Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1454, 1455, 1456, 1457, 1458, 1459, 1460 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 11:42 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Lyst schreef:
Heeft vast iets met het imago van Scantraxx te maken. Loopt de laatste jaren nogal een behoorlijke deuk op.

Dan moet je vooral de 'grotere' producers weg laten gaan en het imago op laten poetsen door Wasted Penguinz, Audiofreq en Adrenalize?

Het zijn de artiesten die er last van hebben, en voor hen is de enige oplossing bij Scantraxx weg te gaan. Dan is Scantraxx redelijk screwed dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 11:49 

Donateur

Lyst schreef:
Heeft vast iets met het imago van Scantraxx te maken. Loopt de laatste jaren nogal een behoorlijke deuk op.

Ik denk ook omdat er op Scantraxx op een gegeven moment 20 sublabels kwamen waar totaal geen lijn meer in zat xd Dit is marketingtechnisch veel handiger en beter voor de 'branding' van de artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 12:16 

Hardtraxx Addict

Denk dat het met de imagoschade van de artiesten wel mee zal vallen. Veel artiesten van scantraxx staan op de grote feesten en hebben veel fans. De gemiddelde hardstylefeest bezoeker interesseert het geen reet wat voor label het is. Verder vind ik dat je een artiest niet moet beoordelen op zijn label maar op de artiest zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 12:22 

Aan het typen...

Als de labels zich niet dusdanig bemoeien met het muzikale aspect wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 12:24 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:

Ik denk ook omdat er op Scantraxx op een gegeven moment 20 sublabels kwamen waar totaal geen lijn meer in zat xd Dit is marketingtechnisch veel handiger en beter voor de 'branding' van de artiest.

Deze statement bevat overduidelijk een Inholland Rotterdam tintje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:01 

Donateur

Zo nu en dan moet ik ook eens laten zien dat ik op het HBO zit :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:13 

Hardtraxxer

JefQ schreef:
dawasiknie schreef:
Lyst schreef:

Deze statement bevat overduidelijk een Inholland Rotterdam tintje :lol:

Het beste voor de 'branding' van een artiest of evenement, is om zich zelf als zich zelf te verkopen.

Je zegt toch ik ga naar Intents, niet ik ga naar Kloontjes
En je zegt toch ik ga naar de set van Headhunterz, niet 'ik ga naar een scantraxx set'

Veel mensen hechten echt te veel waarde aan een label. Je moet 't toch echt zelf doen! Natuurlijk is een organisatie of label een maatstaaf voor kwaliteit, maar de artiest / het evenement zal toch echt zelf in de smaak moeten vallen wil 't publiek trekken.

Phase 2 schreef:
Denk dat het met de imagoschade van de artiesten wel mee zal vallen. Veel artiesten van scantraxx staan op de grote feesten en hebben veel fans. De gemiddelde hardstylefeest bezoeker interesseert het geen reet wat voor label het is. Verder vind ik dat je een artiest niet moet beoordelen op zijn label maar op de artiest zelf.

Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:19 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Wist je dat Frontliner een nieuwe soundcloud heeft genaamt http://soundcloud.com/keepitupmusic

zou hij een eigen label krijgen?

Joh ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:20 

Donateur

Nee maar als iedere artiest binnen Scantraxx nu zijn eigen label krijgt, verhoogt dat wel de waarde van de artiest :) De artiest heeft dan immers op het gebied van producties helemaal zijn eigen ding en dat biedt veel meer mogelijkheden. Frontliner kan nu alles van dat label naar zijn eigen hand zetten, en hij kan veel meer met zijn artiestennaam doen dan wat nu bij Scantraxx mogelijk is. Daar is hij één van de velen, bij zijn eigen label is hij de baas (voor zover dat kan :P ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 13:23 

Aan het typen...

Onderschat de invloed van een label niet. Vooral bij Scantraxx niet. Als je als opkomende artiest bij Scantraxx zit, heb je bijvoorbeeld al veel meer kans op een boeking, dan als je bij een label als, ik noem maar wat, Sys-X zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 14:47 

Hardtraxx Addict

daarom zal het dus ook wel meevallen met de schade van het imago van scantraxx. Snap ook niet waar die schade ineens vandaan komt overigens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 14:51 

Aan het typen...

Ik denk dat Scantraxx het meest bekritiseerde label is binnen de hardstyle scene. Maar goed, ze doen er bij Scantraxx alles aan om de mensen zo onwetend mogelijk te houden, vandaar dat 98% het ook niet door heeft. Maar als artiesten als Wasted Penguinz en in mindere mate Adrenalize dingen naar buiten gaan brengen om maar een van de vele misstanden te benoemen, dan kan het opeens wel snel gaan lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 14:52 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Geck-o / Rik van Dam (@geckoNL)
14-05-12 14:36
@djheadhunterz ziet uw mail en dropbox voor wat nieuws! ;)

Citaat:
Bob van der Palen (@djbfront)
14-05-12 14:35
@djheadhunterz @Hardwithstyle mail you in an hour
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 14:53 

Mysterias HQ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 14:56 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Citaat:
Geck-o / Rik van Dam (@geckoNL)
14-05-12 14:36
@djheadhunterz ziet uw mail en dropbox voor wat nieuws! ;)

Citaat:
Bob van der Palen (@djbfront)
14-05-12 14:35
@djheadhunterz @Hardwithstyle mail you in an hour

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 15:06 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik denk dat Scantraxx het meest bekritiseerde label is binnen de hardstyle scene. Maar goed, ze doen er bij Scantraxx alles aan om de mensen zo onwetend mogelijk te houden, vandaar dat 98% het ook niet door heeft. Maar als artiesten als Wasted Penguinz en in mindere mate Adrenalize dingen naar buiten gaan brengen om maar een van de vele misstanden te benoemen, dan kan het opeens wel snel gaan lopen.

