Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1335, 1336, 1337, 1338, 1339, 1340, 1341 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:14 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
bRt_ schreef:
The Machine
Citaat:
Do you remember my very old record called Stardust released back in 2008 ? unfortunetly there wasnt digital release ever, only vinyl :( help me reach 3 500 likes and HQ version will be yours!

Vet! :D Dat is echt een hele dikke plaat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:37 

Hardtraxx Veteran

Goed nieuws over Stardust, die is echt ontzettend vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:37 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Nando schreef:
bRt_ schreef:
The Machine
Citaat:
Do you remember my very old record called Stardust released back in 2008 ? unfortunetly there wasnt digital release ever, only vinyl :( help me reach 3 500 likes and HQ version will be yours!

Vet! :D Dat is echt een hele dikke plaat. :loving:

Waarom doen zo veel mensen wat Intervention hier doer? Niet zelf een reactie schrijven, maar gewoon iemand quoten... Zet dan niks neer :P

I know, wat ik doe is ook niet de bedoeling in het WJD topic, sorry... maar het valt me soms gewoon op :P (Daarnaast: mijn reactie hier voegt mss nog wel meer toe dan die van Intervention... :/ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 03:03 

Hardtraxx Veteran

Als men het met elkaar eens is hebben ze niets meer toe te voegen aan voorgaand persoon en rolt er zo'n comment uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 03:50 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Als men het met elkaar eens is hebben ze niets meer toe te voegen aan voorgaand persoon en rolt er zo'n comment uit :P

idd dan krijg je een quote met daaronder, vind ik ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 09:48 

Hardtraxx Veteran

Mensen Interventionmoeten gewoon opzouten met die quotes. Voegt echt helemaal geen fuck toe. Zo, 1e haatcomment van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 10:31 

Hardtraxx Veteran

Deni & Chaser @ FB
Here is the deal guys, 1250 likes and you get Spoke vs Deni & Chaser - No Escape (Refix)
This is a special track, because of this we really need your support, so c'mon!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 10:43 

Aan het typen...

Werd ook wel een keer tijd dat die track kwam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 10:56 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Werd ook wel een keer tijd dat die track kwam :P

Heb ik al :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 11:20 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Deni & Chaser @ FB
Here is the deal guys, 1250 likes and you get Spoke vs Deni & Chaser - No Escape (Refix)
This is a special track, because of this we really need your support, so c'mon!!

Gaat nog wel ff duren zo te zien... ff de fan-database verdrievoudigen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 11:40 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
b-ram schreef:

idd dan krijg je een quote met daaronder, vind ik ook xd

Idd, als ik een post zie die mijn mening bevat en daar niks aan toe te voegen heb quote ik doe onplaats van zoals: vind ik ook eronder te zetten, dat is nog nutteloser.

OT: ga Deni & Chaser liken voor No Escape want die wil ik al tijdje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 11:49 

Hardtraxx Veteran

Dan vraag ik me af, Intervention, waarom wil je zo graag je mening delen als die al (door iemand anders) gegeven is als zijnde die van hem? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 11:58 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Dan vraag ik me af, Intervention, waarom wil je zo graag je mening delen als die al (door iemand anders) gegeven is als zijnde die van hem? :P

om zelf ook een mening te plaatsen ;) okal is het exact dezelfde. Hij uit het dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 12:10 

Hardtraxx Elite

Tis allebei net zo nutteloos.. het voegt niks toe, meneertje "benieuwd" naar alles :')
Iedereen doet het wel eens natuurlijk, maar je hebt uitblinkers xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 12:16 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Tis allebei net zo nutteloos.. het voegt niks toe, meneertje "benieuwd" naar alles :')
Iedereen doet het wel eens natuurlijk, maar je hebt uitblinkers xd

ja maar daar is het forum toch voor? je mening uiten, of je iemand nou quote of hetzelfde typt als je dezelfde mening hebt. dus als iemand anders al mening heeft geplaatst die exact met jou mening overeenkomt mag je dus niets posten op het forum in het topic? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 12:40 

Hardtraxx Veteran

Het is gewoon fucking irritant Nuracore, snap je dat wel? :')
Zijn mening is nooit boeiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 12:41 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

tuurlijk, maar maar PM dan gewoon of hij wilt minderen in plaats van nutteloos te noemen. vind ik beetje respectloos ;)

maar goed laten we maar weer ontopic gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 12:45 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
ja maar daar is het forum toch voor? je mening uiten, of je iemand nou quote of hetzelfde typt als je dezelfde mening hebt. dus als iemand anders al mening heeft geplaatst die exact met jou mening overeenkomt mag je dus niets posten op het forum in het topic? :P

Klopt, heb je gelijk in, daar is een forum voor. Zoals ik al zei doet iedereen 't ook wel eens, maar overdrijven is ook een vak.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:09 

Donateur

q dance scantraxx 10 years.. is uitverkocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:24 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Gangsterdwerg schreef:

tuurlijk, maar maar PM dan gewoon of hij wilt minderen in plaats van nutteloos te noemen. vind ik beetje respectloos ;)

Het is hem al 100x gezegd en hij luistert niet. Niet mijn probleem. En het was inderdaad respectloos want voor retards heb ik geen respect. Verdienen ze namelijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:37 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Nuracore schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Het is hem al 100x gezegd en hij luistert niet. Niet mijn probleem. En het was inderdaad respectloos want voor retards heb ik geen respect. Verdienen ze namelijk niet.

heb je opzich ook wel gelijk in en ga ik nu op letten :) , maar om me nou een retard te noemen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:48 

Hardtraxx Elite

bRt_ schreef:
Stana
Citaat:
What do you want when we hit 5000 then? share your ideas #trancefamily

Stana
Citaat:
Ive decided to make a track to dedicate to my facebook friends and then release for free when it hits 5000!! #bitcheslovefreetracks

En Brennan Heart heeft 10.000 likes, dus daar gaat ie ook wat voor terruggeven :) Waarschijnlijk die Secret Of The Blade (2012 Remix).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:51 

Hardtraxx Addict

jambekkie schreef:
En Brennan Heart heeft 10.000 likes, dus daar gaat ie ook wat voor terruggeven :) Waarschijnlijk die Secret Of The Blade (2012 Remix).

Toch hopen op 'Do It My Way'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:54 

Hardtraxx Elite

Hymn schreef:
jambekkie schreef:

Toch hopen op 'Do It My Way'.

Die komt denk ik nooit helaas! Maar die 2012 mix was niet op tijd klaar de laatste keer :(

En wist je dat... Headhunterz binnenkort lekker gaat raggen met zijn BMW M5 F10 en ff langs gaat bij Autogespot!? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 14:24 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:

Benieuwd! Originele track was baas :loving:
Vorige  1 ... 1335, 1336, 1337, 1338, 1339, 1340, 1341 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen