Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1284, 1285, 1286, 1287, 1288, 1289, 1290 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:48 

hoebedoelje schreef:
TiMOTHYb schreef:
Citaat:
Another dream come true. Just bought an M5 F10.

Headhunterz is ook volkomen de weg kwijt trouwens. :thumbsup:

Downloaden is inderdaad zo slecht voor de entertainment industrie! :sick:

Jou reactie klopt niet helemaal. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:53 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Phase 2 schreef:
Heb zo het idee dat je als slaaf wordt gebruikt daar. Beetje klusjes opknappen voor een paar euro en veel uren draaien.

dat heet stage

Nee, zo worden stagiaires misbruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:56 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Wat maakt voor jou het onderscheid in Fransen/Polen/Belgen dan? Je vind aan de ene kant dat iedereen gelijk behandeld moet worden, maar aan de andere kant vind je een verbod op een volk wel begrijpelijk. Fransen/Polen in deze kwestie was slechts een voorbeeld van mijn kant.

Omdat ik geregeld op een feest in gesprek kom met belgen en gewoon hele vriendelijke mensen zijn. Fransen/Duitsers beuken tegen je aan zonder sorry te zeggen, spreken je alleen maar aan voor drugs en zijn 9/10 keer veels te wasted om nog IETS te kunnen doen. Dus vandaar dat ik dat verbod WEL terecht zou vinden.

TiMOTHYb schreef:
Ik ben van mening dat we in Nederland weinig te klagen hebben, toonaaangevend in vooral als het gaat om EDM (festivals). Snap niet waarom je hier een onwijs groot punt van moet maken, het gaat slechts om een voorsprong voor mensen uit het eigen land. Zal je net wat sneller moeten zijn met je kaartjes kopen, maar als je er echt zo graag heen wilt als je doet vermoeden moet dat geen enkel probleem zijn.

Erheen gaan?? Heb ik nooit iets van gezegd, want ik ga er ook totaal niet heen. Nu kun je zeggen: waar maak je dan een punt van? Het gaat gewoon om het principe. Je zou ook kunnen zeggen: als die belgen er zo graag heen willen moeten ze snel zijn met kaartjes kopen. Ik zie het al gebeuren dat ze dit ook met Qontinent gaan doen, dan zou jij het ook logisch vinden??

TiMOTHYb schreef:
Wat dat betreft geef ik jambekkie wel weer gelijk; dat gemauw om sommige zaken steeds. Probleem: minder kaarten te verkrijgen, oplossing: 'niet lullen' sneller kaarten halen. Simpel zat.

Hier ben ik het ook zeker mee eens. Mensen die lopen te mauwen als het uitverkocht is. Had je gewoon eerder kaarten moeten halen ;)

ps: niks persoonlijks dit tegen jou natuurlijk Timothy, ik kan misschien wat fel overkomen in een discussie, maar zeker niet tegen jou gericht haha :P :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:03 

Hardtraxx Veteran

... Fusion 10 jaar bestaat? Of in ieder geval vandaag precies 10 jaar geleden is dat de 1e release was? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:04 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
... Fusion 10 jaar bestaat? Of in ieder geval vandaag precies 10 jaar geleden is dat de 1e release was? ^^

hopelijk doen ze iets speciaals dit jaar omdat te vieren :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:10 

Donateur

Van mijn kant ook zeker niet persoonlijk, en zeker principieel. Mijn principes verschillen echter wat van die van jou zie ik al, maar misschien komt dat omdat ik het heel simpel probeer om te draaien. Ik zou het een heel goed idee vinden om voor een feest als Qlimax 40% Nederlandse kaarten te verkopen, dus waarom zouden ze dat daar niet mogen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:13 

Aan het typen...

Of gewoon eerst het buitenland, dan pas eigen land. De mensen die er zoveel voor over hebben om hier te komen hebben, vind ik, meer recht op een kaartje dan die knaapjes die amper iets met de muziek hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:15 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Van mijn kant ook zeker niet persoonlijk, en zeker principieel. Mijn principes verschillen echter wat van die van jou zie ik al, maar misschien komt dat omdat ik het heel simpel probeer om te draaien. Ik zou het een heel goed idee vinden om voor een feest als Qlimax 40% Nederlandse kaarten te verkopen, dus waarom zouden ze dat daar niet mogen doen.

En waarom zou je dat willen?? Om die achterlijke fransen/polen/vervelende buitenlanders te weren toch?? :P
Maar wat willen de belgen dan weren?? De vriendelijke feestvierende nederlander?? Of misschien ook de fransen/polen/vervelende buitenlander?
Het gaat mij er ook een beetje om dat het een nederlandse organisatie is die het feest organiseert, want dan gaan we dit straks ook krijgen in Nederland, maar dan 40% nederlands en 60% buitenlands.
Ach wie weet loopt het niet zo storm, maar dit is hoe ik er tegenaan kijk :P

edit:
Hardtraxx schreef:
Hardtraxx Track of the Year 2011: @djbfront - Inner Creativity! Gefeliciteerd Bob! :-) tune-of-the-year/track-of-the-year-2011-t22739.html

:thumbsup:

Edit:
Hardstyle.com schreef:
Finalizing the complete pre-order system for Noisecontrollers Album #ENC2 Lots of special items coming up

:corn: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:32 

Donateur

Black Sunrise schreef:
En waarom zou je dat willen?? Om die achterlijke fransen/polen/vervelende buitenlanders te weren toch?? :P
Maar wat willen de belgen dan weren?? De vriendelijke feestvierende nederlander?? Of misschien ook de fransen/polen/vervelende buitenlander?

