jambekkie schreef:
Als Belgen naar het feest Tomorrowland willen, dan koop je toch gewoon een kaartje

Wees er gewoon snel bij en lul niet. Dit is eigenlijk gewoon een soort van discriminatie xD
Dat was dus ook het eerste wat in mij opkwam. Soort van discriminatie..
TiMOTHYb schreef:
Draai het eens om, 99% van de Nederlanders zou tekenen voor een verbod op Fransen/Polen op feesten. Meer dan vaak mensen die niet met drugs c.q. drank om kunnen gaan, dus raar vind ik het niet als je op een dergelijk feest mensen uit eigen land wat voorrang wilt geven.
Het ging hier toch om belgen en niet Fransen/Polen?? Belgen zijn (meestal) erg aardige lui en weten wel redelijk hoe ze met drugs om moeten gaan volgens mij. Dus je argument slaat nergens op dat ze daarom voorrang moeten krijgen. Alsof wij Nederlanders onze zuiderburen gaan weigeren
Verbod op Fransen/Polen/Duitsers etc: Graag. Belgen: nee absoluut niet nodig naar mijn mening
TiMOTHYb schreef:
En voortrekkerij? Kom op man, het gaat om kaartjes eerder kunnen kopen. Ben jij dan ook tegen die codes van Q-Dance als je meerdere feesten bezocht hebt? Dat is dan in principe ook voortrekkerij.
Die codes worden randomly aan mensen uit de hele wereld uitgedeeld, dit gaat puur om de inwoners van 1 land waar dat feest ook word gehouden dus JA, dat is voortrekkerij. EN 40% is bijna de helft man....