Slecht geslapen?wrote:Het is hem al 100x gezegd en hij luistert niet. Niet mijn probleem. En het was inderdaad respectloos want voor retards heb ik geen respect. Verdienen ze namelijk niet.wrote:tuurlijk, maar maar PM dan gewoon of hij wilt minderen in plaats van nutteloos te noemen. vind ik beetje respectlooswrote:Het is gewoon fucking irritant Nuracore, snap je dat wel? :')
Zijn mening is nooit boeiend
maar goed laten we maar weer ontopic gaan
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
De status Hardtrax Elite moet je verdienen, niet door het aantal posts 
D
Wat wil je daarmee zeggen flapdrol?wrote:De status Hardtrax Elite moet je verdienen, niet door het aantal posts
Tylor Durden - Motion Controlwrote:Toch hopen op 'Do It My Way'.wrote:En Brennan Heart heeft 10.000 likes, dus daar gaat ie ook wat voor terruggevenWaarschijnlijk die Secret Of The Blade (2012 Remix).
wacht ik al 4 jaar op
b2s
The presale of Pussy lounge at the park will start on the 17th of March at 13:00 hours at http://tickets.b2s.nl/. Don't miss it! #Pussylounge
Last edited by urbandesigner on , edited 1 time in total.
Dan lees je het niet.wrote:Het is gewoon fucking irritant Nuracore, snap je dat wel? :')
Zijn mening is nooit boeiend
Case closed
Crypsis
Almost finished a new remix! Can't wait to play this motherf***er!
wrote:CrypsisAlmost finished a new remix! Can't wait to play this motherf***er!
hopelijk heeft hij zn slappe kicks vergegooid en zn harde weer gepakt
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Davide Sonar
Good morning! 1st of March, so, let's search on my hard rive the presents for you...online tonight somewhere! :-)
J
Wanneer released die Davide Sonar nou eens wat?
Denk dat we haast een keer met een swiffer over die vent moeten gaan!
Denk dat we haast een keer met een swiffer over die vent moeten gaan!
Da Tweekaz
Oh shi-! 20k already?Alright alright, uploading
![]()
J
Zalle 2012 P.A.P edit, Oldschool Voodoo Edit en Home Alone remix zijn.wrote:Da Tweekaz
![]()
Psyko Punkz hebben er ook niet meer zoveel nodig, verwacht dat ze die vanavond wel bereiken.
A
wrote:Zalle 2012 P.A.P edit, Oldschool Voodoo Edit en Home Alone remix zijn.wrote:Da Tweekaz
![]()
Psyko Punkz hebben er ook niet meer zoveel nodig, verwacht dat ze die vanavond wel bereiken.
ook psyko punks bijna idd
Beide zijn bazentracks, hopelijk dat die ooit nog als free komenwrote:Tylor Durden - Motion Controlwrote:Toch hopen op 'Do It My Way'.wrote:En Brennan Heart heeft 10.000 likes, dus daar gaat ie ook wat voor terruggevenWaarschijnlijk die Secret Of The Blade (2012 Remix).
wacht ik al 4 jaar op
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Doe Motion Controle maar ..
Enige track die ik nog echt wil!!
Enige track die ik nog echt wil!!
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
brennan heart 40.131 likes ja
maar dan komt eternity er dus snel aan 
Al gepostwrote:View on YouTube
... Origineel of Remix? (Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere) (page 45)
Tatanka - Doom's Day
Tatanka - Doom's Day
Headhunterz album
My dear fans and followers,
You might have noticed that I still haven't released any of my tracks made in 2011. But I have good news.
I hereby dedicate one year of my work and all the profit of this project to Dance 4 Life, an organization that inspires teenagers to put a stop to the spreading of HIV and AIDS.
Geweldig initiatief natuurlijk om de inkomsten naar Dance4Life te laten gaan, kan ik alleen maar waardering over uitspreken. 
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
heady: held 
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Respect voor Heady
Maar ik vind niet zo veel tracks boeiend van hem
Maar ik vind niet zo veel tracks boeiend van hem
S
Mooi gebaar maar het is eerder zand in de ogen strooien om zo populariteit te winnen.
Het zijn ten eerste geen nieuwe tracks, ze hebben hun kostprijs al opgebracht doordat headhunterz aan populariteit heeft gewonnen door nieuwe tracks te spelen.
Ze zijn ten tweede allemaal overplayed en dus zou hij voor het goede doel misschien enkele nieuwe tracks moeten toveren?
Het zijn ten eerste geen nieuwe tracks, ze hebben hun kostprijs al opgebracht doordat headhunterz aan populariteit heeft gewonnen door nieuwe tracks te spelen.
Ze zijn ten tweede allemaal overplayed en dus zou hij voor het goede doel misschien enkele nieuwe tracks moeten toveren?