Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1370, 1371, 1372, 1373, 1374, 1375, 1376 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 19:40 

Hardtraxx Addict

Mr Lellebel schreef:
Chris Two schreef:
Almighty schreef:
Wist je dat je via Partyflock 3 gratis credits krijgt op Dancetunes?

huh, hoe?

Als je het hebt, dan heb je een pb gehad :P Het was maar voor 50.000 leden.

Jammer dat je dan net 3 credits krijgt, kan je dus net geen 2 nummers van kopen :P

Maargoed je moet blij zijn met alles, tot F8trix - Flavaa' van gedownload :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 23:45 

Hardtraxx Newbie

Socializerz schreef:
... je reverze live mee kan luisteren?
http://reverze.fear.fm/

en dat de kwaliteit echt best goed te doen is ! in tegenstelling tot de meeste Q-Dance streams !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 00:44 

Hardtraxx Crew

The Pitcher heeft een solo-track af en een collab met de Donkey Rollers genaamd 'To The End'.

En Da Tweekaz hebben Isaac - Sound Of The Underground geremixed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 01:34 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Chris Two schreef:
Almighty schreef:
Wist je dat je via Partyflock 3 gratis credits krijgt op Dancetunes?

huh, hoe?

Als je het hebt, dan heb je een pb gehad :P Het was maar voor 50.000 leden.

Ik heb ze dus ook :P hahahaa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 02:45 

Hardtraxx Veteran

Haha ik ook, terwijl ik niet eens zovaak op PF zit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 03:12 

Artiest

Het Black anthem gemaakt is door audiofreq althans hij draait hem op reverze en alles klinkt naar hem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 03:14 

Hardtraxx Crew

Festuca schreef:
Het Black anthem gemaakt is door audiofreq althans hij draait hem op reverze en alles klinkt naar hem ;)

En het klinkt echt verschrikkelijk, wat een ontiegelijke pitchkicks zitten er weer in :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:32 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Festuca schreef:

En het klinkt echt verschrikkelijk, wat een ontiegelijke pitchkicks zitten er weer in :sick:

Indd en wat dacht je van die break, hoort helemaal niet in een Black anthem thuis! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:45 

Hardtraxxer

... Dit het rebirth Anthem is;
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:50 

Hardtraxx Elite

Luisterde m net toevallig, maar heel boeiend vind ik 'm niet als ik eerlijk ben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 12:52 

Hardtraxx Elite

Ik ben die standaard Wildstylez kicks inmiddels wel een beetje beu aan het raken, midintro is gewoon Let It Go in een nieuw jasje, climax doet me heeeeeeeeel erg denken aan Atrocious.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 14:04 

Hardtraxx Elite

Na de warm-up mix van Noisecult voor Rebirth Festival komen B-Front & Frequencerz ook met een setje!
Citaat:
Rebirth Festival Warm-up Mix: B-Front & Frequencerz 23 maart 20.00 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:01 

Hardtraxx Veteran

B-Front
The new track i played isn't Called "paranoia" ;) no name yet! Let you know Soon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 15:20 

Bierkoning

wootum schreef:
The Pitcher heeft een solo-track af en een collab met de Donkey Rollers genaamd 'To The End'.

Eerste collab ooit van Donkey Rollers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:26 

Hardtraxx Veteran

En dan ook nog met de Donkeys... wordt allemaal geproduceerd door Michel toch (voor het grootste deel volgens mij in ieder geval)
Dus hetzelfde verhaal als die Noisecontrollers vs. Pavelow collab :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:23 

Hardtraxxer

Festuca schreef:

I see a lot of people think I did the Black 2012 Anthem because I had the honour and privilege to play it last night @ Reverze. Unfortunately, it isn't, but its from an artist that have the upmost respect for. When you find out who it is, its gonna blow you all away.... ;)

aldus facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:29 

The Skribbler schreef:
En dan ook nog met de Donkeys... wordt allemaal geproduceerd door Michel toch (voor het grootste deel volgens mij in ieder geval)

Het lijkt me sterk als Zany & Johan minimale ingeving hebben. Bij Discogs staat bijna bij elke donkey track: Written By, Composed By – Johan van Korven, Michel Pollen, Peter Aldenzee, Raoul van Grinsven

Behalve dan bij het In Qontrol 2008 Anthem, aangezien Raoul toen net vader was geworden heeft hij niet aan het anthem mee gewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:43 

Donateur

stefaneke schreef:
Behalve dan bij het In Qontrol 2008 Anthem, aangezien Raoul toen net vader was geworden heeft hij niet aan het anthem mee gewerkt.

Wat een onzin is dat dan :P Hij heeft in dat jaar een heel album uitgebracht...
En dat anthem is wss al veel eerder gemaakt voordat hij daadwerkelijk vader werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:48 

Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
Festuca schreef:

I see a lot of people think I did the Black 2012 Anthem because I had the honour and privilege to play it last night @ Reverze. Unfortunately, it isn't, but its from an artist that have the upmost respect for. When you find out who it is, its gonna blow you all away.... ;)

aldus facebook

Code Black :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:50 

dawasiknie schreef:
stefaneke schreef:

Wat een onzin is dat dan :P Hij heeft in dat jaar een heel album uitgebracht...
En dat anthem is wss al veel eerder gemaakt voordat hij daadwerkelijk vader werd.

Ik snap niet wat je probeert te zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 18:55 

Hardtraxx Crew

Laat het speculeren beginnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:07 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
The Skribbler schreef:

Het lijkt me sterk als Zany & Johan minimale ingeving hebben. Bij Discogs staat bijna bij elke donkey track: Written By, Composed By – Johan van Korven, Michel Pollen, Peter Aldenzee, Raoul van Grinsven

Reden dat Johan erbij staat is puur administratief afaik. Maar tracks zijn dus wel van Pollen en Zany, en DV8 voor het vocal(schrijf)werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:09 

Hardtraxxer

Wist je dat audiofreq, code black geïntroduceerd had @ Reverze
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:19 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
The Skribbler schreef:

Je kunt precies horen welke donkey tracks van Michel zijn hand zijn. Inqontrol Anthem is de mid intro door Michel gemaakt, en de break en climax door Raoul, vraag me niet hoe ik dat weet... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:25 

Hoe weet je dat?
Vorige  1 ... 1370, 1371, 1372, 1373, 1374, 1375, 1376 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen