Wildy heeft 't over kicks. Hhz niet...
Maarja OT maar weer
Maarja OT maar weer
Zo'n ding hebben wij in de badkamer hangen. Sta ik 's ochtends altijd onder. Komt er water uit ipv muziek, heel gek.wrote:Wel grappig zo'n Technoboy headphone, maar ik ga hem echt niet liken daarvoor..
wrote:Zo'n ding hebben wij in de badkamer hangen. Sta ik 's ochtends altijd onder. Komt er water uit ipv muziek, heel gek.wrote:Wel grappig zo'n Technoboy headphone, maar ik ga hem echt niet liken daarvoor..
Moet je eens voor de grap het intro uit Wildstylez - The Moon en Het intro uit Alpha Twins - Unleashed (bijde heel toevallig uit 2009) gaan luisteren!wrote:Ze schijnen toch echt zelf te producerenwrote:A2 platen worden geproduceerd door wildstylez dus dat is niet gek
Ze hebben nooit zijn muziek gedraaid dus ze zijn er nooit achter gekomenwrote:1 ding is zeker, het kan onmogelijk Brennan Heart zijn! Of hij had ze al ene jaar of 10 geleden moet hebben gejat
Headhunterz @djheadhunterz
When Dragonborn hits 500.000 views I will put a livestream on and explain how I made the synthesized dragon roars.
Op hoe veel vieuws zit DB nu?wrote:Headhunterz @djheadhunterz
When Dragonborn hits 500.000 views I will put a livestream on and explain how I made the synthesized dragon roars.
291.000wrote:Op hoe veel vieuws zit DB nu?wrote:Headhunterz @djheadhunterz
Geen gevestigde artiesten. Hij ziet iedereen die muziek produceert als collega's. Zo erg is het allemaal niet.wrote:Lol heady beschuldigt nu gewoon gevestigde artiesten van het stelen van samples? Ik ben benieuwdwrote:Wildstylez
Hmmmm going to be more careful with my kicks. Hear them in a lot of tracks lately
Wel een beste uitspraak lijkt me?
Ondertussen ook reactie van headhunterz hierop:
Ik wacht af. Ik ben niet zo`n expert dat ik het hoor, las op forum Alpha twins die zijn sound/kick gebruiken? Mensen die meer voorbeelden kunnen noemen?Headhunterz
Thievery.. When perfect weapon comes out I'll make a wall of shame on facebook for for any 'colleague' that samples it. &
..Newcomers is a different story, this is about well respected colleagues
Eindhoven?wrote:De volgende Loudness is 21 april, Klokgebouw in Eindhoven!
https://partyflock.nl/party/217667:Loudness.html
Eindhoven = dikke prima voor mijwrote:De volgende Loudness is 21 april, Klokgebouw in Eindhoven!
https://partyflock.nl/party/217667:Loudness.html
Er was toch 1 incident, wil toch niet zeggen dat er ineens niks gehouden meer mag worden?wrote:Dat krijg je met dat gezeik omtrent de Maassilo, deskundig naar de klote geholpen door wat urban/house ratten. De magie was er tijdens de laatste locatie ook wel een beetje vanaf, mede door het verwijderen van de graffiti in de gangen.. niet meer zo underground als eerst.
Daarnaast was het geluid echt in- en in slecht.
Well respected staat in mijn ogen toch echt voor gevestigde, of in elk geval bekende, artiesten.wrote: Geen gevestigde artiesten. Hij ziet iedereen die muziek produceert als collega's. Zo erg is het allemaal niet.
DJ Lady Faith
Check out my new mobile App: http://t.co/77DZRv4v
Het is die locatie vaker misgeggaan. In de tijdvan now en wow is er ook eens geschoten.wrote:Er was toch 1 incident, wil toch niet zeggen dat er ineens niks gehouden meer mag worden?wrote:Dat krijg je met dat gezeik omtrent de Maassilo, deskundig naar de klote geholpen door wat urban/house ratten. De magie was er tijdens de laatste locatie ook wel een beetje vanaf, mede door het verwijderen van de graffiti in de gangen.. niet meer zo underground als eerst.
Daarnaast was het geluid echt in- en in slecht.