Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1337, 1338, 1339, 1340, 1341, 1342, 1343 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:51 

Hardtraxx Elite

Spablauw schreef:
Mooi gebaar maar het is eerder zand in de ogen strooien om zo populariteit te winnen.
Het zijn ten eerste geen nieuwe tracks, ze hebben hun kostprijs al opgebracht doordat headhunterz aan populariteit heeft gewonnen door nieuwe tracks te spelen.
Ze zijn ten tweede allemaal overplayed en dus zou hij voor het goede doel misschien enkele nieuwe tracks moeten toveren?

Hij wilde opnieuw een album maken, maar was niet tevreden met de tracks die hij gemaakt heef (en ook omdat ie alles al gedraaid had). En dan weet je het wel, dan duurt het ontzettend lang voordat er een keer een knoop doorgehakt word... Hij heeft de fout gemaakt om zijn enthousiasme te vroeg in de strijd te gooien; het draaien van zijn nieuwe creaties :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 21:25 

Hardtraxx Elite

Hij is juist erg tevreden met deze tracks ;) het probleem was dat alles al aardig wat gedraait was, en hij voor een echt album dus eerst weer een hoop nieuwe tracks zou moeten maken... Uiteindelijk heeft hij besloten om iig deze tracks op een andere manier uit te brengen, omdat het anders in het geval van een album dus nog weer veel langer zou gaan duren
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 21:45 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Ze zijn ten tweede allemaal overplayed en dus zou hij voor het goede doel misschien enkele nieuwe tracks moeten toveren?

Ben ik het niet helemaal mee eens, Headshot bijv?.. heb ik echt nog niet vaak voorbij horen komen, en vindt dit echt een dikke plaat,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 21:52 

oke, en Hard with style ook niet, maar From within (winne edit), the perfect weapon, etc :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:19 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Het is gewoon fucking irritant Nuracore, snap je dat wel? :')
Zijn mening is nooit boeiend

Dan lees je het niet.
Case closed
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:41 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Mooi gebaar maar het is eerder zand in de ogen strooien om zo populariteit te winnen.
Het zijn ten eerste geen nieuwe tracks, ze hebben hun kostprijs al opgebracht doordat headhunterz aan populariteit heeft gewonnen door nieuwe tracks te spelen.

ja geen nieuwe? hij was toch met een album bezig vanaf 2011, hij had al paar platen af + doom etc etc :) dus wel nieuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:51 

Hardtraxx Crew

Thera
Citaat:
Ahhh nice! Just received the vids for our next Theracords release! Uploading in progresssssss! Time for some bananas people!

Wss een Geck-O release dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:09 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Thera
Citaat:
Ahhh nice! Just received the vids for our next Theracords release! Uploading in progresssssss! Time for some bananas people!

Wss een Geck-O release dus :P

Yessss :yay:

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:10 

Hardtraxxer

Waarom werkt mijn link niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:11 

Hardtraxx Crew

McLovin schreef:
Waarom werkt mijn link niet >.<

In de link '&hd=1' weghalen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:13 

Hardtraxxer

Done :D Danku!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:20 

Hardtraxx Veteran

Tracks kunnen worden besproken in hardstyle-releases/geck-o-sticky-disco-theracords-t24011.html

Danku!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:26 

Hardtraxxer

Khadber schreef:

Ah, excuses :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 01:28 

Hardtraxx Elite

McLovin schreef:
Khadber schreef:

Ah, excuses :thumbup:

Dat verdient een ban! :list:

grapje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 09:47 

Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Headhunterz album

Is er al een tracklist bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 09:48 

Nope
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 10:26 

Hardtraxx Veteran

Albumart van Heady heeft wel een hoog From Within' gehalte haha. :P Zo met die ogen dicht haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 11:50 

Hardtraxx Elite

Chain Reaction
Citaat:
Some cool news coming up..... One of my "finest" tracks will be REMIXED on a short notice!..... Can't wait for the result of this one!....and thats not all.. Just got a massive confirmation for a REMIX I will do! (CLASSIC) #more info soon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 11:52 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Chain Reaction
Citaat:
Some cool news coming up..... One of my "finest" tracks will be REMIXED on a short notice!..... Can't wait for the result of this one!....and thats not all.. Just got a massive confirmation for a REMIX I will do! (CLASSIC) #more info soon.

De laatste tijd wordt er meer geremixed dan nieuw geproduceerd lijkt het wel haha. Zou het komen door ons remix topic? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 11:53 

Bierkoning

Hoop op Answers ook al kan die bijna niet verbeterd worden, lijkt me een vet nummer om in een nieuw jasje gestoken te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:22 

Hardtraxx Newbie

Weet iemand of het setje van de 2dangerous show van gister online komt? en weer iemand of something black gedraaid werd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:30 

Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Wanneer released die Davide Sonar nou eens wat?
Denk dat we haast een keer met een swiffer over die vent moeten gaan!

Ik vroeg op HDE wat z'n plannen waren, of er gigs aan kwamen, producties, weer een liveset met z'n leipe gitaar en ipad lookalike geval, en hij zei "ja ja dat komt", maar nog steeds niks gezien. Vorig jaar zat ik er ook op te wachten maar toen haalde hij alleen de Qontinent en Decibel preparty, waar ik beide niet aanwezig was..... Oh wacht en XQItaly, die lukte helaas ook niet. Maar dat zijn alsnog maar 3 gigs....

Oja, is brennan heart echt pas 25??????? Ik zie wel heel vaak 'my brother became 8 years old' of zo iets, en andere dingen waar van ik denk van huh? maar ik dacht eerder dat de man 30+ was ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:31 

Hardtraxx Veteran

Olei89 schreef:
Weet iemand of het setje van de 2dangerous show van gister online komt? en weer iemand of something black gedraaid werd?

Verkeerde topic, maar als antwoord op je vraag eerste vraag: vast wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:42 

Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
JEFSKIII schreef:
Wanneer released die Davide Sonar nou eens wat?
Denk dat we haast een keer met een swiffer over die vent moeten gaan!

Ik vroeg op HDE wat z'n plannen waren, of er gigs aan kwamen, producties, weer een liveset met z'n leipe gitaar en ipad lookalike geval, en hij zei "ja ja dat komt", maar nog steeds niks gezien. Vorig jaar zat ik er ook op te wachten maar toen haalde hij alleen de Qontinent en Decibel preparty, waar ik beide niet aanwezig was..... Oh wacht en XQItaly, die lukte helaas ook niet. Maar dat zijn alsnog maar 3 gigs....

Oja, is brennan heart echt pas 25??????? Ik zie wel heel vaak 'my brother became 8 years old' of zo iets, en andere dingen waar van ik denk van huh? maar ik dacht eerder dat de man 30+ was ?

Myspace zegt 27, en de tracks die daar staan zijn inmiddels 2-3 jaar oud. Dus zal wel rond de 30 zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:54 

Hardtraxxer

Delete - Hardstyle Producer/DJ
Preview of my latest track 'Syndrome' now on YouTube =)

Wat een track :woot:
Vorige  1 ... 1337, 1338, 1339, 1340, 1341, 1342, 1343 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen