Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 21:04 

Hardtraxx Veteran

Hmm, klinkt lekker zeg. Komen wel lekker rauwe beukplaten dan vanaf van dat label.

Ik heb daar verder nog niks van gehoord, kan je wat meer info geven? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 21:09 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Hmm, klinkt lekker zeg. Komen wel lekker rauwe beukplaten dan vanaf van dat label.

Ik heb daar verder nog niks van gehoord, kan je wat meer info geven? :)

Er is nog niet zo veel over bekend. Maandje of 1.5 geleden was op de site van Digital Punk (geloof ik) te lezen dat hij wegging bij Seismic en dat de leiding daar over gegeven was, dus dat Beholder & Max Enforcer dat niet meer deden.

Later ergens over TILLT! Records gelezen, en dat de 1e plaat dus Hard Bass anthem 2010 word. Zegt genoeg over de stijl van het label geloof ik zo ;).

edit: van Digital Punk
Citaat:
Some news…:
A lot of things are happening right now. Seismic has a new label manager. So Beholder, Balistic and Max Enforcer are not doing it anymore. So I just want to say I totally want to distance myself from Seismic, but that’s not the only reason. Good things are happening now. I can’t tell you everything but we are starting something new. More info will follow… J
That is also the reason why I didn’t release any tracks the last months. But a lot of new stuff is coming! I made a E.P. with Mc Jeff! I also made a E.P. with a new name in the scene, “Waverider”, and I’m doing a remix, but more info about that soon...
I know it’s all a bit mysterious but you just have to trust me on that! In January you are going to hear from Digital Punk again and again and again…..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 21:14 

Hardtraxx Veteran

Oke intressant, bedankt voor de info. :) Leuk label met die namen, ben benieuwd of er nog meer namen bij komen en zo ja, wie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 21:15 

Hardtraxx Veteran

digital punk moet zijn eigen nog echt bewijzen vind ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 21:16 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:

Heeft die allang gedaan voor mij. Loose Control is 1 van de dikste tracks uit 2009.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 21:18 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Timmer schreef:

Heeft die allang gedaan voor mij. Loose Control is 1 van de dikste tracks uit 2009.

Klopt, die andere vinyl van dat jaar (Rock The Party/Dark Symphony) heeft het ook heel goed gedaan in de verkopen. Waren ook lekkere plaatjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 22:08 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Dakpan schreef:
Timmer schreef:

Klopt, die andere vinyl van dat jaar (Rock The Party/Dark Symphony) heeft het ook heel goed gedaan in de verkopen. Waren ook lekkere plaatjes!

mij hebben ze nog niet overtuigd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 22:21 

Donateur

Nog niet overtuigd? Digital Punk en Profyler hoeven zich echt niet meer te bewijzen, die zijn er al lang.

Bringing The Funk, Dark Symphony ( :love: ), Rock the Party en Loose Control... stuk voor stuk geniale platen. En als je dan nog niet overtuigd bent raad ik je aan om ze een keer op een feest te bekijken. Heerlijk beuken met die gekken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2010 23:15 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat A-Lusion nu ook al zijn releases op zijn tube heeft gezet?

http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 5032BCEBCD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 00:29 

Hardtraxx Veteran

Nee Another World dan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 11:22 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat Bioweapon begin Juni naar Nederland komt? En bedenk dan eens welk feest er meestal rond die tijd is waar heel veel scantraxx-artiesten staan.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 11:27 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Wist je dat Bioweapon begin Juni naar Nederland komt? En bedenk dan eens welk feest er meestal rond die tijd is waar heel veel scantraxx-artiesten staan.. ;)

Dan hoop ik van harte dat ze op de Purple staan. Blue of Red zijn ze niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 11:56 

Donateur

Ik hoop eigenlijk dat ze op de Blue staan en de purple komt te vervallen. 2 hardstyle-stages zijn meer dan genoeg. Laat purple maar een early-hs area worden ofzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 11:58 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik hoop eigenlijk dat ze op de Blue staan en de purple komt te vervallen. 2 hardstyle-stages zijn meer dan genoeg. Laat purple maar een early-hs area worden ofzo!

Purple is gewoon om te kijken welke artiesten ze vaker uit kunnen nodigen voor op andere feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 11:58 

Hardtraxx Veteran

Ik verwacht eigenlijk ook wel dat ze op de blue of red staan, alleen wel wat vroeger op de dag dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 12:01 

Donateur

Khadber schreef:
dawasiknie schreef:

Purple is gewoon om te kijken welke artiesten ze vaker uit kunnen nodigen voor op andere feesten.

Een paar jaar geleden was de Blue vooral nog voor artiesten die wat minder bekend waren bij het grote publiek en de mainstage voor de big boys. Nou weet ik dat dat nu door Platinum etc bijna niet meer kan, maar toch. Ik vind het een beetje onzinnig, op Defqon is er een overkill aan hardstyle (zie ook de DVD)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 14:31 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
TILLT! recordings, het nieuwe label van The Beholder & Max Enfocer

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 14:42 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Khadber schreef:
TILLT! recordings, het nieuwe label van The Beholder & Max Enfocer

:worship:

TILLT! Opent gelijk goed met Hardbass Anthem als eerste release. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 15:10 

Hardtraxxer

Ivan Carsten & Bruno Power, The Nasty Boyz zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 15:18 

Hardtraxx Veteran

acidburn schreef:
Ivan Carsten & Bruno Power, The Nasty Boyz zijn :)

idd zijn ook samen de Star Creatorz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 15:26 

Aan het typen...

Citaat:
First off i would like to thank all for voting on our poll.
Thanks to the poll's result we do know now that there is almost as much intrest in the new hardstyle and hardcore as in oldschool and early sets. We'll try to keep these results in mind.
Oldschool and early dj's are always welcome to send us resident requests... so we can expend this offer.

Other news:
A few days ago we received a resident request from a german hard-trance and hardstyle dj.
What do you think about having Hard-Trance on our stream? Please make your vote in the new poll...

Dus evt ook hardtrance op hsfm :worship:

en:
Citaat:
Great news for all you listeners.
This station is about to expand their residentlist AGAIN!
After adding Titan, Dave D & Stephanie as monthly residents you can add two more new names to that list!

As from february 2010 we are proud to announce that we'll receive a monthly mix of both ShowTek and Dutch Master.

Negotiations with other dj's are being held as we speak. So keep in touch.
Also I would like to remind everyone that you don't have to be affraid to send in resident requests. We definitely keep accepting new young talented dj's!

And for the many people who ask for it: a forum is on its way. It won't be long now!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 15:31 

Hardtraxx Veteran

Showtek en Dutch Master nou jeuj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 17:08 

Hardtraxx Elite

Oh yes De beste DJs van de wereld
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 17:44 

Hardtraxx Veteran

.. dat Coone de Reverze intro's maakt

Citaat:
djcoonetwitter:

Very busy with the official Reverze 2010 Intro's....It's a big thing you know?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2010 18:20 

Hardtraxx Veteran

Bij DM ook gewoon de maandelijkse mix hoor. Net bij Daniele Mondello & A-Drive toch?
Vorige  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen