Eindelijk een Early Hardstyle area, wel op de vrijdag maar goed.
Dikke Line-Up
Dikke Line-Up
Hoorde ook al iemand over project 1 live.. Maar dat feestje gaat dus niet door?wrote:Op PF staat Project one ipv coone op de zaterdag in de red
Tijdens XQ Headhunterz was toch aangegeven dat ze ermee zouden kappen?wrote:Hoorde ook al iemand over project 1 live.. Maar dat feestje gaat dus niet door?wrote:Op PF staat Project one ipv coone op de zaterdag in de red
Mja zou wel een leuke toevoeging zijn inderdaad (nostalgie)wrote:Inderdaad, dacht dat ook. Maar zou wel een hele vette toevoeging zijn! En een meerwaarde voor het festival, that's my opinion!
lol quote van 7 maart!wrote:Sowieso wel heel benieuwd naar wie het Defqon anthem doet aangezien we de 'dagjesmens top3' al gehad hebben met Heady, Wildstylez en NC.
Noisecult
Dag 3 met de Ryfle! Het project begint vorm te krijgen. @djryfle http://t.co/R5HO2Irb
Hahaha. Nee, ik ben niet iemand van Noisecult. Ik ben vrienden met hun! Bovendien kom ik ook uit hetzelfde dorp als Noisecult.wrote:Ben jij eigenlijk ook 1 van Noisecult? Of ben je er vrienden mee?
Als wie?wrote:Hahaha. Nee, ik ben niet iemand van Noisecult. Ik ben vrienden met hun! Bovendien komen ze ook uit hetzelfde dorp als mij.wrote:Ben jij eigenlijk ook 1 van Noisecult? Of ben je er vrienden mee?
Ken je Mij niet? Aardige jongen hoor!wrote:Als wie?wrote:Hahaha. Nee, ik ben niet iemand van Noisecult. Ik ben vrienden met hun! Bovendien komen ze ook uit hetzelfde dorp als mij.wrote:Ben jij eigenlijk ook 1 van Noisecult? Of ben je er vrienden mee?
WINACTIE Alpha² - Rebirth (Official Anthem 2012)
Vannacht tijdens Reverze draaien Alpha² het Rebirth anthem 2012 voor het eerst!
Ben jij erbij en wil je graag 2 VIP kaarten winnen voor Rebirth Festival!?
Maak een filmpje van het Rebirth anthem tijdens Reverze en verspreid deze via twitter en/of facebook. Vergeet niet om je berichten ook @rebirthfestival te sturen en gebruik onze hashtag #REBIRTH2012.
Maandag om 19.30 maken wij de winnaars van de actie bekend!
wrote:lol quote van 7 maart!wrote:Sowieso wel heel benieuwd naar wie het Defqon anthem doet aangezien we de 'dagjesmens top3' al gehad hebben met Heady, Wildstylez en NC.
Afgeraffeld dus.wrote:... Het defqon anthem in 19 uur is gemaakt
1e tonight ook, die was best aardigwrote:Afgeraffeld dus.wrote:... Het defqon anthem in 19 uur is gemaakt
huh, hoe?wrote:Wist je dat je via Partyflock 3 gratis credits krijgt op Dancetunes?
Als je het hebt, dan heb je een pb gehadwrote:huh, hoe?wrote:Wist je dat je via Partyflock 3 gratis credits krijgt op Dancetunes?