TiMOTHYb schreef:
Wat maakt voor jou het onderscheid in Fransen/Polen/Belgen dan? Je vind aan de ene kant dat iedereen gelijk behandeld moet worden, maar aan de andere kant vind je een verbod op een volk wel begrijpelijk. Fransen/Polen in deze kwestie was slechts een voorbeeld van mijn kant.
Omdat ik geregeld op een feest in gesprek kom met belgen en gewoon hele vriendelijke mensen zijn. Fransen/Duitsers beuken tegen je aan zonder sorry te zeggen, spreken je alleen maar aan voor drugs en zijn 9/10 keer veels te wasted om nog IETS te kunnen doen. Dus vandaar dat ik dat verbod WEL terecht zou vinden.
TiMOTHYb schreef:
Ik ben van mening dat we in Nederland weinig te klagen hebben, toonaaangevend in vooral als het gaat om EDM (festivals). Snap niet waarom je hier een onwijs groot punt van moet maken, het gaat slechts om een voorsprong voor mensen uit het eigen land. Zal je net wat sneller moeten zijn met je kaartjes kopen, maar als je er echt zo graag heen wilt als je doet vermoeden moet dat geen enkel probleem zijn.
Erheen gaan?? Heb ik nooit iets van gezegd, want ik ga er ook totaal niet heen. Nu kun je zeggen: waar maak je dan een punt van? Het gaat gewoon om het principe. Je zou ook kunnen zeggen: als die belgen er zo graag heen willen moeten ze snel zijn met kaartjes kopen. Ik zie het al gebeuren dat ze dit ook met Qontinent gaan doen, dan zou jij het ook logisch vinden??
TiMOTHYb schreef:
Wat dat betreft geef ik jambekkie wel weer gelijk; dat gemauw om sommige zaken steeds. Probleem: minder kaarten te verkrijgen, oplossing: 'niet lullen' sneller kaarten halen. Simpel zat.
Hier ben ik het ook zeker mee eens. Mensen die lopen te mauwen als het uitverkocht is. Had je gewoon eerder kaarten moeten halen

ps: niks persoonlijks dit tegen jou natuurlijk Timothy, ik kan misschien wat fel overkomen in een discussie, maar zeker niet tegen jou gericht haha