Nee ik denk meer om de eigen bevolking een kansje te geven, ze zullen zich wel dermate ondergeschikt aan de Nederlandse festival-scene voelen dat ze dit nodig achten.

Citaat:
Het gaat mij er ook een beetje om dat het een nederlandse organisatie is die het feest organiseert, want dan gaan we dit straks ook krijgen in Nederland, maar dan 40% nederlands en 60% buitenlands.
Ach wie weet loopt het niet zo storm, maar dit is hoe ik er tegenaan kijk :P

In principe bestaat een dergelijke verdeling automatisch eigenlijk wel natuurlijk.

Maar goed, het meest gunstige scenario is gewoon een grote locatie zonder veel regeltjes en belemmeringen als in Weeze. Waar trouwens ook 80% Nederlands is, aangezien het een Nederlandse organisatie is die het organiseert. Dat vind ik er weinig mee te maken hebben trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:32 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
En waarom zou je dat willen?? Om die achterlijke fransen/polen/vervelende buitenlanders te weren toch??

Je begrijpt het verkeerd. Het gaat niet om het weren van buitenlanders. Het gaat er juist om dat zo Belgen eerst al een kans krijgen om een ticket te kopen. Vorig jaar was op 3 dagen alles uitverkocht omdat buitenlanders alles zomaar opkopen met travel packages en alles. Nu krijgen Belgen net iets meer de tijd om een ticket te kunnen kopen. Het gaat totaal niet over het weren van buitenlanders. Als je dan op Tomorrowland zelf ziet zal het aantal buitenlanders egt niet hard gedaalt zijn tegen over andere edities.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:37 

Black Sunrise schreef:
Hardstyle.com schreef:
Finalizing the complete pre-order system for Noisecontrollers Album #ENC2 Lots of special items coming up

:corn: :love: :love:

Zin in! :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:45 

Hardtraxx Elite

Spablauw schreef:
Ej Jambekkie er zijn wel meer problemen om je druk over te maken dan over deze actie hoor...
Ik klaag liever over Sharia4Belgium, Regering Di-Rupo (waar geen Vlaming tevreden over is) en de aanpak van de crisis dan deze actie discriminatie te vinden...

Ja, dat weet ik, maar dit is een forum waar muziek besproken word en geen politiek. Ik wist niet eens dat Belgie alweer een regering had, pas sinds deze week :$

Trouwens...

djheadhunterz Headhunterz
Citaat:

Ik als autogek ga binnenkort ff kijken naar deze geweldige machine :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 16:48 

Donateur

jambekkie schreef:

Je gaat een bezoekje aan Willem brengen dus?? :lol: :D

Als ik het geld had, had ik toch echt wel voor iets leukers gekozen. Het is een zeeeeeer mooie auto, maar als je daaraan 150k kunt besteden, kun je dat ook aan een andere mooie auto doen. Maar goed kwestie van smaak natuurlijk, het blijft een geile bak :drool: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 16:59 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
djheadhunterz Headhunterz
Citaat:

Headhunterz heeft dus geen last van de illegale downloads zo te zien haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:35 

Hardtraxx Addict

Als hardstyle dj/producer moet je het sowieso niet van de producties hebben. De illegale downloads zorgen eerder voor meer bekendheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:43 

Artiest

Die mannen verdienen het geld met draaien, producen krijgen artiesten in deze scene eigenlijk te weinig voor de moeite die ze erin stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:48 

Hardtraxx Crew

officialb2s
Citaat:
Tonight on b2s radio: a special #HB12 mix from team Green's DJ Zatox! Tune in at 20:00 hours at http://www.b2s.nl/radio and get in the mood!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:19 

Hardtraxx Veteran

De nieuwe Thera track Stash heet?
Bron: z'n twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:26 

Lyst schreef:
Of gewoon eerst het buitenland, dan pas eigen land. De mensen die er zoveel voor over hebben om hier te komen hebben, vind ik, meer recht op een kaartje dan die knaapjes die amper iets met de muziek hebben.

Als jij zo'n beleid zou voeren staat er geen autochtone burger meer op je eigen feest. Ik zit trouwens nog steeds op een postieve reactie van jou te wachten. Maar dat gaat denkik pas gebeuren als the machine een kick maakt die jou bureau aan flarden knalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:28 

Artiest

Spablauw schreef:
Lyst schreef:

Als jij zo'n beleid zou voeren staat er geen autochtone burger meer op je eigen feest. Ik zit trouwens nog steeds op een postieve reactie van jou te wachten. Maar dat gaat denkik pas gebeuren als the machine een kick maakt die jou bureau aan flarden knalt.

Of wanneer jij beter oplet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:33 

Spablauw schreef:
Lyst schreef:

:lol:

The Machine is hier oa samen met Theracords gein hier op hardtraxx wel goddelijk. Vergeleken met de grote namen die door meerendeels hier altijd word afgekraakt. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:35 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:38 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Lyst schreef:
Ik zit trouwens nog steeds op een postieve reactie van jou te wachten. Maar dat gaat denkik pas gebeuren als the machine een kick maakt die jou bureau aan flarden knalt.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:46 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Ehhh dat acteerwerk wat slecht weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:51 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Ehhh dat acteerwerk wat slecht weer :P

Idd :lol:
Waarom zal Heady er niet bij zijn? En Sven? Zatox zal wel in Italie zitten :P
Vorige  1 ... 1284, 1285, 1286, 1287, 1288, 1289, 1290 ... 3079  Volgende