Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1285, 1286, 1287, 1288, 1289, 1290, 1291 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:10 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Juist. Haha. T is dat het gek is om 1 team over te slaan als interview, maar dit voegt echt niet zo veel toe haha.
"Be there, or be square." :huh: Ben er bij of ben een vierkant? okee. Ik ben vierkant. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:52 

Aan het typen...

Spablauw schreef:
Lyst schreef:
Of gewoon eerst het buitenland, dan pas eigen land. De mensen die er zoveel voor over hebben om hier te komen hebben, vind ik, meer recht op een kaartje dan die knaapjes die amper iets met de muziek hebben.

Als jij zo'n beleid zou voeren staat er geen autochtone burger meer op je eigen feest. Ik zit trouwens nog steeds op een postieve reactie van jou te wachten. Maar dat gaat denkik pas gebeuren als the machine een kick maakt die jou bureau aan flarden knalt.

Dan moet je eens buiten de Psyko Punkz en Scantraxx topics kijken misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:53 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ik ben vierkant. :P

Gadver!

Verder zijn frontliner en PP nou net de twee die ik echt niet hoefde te horen voor dit interview :P Jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:20 

Hardtraxx Veteran

Zany gaat met een in-ear systeem draaien, dus zonder koptelefoon!

Zany
Yea! Just recieved my new in-ear system! http://t.co/q6pIEef4 http://t.co/xLzcXyUm

edit: DV8 heeft ze ook. Eventueel Donkey Rollers live-act handigheidje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:28 

Hardtraxx Veteran

Wat is het nut er van dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:29 

Lyst schreef:
Spablauw schreef:
Lyst schreef:
Of gewoon eerst het buitenland, dan pas eigen land. De mensen die er zoveel voor over hebben om hier te komen hebben, vind ik, meer recht op een kaartje dan die knaapjes die amper iets met de muziek hebben.

Als jij zo'n beleid zou voeren staat er geen autochtone burger meer op je eigen feest. Ik zit trouwens nog steeds op een postieve reactie van jou te wachten. Maar dat gaat denkik pas gebeuren als the machine een kick maakt die jou bureau aan flarden knalt.

Dan moet je eens buiten de Psyko Punkz en Scantraxx topics kijken misschien.

Daar kijk ik ook :), ik weet dat het voor jou niet snel goed is, maar dat je hier iets op tegen hebt kan ik niet goed vatten. Stel jezelf eens voor dat die Australische firma (en zo zijn er wereldwijd nog meer) hun 25000 ticketjes direct kunnen kopen van ID&T ... dan staat er geen Belg op het festival. Hier is Tomorrowland bekend in oa. de media etc. zou toch schandalig zijn als men die grote buitenlandse firma's alles zou laten opkopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:38 

Artiest

Parvuz schreef:

Soort bescherming en monitor in 1?! Met zany erop... wat toch redelijk baas is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Parvuz schreef:

Soort bescherming en monitor in 1?! Met zany erop... wat toch redelijk baas is :D

Er staat ook iets over communicatie, dus wie weet kan man er beter mee communiceren tijdens een act als Donkey Rollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:54 

Donateur

"We did a track with Headhunterz too."

Die hebben we inderdaad wel eens voorbij horen komen ja. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:00 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Dark Pact schreef:
Parvuz schreef:

Er staat ook iets over communicatie, dus wie weet kan man er beter mee communiceren tijdens een act als Donkey Rollers.

Oke haha, ik vind een dj koptelefoon meer hebben denk ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:02 

Hardtraxx Veteran

Het lijkt mij er wel wat interessanter uitzien inderdaad. In de housescene wordt het geloof ik door Quintino en Vato Gonzales gebruikt, dus het zal wel goed werken denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:19 

Hardtraxx Veteran

Nja wel beter dan die douchekop van Technoboy. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:26 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Nja wel beter dan die douchekop van Technoboy. :P

Ik vind dat ding eigenlijk wel gaaf. Ik weet alleen niet of ik ermee zou kunnen en/of willen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 21:31 

Hardtraxx Veteran

Ik beatmatch altijd met 2 oren dus zou echt niet kunnen draaien met zo'n ding. In-ear lijkt me ook maar vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 22:35 

Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
jambekkie schreef:
Ik als autogek ga binnenkort ff kijken naar deze geweldige machine :D

Je gaat een bezoekje aan Willem brengen dus?? :lol: :D

Ik woon praktisch naast Scantraxx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 22:42 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
"Be there, or be square." :huh: Ben er bij of ben een vierkant? okee. Ik ben vierkant. :P

Google:
Citaat:
be there or be square:
A square being a nerd, geek, dork...un-hip, un-cool, unpopular, not with-it, etc. ...sort of person..."be there or be square" means about the same as "everyone who is anyone will be there", which is to say if you're not there you're nobody.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 22:44 

Hardtraxx Veteran

Bart0ving schreef:
Parvuz schreef:

Google:
Citaat:
be there or be square:
A square being a nerd, geek, dork...un-hip, un-cool, unpopular, not with-it, etc. ...sort of person..."be there or be square" means about the same as "everyone who is anyone will be there", which is to say if you're not there you're nobody.

Verpest de grap nou niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 22:56 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Het lijkt mij er wel wat interessanter uitzien inderdaad. In de housescene wordt het geloof ik door Quintino en Vato Gonzales gebruikt, dus het zal wel goed werken denk ik.

Deadmau5 ook, headphones passen niet in dat muizenhoofd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:00 

Hardtraxx Addict

Heady

Citaat:
Chilling with Wildstylez, wondering if we should put on a livestream right now.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:01 

Bart0ving schreef:
Heady

Citaat:
Chilling with Wildstylez, wondering if we should put on a livestream right now.

Dan heb je precies 0,056 seconden om op de link te klikken voor de limiet aan kijkers erop gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:02 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Vergeleken met de grote namen die door meerendeels hier altijd word afgekraakt. :/

Kijk eens ff naar het Rate the Artist topic, 1e pagina. Wie staat bovenaan?
Juist... de man die amper iets 'hards' produceert wordt door Hardtraxx beter gerate dan de 'raw' artiesten.
Dat gezeik altijd over Hardtraxx dat alleen 'raw' en 'hard' goed wordt bevonden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:07 

Daveytl schreef:
JEFSKIII schreef:
Vergeleken met de grote namen die door meerendeels hier altijd word afgekraakt. :/

Kijk eens ff naar het Rate the Artist topic, 1e pagina. Wie staat bovenaan?
Juist... de man die amper iets 'hards' produceert wordt door Hardtraxx beter gerate dan de 'raw' artiesten.
Dat gezeik altijd over Hardtraxx dat alleen 'raw' en 'hard' goed wordt bevonden :/

(Kijkt naar de Track Of The Year lijst) :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:10 

Donateur

http://www.ustream.tv/channel/hhz-wsz
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:12 

Hardtraxx Veteran

Grappig! Er zijn genoeg artiesten die dit doen de laatste tijd, op zich best een goede ontwikkeling!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:17 

Ze laten nu een nieuwe melodie horen van hun 2. Klinkt goed
Vorige  1 ... 1285, 1286, 1287, 1288, 1289, 1290, 1291 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen