Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1283, 1284, 1285, 1286, 1287, 1288, 1289 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 11:59 

Donateur

Partyflock schreef:
Nieuws: Belgen krijgen voorrang bij ticketverkoop Tomorrowland: Tomorrowland organiseert vanaf 24 maart een voor... http://bit.ly/yZcNwv

Boycotten dus om niet meer als Nederlander naar dat feest te gaan, zowel bezoekers als Nederlandse DJ's. Kijken of het dan nog zo leuk is??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 12:21 

Hardtraxx Veteran

en pas na twee weken kunnen buitenlanders kaartjes kopen!?
was het vorig jaar niet in 5 dagen uitverkocht? Ja, ik weet dat het nu niet zo snel uitverkocht is als vorig jaar vanwege deze actie, maar met doorverkopers is de kans groot dat het binnen die twee weken al uitverkocht raakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:17 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
was het vorig jaar niet in 5 dagen uitverkocht? Ja, ik weet dat het nu niet zo snel uitverkocht is als vorig jaar vanwege deze actie, maar met doorverkopers is de kans groot dat het binnen die twee weken al uitverkocht raakt.

Misschien moet je alles eens fatsoenlijk doornemen?
Er staat wel degelijk bij dat het maar om 40 % van alle ticketten gaat. Ik vind het trouwens een logische actie. Als ze het in Nederland met Defqon 1 doen zou ik je ook niet zien klagen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:22 

Hardtraxx Veteran

oké dat had ik niet gelezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:24 

Hardtraxx Addict

Roebén schreef:
Delt-A schreef:

Er staat wel degelijk bij dat het maar om 40 % van alle ticketten gaat. Ik vind het trouwens een logische actie. Als ze het in Nederland met Defqon 1 doen zou ik je ook niet zien klagen denk ik.

Als Belgen nou voor leuke sfeer zorgde zou het niet erg zijn, maar dat is niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:28 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Roebén schreef:
Delt-A schreef:

Als Belgen nou voor leuke sfeer zorgde zou het niet erg zijn, maar dat is niet het geval.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:29 

Donateur

Roebén schreef:

Inderdaad, en Nederland heeft sowieso niks te klagen als het om Festivals gaat. Vervelend is het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:42 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Roebén schreef:

Inderdaad, en Nederland heeft sowieso niks te klagen als het om Festivals gaat. Vervelend is het wel.

Het gaat er niet om dat het belgen zijn of russen of mongolen. Het gaat om het principe dat dit voortrekkerij voor eigen bevolking is, maar je eigen land (van de organisatie dan) benadelen. Wie levert de beste dj's van de wereld? Nederland, Wie geeft de vetste feesten waar iedereen welkom is? Nederland, Wie... naja zo kan ik nog wel doorgaan. Ik vind het van weinig respect betuigen dat je dit doet, alsof die belgen bij ons ooit iets tekort komen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:46 

Donateur

Draai het eens om, 99% van de Nederlanders zou tekenen voor een verbod op Fransen/Polen op feesten. Meer dan vaak mensen die niet met drugs c.q. drank om kunnen gaan, dus raar vind ik het niet als je op een dergelijk feest mensen uit eigen land wat voorrang wilt geven.

En voortrekkerij? Kom op man, het gaat om kaartjes eerder kunnen kopen. Ben jij dan ook tegen die codes van Q-Dance als je meerdere feesten bezocht hebt? Dat is dan in principe ook voortrekkerij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:59 

Artiest

Vanavond kan je bij de 2Dangerous Show tickets winnen voor de Dancefair die volgende week wordt gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht! Vanavond luisteren dus op Fear.FM

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:00 

Hardtraxx Veteran

Feit komt dan nog eens bij dat Tomorrowland zowat het enige Belgische dancefeest op maat is. Ook is het logisch dat het eigen volk voorgaat. Het eigen volk heeft dit festival wel zo groot gemaakt. En het argument dat de beste dj's dan uit Nederland komen vind ik er totaal niet toe horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:02 

Dat over Tomorrowland horen wij Belgen dus wel heel graag...
Het gaat trouwens maar om 40% van de kaarten, maar als je dan leest dat er in Australië al 25000 tickets werden besteld en je ziet dat ze uit 11 landen Tomorrowland-vluchten gaan organiseren dan ben je blij als Belg dat je toch nog enige voorrang krijgt tov. de groot bestellers die de boel direct uitverkocht maken ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:04 

Hardtraxx Elite

Als Belgen naar het feest Tomorrowland willen, dan koop je toch gewoon een kaartje :/ Wees er gewoon snel bij en lul niet. Dit is eigenlijk gewoon een soort van discriminatie xD

The R3belz
Citaat:
First new track completed! is called: A state of mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:05 

Donateur

Ah ik zie dat jambekkie zijn uitgebreide mening en de vorming daarvan even heeft toegelicht. Case closed. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:12 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ah ik zie dat jambekkie zijn uitgebreide mening en de vorming daarvan even heeft toegelicht. Case closed. :thumbup:

