch label zou maken toch.
Maar bommetje records gaat dus niet door
mensen luisteren nooit als er iets gezegd wordwrote:Jeeeeezus.... hij zegt "Good morning" met een plaatje van actimel of whatever... En gaan jullie meteen Activa roepen.wrote:Nieuwe label van Zatox:
Hoe slecht whaha.. zoals al 100x gezegd een compleet NIEUW label.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
1e 4 letters zijn paars en ACTI
Last edited by Titatovenaar on , edited 1 time in total.
Het is gewoon een plaatje in verband met het andere zinnetje in de tweet: Good Morning. Zoek nou niet overal dingetjes achter, want dat heeft geen zin. Wacht nou maar eventjes op meer informatie, alles word vanzelf wel duidelijk.wrote:1e 4 letters zijn paars en ACTI
Sorry hij vraagt er omQuestion of the day:what will be the name of my new label?
Hij staat inderdaad niet meer op de lijst van Platinum. Jammer, op feesten zelf vond ik het altijd een hele fijne MC!wrote:Klopy idd Lyst
Vast wel op feesten, maar Q-Dance & B2S? Dat denk ik niet. Zeker weten doe je het nooit natuurlijk. Als hij niet bij Defqon ergens staat is het definitief het einde voor MC Ruffian bij Q-Dance & B2S.wrote:Zal hij nu niet meer op feesten staan?
DJZatox
Another track is almost ready!this time kik & bass I making a good sound with the alesis andromeda ..from an hour im trying to equalize itt
Oude stijl ideetje duswrote:DJZatox
Another track is almost ready!this time kik & bass I making a good sound with the alesis andromeda ..from an hour im trying to equalize itt
-
MHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2009
- last seen Sep 2012
Nou dan maar hopen dat DV8 alles overneemt:P die villain vindt ik echt een slechte stem hebben, klinkt gewoon niet.wrote:Vast wel op feesten, maar Q-Dance & B2S? Dat denk ik niet. Zeker weten doe je het nooit natuurlijk. Als hij niet bij Defqon ergens staat is het definitief het einde voor MC Ruffian bij Q-Dance & B2S.wrote:Zal hij nu niet meer op feesten staan?
:')wrote:wrote:MASTERZHUNTERZ
Idd, hij vraagt er wel om. En waarom is 't niet leuk om wat te speculeren. Al weet ik ook wel dat 't een nieuw label zou worden.
En ruffian, wel jammer ene kant, meestal was ie erg goed. Maar aan de andere kant, was die "alleenheerschappij" van hem wel een beetje zat... En ik vind DV8 een beter MC. En Da Syndrome vind ik ook super, met zijn energie zweept ie het hele publiek op.
Wie heeft het over Villain??wrote:Nou dan maar hopen dat DV8 alles overneemt:P die villain vindt ik echt een slechte stem hebben, klinkt gewoon niet.wrote:Vast wel op feesten, maar Q-Dance & B2S? Dat denk ik niet. Zeker weten doe je het nooit natuurlijk. Als hij niet bij Defqon ergens staat is het definitief het einde voor MC Ruffian bij Q-Dance & B2S.wrote:Zal hij nu niet meer op feesten staan?
Hij toch? Iemand moet toch de plek van Ruffian overnemen.
Ik hoop persoonlijk dat ze meerdere MC's gaan gebruiken en 't meer afwisselen.
Ik hoop persoonlijk dat ze meerdere MC's gaan gebruiken en 't meer afwisselen.
Echt doodzonde dat dit moet gebeuren, op een feest is Ruffian echt een fantastische MC. Die man heeft een stem 
Geen Villain en geen DV8 als het effe kan. Kan Da Mouth Of Madness niet weer terug komen
Geen Villain en geen DV8 als het effe kan. Kan Da Mouth Of Madness niet weer terug komen