06 Ran-D - Escapism / Under Attack / Fanatics
Zou dat een 3-tracker worden?
Hoop ht welwrote:06 Ran-D - Escapism / Under Attack / Fanatics
Like it!wrote:Top 10 Josh & Wesz:
01 Josh & Wesz - Autumn Green
02 Josh & Wesz ft Low-E - I've Lost You
03 Josh & Wesz ft D-Clear - Have you Ever
04 Deepack vs Josh & Wesz - TBA / TBA
08 Josh & Wesz - Lipservice Radio / Overdrive O (New Mix)
09 AVIO - Destination Nowhere / Never Enough
Zeker, ben wel benieuwd! D-Clear zegt me ff niks..wrote:Like it!wrote:Top 10 Josh & Wesz:
01 Josh & Wesz - Autumn Green
02 Josh & Wesz ft Low-E - I've Lost You
03 Josh & Wesz ft D-Clear - Have you Ever
04 Deepack vs Josh & Wesz - TBA / TBA
08 Josh & Wesz - Lipservice Radio / Overdrive O (New Mix)
09 AVIO - Destination Nowhere / Never Enough
Ken 'm ook niet nee. Heeft ooit 1 remix gemaakt voor een track van Glowiej zo te zien:wrote: Zeker, ben wel benieuwd! D-Clear zegt me ff niks..
Nee idd zo op die YT screen op deze pagina is het net Zany hahaha.
Zal wel een mattie van ze zijnwrote:Ken 'm ook niet nee. Heeft ooit 1 remix gemaakt voor een track van Glowiej zo te zien:wrote: Zeker, ben wel benieuwd! D-Clear zegt me ff niks..
http://www.discogs.com/artist/D-Clear
dat zou te dik zijn!! vind alleen escapsim wat minder, heb liever crossroadswrote:06 Ran-D - Escapism / Under Attack / Fanatics
wrote:dat zou te dik zijn!! vind alleen escapsim wat minder, heb liever feel my firewrote:06 Ran-D - Escapism / Under Attack / Fanatics
die wordt eerder met een psyko punkz vinyl gereleasd denk ikwrote:wrote:dat zou te dik zijn!! vind alleen escapsim wat minder, heb liever feel my firewrote:06 Ran-D - Escapism / Under Attack / Fanatics
dat dacht ik ook, maar hoorde/las in vele topics iets anders dus weet het ook niet meer. Klinkt wel een beetje richting PPwrote:Hoezo? Psyko Punkz hebben niks met Feel My Fire te maken.
Nou, ben benieuwd!On my way to amsterdam by train! Today road trippin and seeing the artists for XQ!
Filmpje maken voor XQ voor de site?wrote:djheadhunterz twitter:
Nou, ben benieuwd!On my way to amsterdam by train! Today road trippin and seeing the artists for XQ!
Wie weet idd, maar denk dat ze dan wel heel erg laat met dat filmpje komen aangezien het filmpje dan ook nog gemonteerd moet worden enz. Eigenlijk hoop ik dat ze de line-up gewoon geheim houden tot op XQ.wrote:Filmpje maken voor XQ voor de site?wrote:djheadhunterz twitter:
Werd eerst verkeerd ge-ID'd omdat Ran-D en PP een collab hadden aangekondigd. Die track bleek alleen nog lang niet af te zijn. Dit is dus gewoon Ran-D solo als het goed is, maar je zal vaak vs Psyko Punkz in tracklists/topics zien.wrote:dat dacht ik ook, maar hoorde/las in vele topics iets anders dus weet het ook niet meer. Klinkt wel een beetje richting PPwrote:Hoezo? Psyko Punkz hebben niks met Feel My Fire te maken.
Het word uitgezonden, dus we gaan het horen en beleven.Just got back from the Beholder's studio. Hardbass anthem is as good as finished! I will test it at Euphoria this saturday! :-)
RAUW!! Hoorde van iemand uit mijn klas dat hij hem al van een of ander forum had geplukt..wrote:Zany Twitter
Het word uitgezonden, dus we gaan het horen en beleven.Just got back from the Beholder's studio. Hardbass anthem is as good as finished! I will test it at Euphoria this saturday! :-)
Lol, track was nog niet eens af. Die zal wel weer de SUPER HD YOUTUBE VERZIONZ op wel 96 kbps hebben, aangevuld met een stukje homemade entertainment.wrote:RAUW!! Hoorde van iemand uit mijn klas dat hij hem al van een of ander forum had geplukt..wrote:Zany Twitter
Het word uitgezonden, dus we gaan het horen en beleven.Just got back from the Beholder's studio. Hardbass anthem is as good as finished! I will test it at Euphoria this saturday! :-)zou hij rond zweven
Ik verwacht nog meer van TILLT! recordings, het nieuwe label van The Beholder & Max Enfocer, Digital Punk zit daar ook bij. Dus ik verwacht wel meer van dit soort gruwelijk gebeukwrote:Ben wel benieuwd, verwacht er toch wel wat van van dat Anthem..