:worship:

Ik heb er opzich niks op tegen dat ze dit doen. Alleen wel jammer dat er minder kans is dat we kaartjes kunnen krijgen, maar we doen ons best. Huidige lineup ziet er lekker uit (al wordt het natuurlijk wel teringdruk op de main), maar de andere stages zullen ook heerlijk zijn. Leuk alternatief (of aanvulling?) voor lowlands dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:21 

Ej Jambekkie er zijn wel meer problemen om je druk over te maken dan over deze actie hoor...
Ik klaag liever over Sharia4Belgium, Regering Di-Rupo (waar geen Vlaming tevreden over is) en de aanpak van de crisis dan deze actie discriminatie te vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:24 

Hardtraxxer

Het houd niet op bij ID&T!

http://www.id-t.com/#/company/vacatures ... loopstage/

Wie is er into hardcore en heeft NU Tijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:28 

opaa schreef:

Alleen al voor de dagelijkse BIOLOGISCHE lunch zal ik het doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:28 

Hardtraxx Addict

Roebén schreef:
Phase 2 schreef:
Roebén schreef:

:thumbup:

ik heb al best wat feestjes in belgie mee gemaakt en sfeer in NL vind ik toch echt veel beter. in belgie is het heel vaak vechten. Ze kijken voor niemand uit. En daar komt dat domme ge-hee-hoo nog bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:30 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
opaa schreef:

Alleen al voor de dagelijkse BIOLOGISCHE lunch zal ik het doen

Heb zo het idee dat je als slaaf wordt gebruikt daar. Beetje klusjes opknappen voor een paar euro en veel uren draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:32 

Donateur

jambekkie schreef:
Als Belgen naar het feest Tomorrowland willen, dan koop je toch gewoon een kaartje :/ Wees er gewoon snel bij en lul niet. Dit is eigenlijk gewoon een soort van discriminatie xD

Dat was dus ook het eerste wat in mij opkwam. Soort van discriminatie..

TiMOTHYb schreef:
Draai het eens om, 99% van de Nederlanders zou tekenen voor een verbod op Fransen/Polen op feesten. Meer dan vaak mensen die niet met drugs c.q. drank om kunnen gaan, dus raar vind ik het niet als je op een dergelijk feest mensen uit eigen land wat voorrang wilt geven.

Het ging hier toch om belgen en niet Fransen/Polen?? Belgen zijn (meestal) erg aardige lui en weten wel redelijk hoe ze met drugs om moeten gaan volgens mij. Dus je argument slaat nergens op dat ze daarom voorrang moeten krijgen. Alsof wij Nederlanders onze zuiderburen gaan weigeren :D
Verbod op Fransen/Polen/Duitsers etc: Graag. Belgen: nee absoluut niet nodig naar mijn mening

TiMOTHYb schreef:
En voortrekkerij? Kom op man, het gaat om kaartjes eerder kunnen kopen. Ben jij dan ook tegen die codes van Q-Dance als je meerdere feesten bezocht hebt? Dat is dan in principe ook voortrekkerij.

Die codes worden randomly aan mensen uit de hele wereld uitgedeeld, dit gaat puur om de inwoners van 1 land waar dat feest ook word gehouden dus JA, dat is voortrekkerij. EN 40% is bijna de helft man....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:35 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Heb zo het idee dat je als slaaf wordt gebruikt daar. Beetje klusjes opknappen voor een paar euro en veel uren draaien.

dat heet stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:40 

Donateur

Wat maakt voor jou het onderscheid in Fransen/Polen/Belgen dan? Je vind aan de ene kant dat iedereen gelijk behandeld moet worden, maar aan de andere kant vind je een verbod op een volk wel begrijpelijk. Fransen/Polen in deze kwestie was slechts een voorbeeld van mijn kant.

Ik ben van mening dat we in Nederland weinig te klagen hebben, toonaaangevend in vooral als het gaat om EDM (festivals). Snap niet waarom je hier een onwijs groot punt van moet maken, het gaat slechts om een voorsprong voor mensen uit het eigen land. Zal je net wat sneller moeten zijn met je kaartjes kopen, maar als je er echt zo graag heen wilt als je doet vermoeden moet dat geen enkel probleem zijn.

Wat dat betreft geef ik jambekkie wel weer gelijk; dat gemauw om sommige zaken steeds. Probleem: minder kaarten te verkrijgen, oplossing: 'niet lullen' sneller kaarten halen. Simpel zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:42 

Donateur

Citaat:
Another dream come true. Just bought an M5 F10.

Headhunterz is ook volkomen de weg kwijt trouwens. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 14:45 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Citaat:
Another dream come true. Just bought an M5 F10.

Headhunterz is ook volkomen de weg kwijt trouwens. :thumbsup:

Downloaden is inderdaad zo slecht voor de entertainment industrie! :sick:
Vorige  1 ... 1283, 1284, 1285, 1286, 1287, 1288, 1289 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen