Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Verder met wist-je-datjes hier mensen, wie onder deze post verder gaat over het Headhunterz & Zatox gebeuren krijgt direct een waarschuwing :) .

Graag hier verder als je er wat over te melden hebt.
Hardtraxxer
565 posts member since 2011
last seen May 2022
b2s
Last tickets Decibel outdoor festival 2012!

The presale of Decibel 2012 went faster than ever. Almost all available festivaltickets are sold. So, are you a Decibel fan and don't have your ticket yet? b2s recommends you to get it as soon as possible. The 2012 edition of Decibel will sell out quickly. Tickets: http://decibel.tickets.b2s.nl/
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Wist je dat er met Noisecontrollers ook iets is fout gegaan van 't weekend:

Ik las zaterdag al iets over een haat offensief van uit het plaatsje Steenbergen richting Noisecontrollers

en nu lees ik:

"Echt erg tegenwoordig, vrijdag in studio noisecontrollers zou komen draaien betaald alles....... komen ze eraan vinden ze de tent te klein gaan ze weg :). Over arrogantie gesproken pffff."

Ik neem aan dat het over https://partyflock.nl/party/223026:Fucking_Friday.html feest gaat, maar wat er precies is gebeurd, geen idee! Iemand anders wel? Ik wil graag feiten horen, wat ik zojuist vermeldde waren facebook en twitter posts
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 48 minutes ago
opaa wrote:Wist je dat er met Noisecontrollers ook iets is fout gegaan van 't weekend:

Ik las zaterdag al iets over een haat offensief van uit het plaatsje Steenbergen richting Noisecontrollers

en nu lees ik:

"Echt erg tegenwoordig, vrijdag in studio noisecontrollers zou komen draaien betaald alles....... komen ze eraan vinden ze de tent te klein gaan ze weg :). Over arrogantie gesproken pffff."

Ik neem aan dat het over https://partyflock.nl/party/223026:Fucking_Friday.html feest gaat, maar wat er precies is gebeurd, geen idee! Iemand anders wel? Ik wil graag feiten horen, wat ik zojuist vermeldde waren facebook en twitter posts
Lol, dat is wel arrogantie ten top :thumbdown:
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Inderdaad best arrogant als het waar is.
Maar misschien had de organisatie beter van te voren kunnen zeggen dat Studio54 niet veel groter is dan de gemiddelde slaapkamer. xd
J
En nu, gaan we nu ook allemaal tegen de Noisecontrollers beginnen met ze alle omdat ze weg zijn gegaan?
Of gaan jullie hun muziek niet meer mooi vinden?

Het zal toch niet :cry:
M
Hardtraxxer
154 posts member since 2012
last seen Aug 2022
Fuck, Fuck, Fuck, Fuck the noisecontrollers.. La-La_La-Lalala
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 17 days ago
JEFSKIII wrote:En nu, gaan we nu ook allemaal tegen de Noisecontrollers beginnen met ze alle omdat ze weg zijn gegaan?
Of gaan jullie hun muziek niet meer mooi vinden?

Het zal toch niet :cry:
Het lijkt me sterk dat ze serieus niet zijn gaan draaien omdat het zogenaamd 'te klein' zou zijn, vandaar dat ik hier vraag of iemand er meer vanaf weet dat wél waar is.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Michaelotje wrote:Fuck, Fuck, Fuck, Fuck the noisecontrollers.. La-La_La-Lalala
love the noisecontrollersss :thumbsup:
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Kleine vid van Crypsis & Chain Reaction at Bassleader

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
lijken een hoop zombies te staan :P
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Zatox
Tomorrow as promised i'll annouce the producer contest! So stay tuned ! :) o/
Hardtraxx Veteran
last seen 48 minutes ago
Ik wacht echt al lang op HWS 12 eh.. Dr is al lang een maand voor bij =( @djheadhunterz wanneer komt ie uit?@djheadhunterz

Headhunterz ‏
@DelphineMulder Laatste week van deze maand en dan een verjaardagspecial!
Hmmm, een verjaardagsspecial? :)
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Fusionmania wrote:
Ik wacht echt al lang op HWS 12 eh.. Dr is al lang een maand voor bij =( @djheadhunterz wanneer komt ie uit?@djheadhunterz

Headhunterz ‏
@DelphineMulder Laatste week van deze maand en dan een verjaardagspecial!
Hmmm, een verjaardagsspecial? :)
ja anniversary 1 year hws :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 48 minutes ago
Anonymous wrote:
Yessss here it is!!! First hardstyle artists to feature in a videogame, Take On Helicopters !

Noisecontrollers - Free Release!
Get your subwoofer and flight controls ready, Take On Helicopters: Noisecontrollers has arrived to challenge your flying skills to the beat.

Start spinning your blades through 14 Time Trials. Enjoy a hardstyle music mix, helicopter liveries and NC avatars. To celebrate this free gift to all of you, get a preview in the new launch trailer!

Find out all the details on the official website: http://takeonthegame.com/noisecontrollers/
View on YouTube
Ik heb het gespeeld man man man, wat een kutspel :')
Artist
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Wist je dat Frontliner een nieuwe soundcloud heeft genaamt View on SoundCloud

zou hij een eigen label krijgen?
Hardtraxxer
334 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Festuca wrote:Wist je dat Frontliner een nieuwe soundcloud heeft genaamt View on SoundCloud

Zo te zien heeft hij ook een Facebook page gemaakt: http://www.facebook.com/KeepItUpMusic
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Hoppakee, nog een label erbij, ze releasen gemiddeld als dikke stront door een trechter, en allemaal populair doen. Wat is er mis met 3 grote labels, en niet van die sub-labels?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Heeft vast iets met het imago van Scantraxx te maken. Loopt de laatste jaren nogal een behoorlijke deuk op.
A
Festuca wrote:Wist je dat Frontliner een nieuwe soundcloud heeft genaamt View on SoundCloud

:lol:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Lyst wrote:Heeft vast iets met het imago van Scantraxx te maken. Loopt de laatste jaren nogal een behoorlijke deuk op.
Dan moet je vooral de 'grotere' producers weg laten gaan en het imago op laten poetsen door Wasted Penguinz, Audiofreq en Adrenalize?
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Oppoetsen? Met een nieuw label ben je je imagoschade in een klap kwijt :P
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Lyst wrote:Oppoetsen? Met een nieuw label ben je je imagoschade in een klap kwijt :P
Dus The Prophet die een label begint en hij noemt hem Remuxxx Traxxx z
Aan het typen...
last seen Oct 2024
The Prophet is echt altijd een uitzondering op alles :lol:

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 7 minutes ago