Ja, maar degene die dat bekritiseren is denk ik maar een select groepje van de mensen die naar hardstyle luisteren/feesten bezoeken. Het kan best dat hetgeen wat ze doen tot schade van hun imago zal leiden, maar ik denk niet dat daar voor de meeste mensen nu sprake van is. Overigens is het ook zo dat wanneer bepaalde artiesten/labels commercieel succesvol zijn ze altijd veel bekritiseerd worden.

Ik weet niet wat adrenalize naar buiten heeft gebracht, maar van wp bedoel je denk ik dat ze bepaalde tracks niet wilde releasen ofzo? Het is niet zo vreemd dat een label zich met de muziek bemoeid hoor. Als een label een bepaalde plaat nog niet af vindt dan is het hun goed recht te zeggen dat er of iets moet veranderen of het wordt niet gereleased. De producer kan dan kiezen of hij dat wel of niet wilt doen. Als je een soort van vrijbrief aan je artiesten geeft, moet je toch wel heel veel vetrouwen hebben in ze hoor. Het is wel je bedrijf waar je het over gaat. Daar wil je toch controle over houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 15:13 

Aan het typen...

Phase 2 schreef:
Ja, maar degene die dat bekritiseren is denk ik maar een select groepje van de mensen die naar hardstyle luisteren/feesten bezoeken. Het kan best dat hetgeen wat ze doen tot schade van hun imago zal leiden, maar ik denk niet dat daar voor de meeste mensen nu sprake van is.

Lijkt me nogal logisch dat je dit voor wilt zijn. Maar goed dit blijft speculeren, gezien er geen echt duidelijke aanwijzingen zijn waarom o.a. Frontliner wegloopt.
Citaat:
Overigens is het ook zo dat wanneer bepaalde artiesten/labels commercieel succesvol zijn ze altijd veel bekritiseerd worden.

Dat is het verkooppraatje wat men iedereen wil laten geloven. Natuurlijk krijgen bekende labels meer kritiek, al is het alleen al omdat er meer mensen zijn die het label kennen. Maar Scantraxx is toch echt een geval apart.

Citaat:
Ik weet niet wat adrenalize naar buiten heeft gebracht, maar van wp bedoel je denk ik dat ze bepaalde tracks niet wilde releasen ofzo? Het is niet zo vreemd dat een label zich met de muziek bemoeid hoor. Als een label een bepaalde plaat nog niet af vindt dan is het hun goed recht te zeggen dat er of iets moet veranderen of het wordt niet gereleased. De producer kan dan kiezen of hij dat wel of niet wilt doen. Als je een soort van vrijbrief aan je artiesten geeft, moet je toch wel heel veel vetrouwen hebben in ze hoor. Het is wel je bedrijf waar je het over gaat. Daar wil je toch controle over houden.

Het ging niet over kwaliteit, maar over toegankelijkheid. De platen moesten worden aangepast, zodat ze nog meer mensen aan konden spreken, terwijl Adrenalize bijvoorbeeld liever geen vocalen in zijn track had, maar hij weinig kon beginnen als 15 jarige jongen die net getekend had. Als je als label je artiesten in hun creativiteit beperkt, dan ben je in mijn ogen meer met commercie bezig dan met muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 15:35 

Hardtraxx Addict

algemeen/discussie-topic-t11071-1000.html#p957077

Ik heb hier maar even mijn antwoord geplaatst. Dan blijft dit topic schoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:05 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
We have officially left Scantraxx Recordz. From this day forward we are no longer a part of the record label. We're now moving on with our career, new things ahead. More info coming very soon!

Greetings Pontuz & Jon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:06 

Hardtraxxer

En toen was wassted Penguinz weg bij Scantraxx!

http://www.facebook.com/WastedPenguinz?ref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:06 

Hardtraxx Veteran

Scantraxx loopt leeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:07 

opaa schreef:
En toen was wassted Penguinz weg bij Scantraxx!

http://www.facebook.com/WastedPenguinz?ref=ts

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH _0-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:07 

Hardtraxx Veteran

Waar komt dit opeens vandaan dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:09 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Waar komt dit opeens vandaan dan? :huh:

Omdat geen van hun nieuwe tracks volgens the prophet voldoende was denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:10 

Hardtraxx Veteran

Hardstyle.com problemen, en nu bloedt heel Scantraxx dood :lol:
Misschien worden dat allemaal wel labels zoals Digital Age, en blijft het toch eigendom van Scantraxx.
Vorige  1 ... 1454, 1455, 1456, 1457, 1458, 1459, 1460 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen