Juist. Haha. T is dat het gek is om 1 team over te slaan als interview, maar dit voegt echt niet zo veel toe haha.wrote:View on YouTube
"Be there, or be square."
Juist. Haha. T is dat het gek is om 1 team over te slaan als interview, maar dit voegt echt niet zo veel toe haha.wrote:View on YouTube
Dan moet je eens buiten de Psyko Punkz en Scantraxx topics kijken misschien.wrote:Als jij zo'n beleid zou voeren staat er geen autochtone burger meer op je eigen feest. Ik zit trouwens nog steeds op een postieve reactie van jou te wachten. Maar dat gaat denkik pas gebeuren als the machine een kick maakt die jou bureau aan flarden knalt.wrote:Of gewoon eerst het buitenland, dan pas eigen land. De mensen die er zoveel voor over hebben om hier te komen hebben, vind ik, meer recht op een kaartje dan die knaapjes die amper iets met de muziek hebben.
Gadver!wrote:Ik ben vierkant.
Daar kijk ik ookwrote:Dan moet je eens buiten de Psyko Punkz en Scantraxx topics kijken misschien.wrote:Als jij zo'n beleid zou voeren staat er geen autochtone burger meer op je eigen feest. Ik zit trouwens nog steeds op een postieve reactie van jou te wachten. Maar dat gaat denkik pas gebeuren als the machine een kick maakt die jou bureau aan flarden knalt.wrote:Of gewoon eerst het buitenland, dan pas eigen land. De mensen die er zoveel voor over hebben om hier te komen hebben, vind ik, meer recht op een kaartje dan die knaapjes die amper iets met de muziek hebben.
Soort bescherming en monitor in 1?! Met zany erop... wat toch redelijk baas iswrote:Wat is het nut er van dan?
Er staat ook iets over communicatie, dus wie weet kan man er beter mee communiceren tijdens een act als Donkey Rollers.wrote:Soort bescherming en monitor in 1?! Met zany erop... wat toch redelijk baas iswrote:Wat is het nut er van dan?
Oke haha, ik vind een dj koptelefoon meer hebben denk ik.wrote:Er staat ook iets over communicatie, dus wie weet kan man er beter mee communiceren tijdens een act als Donkey Rollers.wrote:Soort bescherming en monitor in 1?! Met zany erop... wat toch redelijk baas iswrote:Wat is het nut er van dan?
Ik vind dat ding eigenlijk wel gaaf. Ik weet alleen niet of ik ermee zou kunnen en/of willen draaien.wrote:Nja wel beter dan die douchekop van Technoboy.
Ik woon praktisch naast Scantraxxwrote:Je gaat een bezoekje aan Willem brengen dus??wrote: Ik als autogek ga binnenkort ff kijken naar deze geweldige machine![]()
![]()
Google:wrote: "Be there, or be square."Ben er bij of ben een vierkant? okee. Ik ben vierkant.
be there or be square:
A square being a nerd, geek, dork...un-hip, un-cool, unpopular, not with-it, etc. ...sort of person..."be there or be square" means about the same as "everyone who is anyone will be there", which is to say if you're not there you're nobody.
Verpest de grap nou niet.wrote:Google:wrote: "Be there, or be square."Ben er bij of ben een vierkant? okee. Ik ben vierkant.
be there or be square:
A square being a nerd, geek, dork...un-hip, un-cool, unpopular, not with-it, etc. ...sort of person..."be there or be square" means about the same as "everyone who is anyone will be there", which is to say if you're not there you're nobody.
Deadmau5 ook, headphones passen niet in dat muizenhoofdwrote:Het lijkt mij er wel wat interessanter uitzien inderdaad. In de housescene wordt het geloof ik door Quintino en Vato Gonzales gebruikt, dus het zal wel goed werken denk ik.
Chilling with Wildstylez, wondering if we should put on a livestream right now.
Dan heb je precies 0,056 seconden om op de link te klikken voor de limiet aan kijkers erop gaatwrote:Heady
Chilling with Wildstylez, wondering if we should put on a livestream right now.
Kijk eens ff naar het Rate the Artist topic, 1e pagina. Wie staat bovenaan?wrote:Vergeleken met de grote namen die door meerendeels hier altijd word afgekraakt.
(Kijkt naar de Track Of The Year lijst)wrote:Kijk eens ff naar het Rate the Artist topic, 1e pagina. Wie staat bovenaan?wrote:Vergeleken met de grote namen die door meerendeels hier altijd word afgekraakt.
Juist... de man die amper iets 'hards' produceert wordt door Hardtraxx beter gerate dan de 'raw' artiesten.
Dat gezeik altijd over Hardtraxx dat alleen 'raw' en 'hard' goed wordt bevonden