Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Wildy heeft 't over kicks. Hhz niet...

Maarja OT maar weer :P
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Wel grappig zo'n Technoboy headphone, maar ik ga hem echt niet liken daarvoor.. -.-
Hardtraxx Veteran
14701 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Edwinn wrote:Wel grappig zo'n Technoboy headphone, maar ik ga hem echt niet liken daarvoor.. -.-
Zo'n ding hebben wij in de badkamer hangen. Sta ik 's ochtends altijd onder. Komt er water uit ipv muziek, heel gek. :P
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Parvuz wrote:
Edwinn wrote:Wel grappig zo'n Technoboy headphone, maar ik ga hem echt niet liken daarvoor.. -.-
Zo'n ding hebben wij in de badkamer hangen. Sta ik 's ochtends altijd onder. Komt er water uit ipv muziek, heel gek. :P
:worship:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
dawasiknie wrote:
tommetjeuh wrote:A2 platen worden geproduceerd door wildstylez dus dat is niet gek :P
Ze schijnen toch echt zelf te produceren ;)
Moet je eens voor de grap het intro uit Wildstylez - The Moon en Het intro uit Alpha Twins - Unleashed (bijde heel toevallig uit 2009) gaan luisteren! :thumbup:

Hier suggereer ik overigens niet mee dat dit genoeg bewijs is om te zeggen dat Wildstylez voor de Alpha Twins produceert, maar het lijkt er wel verdacht veel op en het kan zoiezo zijn dat hij in iedergeval helpt o.i.d.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
1 ding is zeker, het kan onmogelijk Brennan Heart zijn! Of hij had ze al ene jaar of 10 geleden moet hebben gejat :lol:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Maximum wrote:1 ding is zeker, het kan onmogelijk Brennan Heart zijn! Of hij had ze al ene jaar of 10 geleden moet hebben gejat :lol:
Ze hebben nooit zijn muziek gedraaid dus ze zijn er nooit achter gekomen
L
Hardtraxxer
169 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Headhunterz @djheadhunterz
When Dragonborn hits 500.000 views I will put a livestream on and explain how I made the synthesized dragon roars.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
lenniiii wrote:
When Dragonborn hits 500.000 views I will put a livestream on and explain how I made the synthesized dragon roars.
Op hoe veel vieuws zit DB nu?
D
Maximum wrote:
lenniiii wrote:
Op hoe veel vieuws zit DB nu?
291.000
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Rik wrote:
Qnaller wrote:
Wildstylez
Hmmmm going to be more careful with my kicks. Hear them in a lot of tracks lately :(

Wel een beste uitspraak lijkt me?

Ondertussen ook reactie van headhunterz hierop:
Headhunterz
Thievery.. When perfect weapon comes out I'll make a wall of shame on facebook for for any 'colleague' that samples it. &

..Newcomers is a different story, this is about well respected colleagues
Ik wacht af. Ik ben niet zo`n expert dat ik het hoor, las op forum Alpha twins die zijn sound/kick gebruiken? Mensen die meer voorbeelden kunnen noemen?
Lol heady beschuldigt nu gewoon gevestigde artiesten van het stelen van samples? Ik ben benieuwd :corn:
Geen gevestigde artiesten. Hij ziet iedereen die muziek produceert als collega's. Zo erg is het allemaal niet.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
online now
hopelijk wat beter uitgelegd dan die video waarin ie z'n kick liet zien, ofwel, ik hoop op een echte tutorial.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Tatanka is de laatste tijd wat actiever op youtube geworden. Dat levert met regelmaat best wel hilarische filmpjes op, zoals deze van een feestje pas geleden (paar dagen geleden online gezet).

View on YouTube
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
The Machine - No Time To Waste (Tartaros & Juized Remix) is done!! Now; goodbye Fruity Loops and hello Cubase! Gonna work on a new project with Juized!

Tartaros
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Ik ben benieuwd wat ze samen kunnen :)
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Die Tatanka is een rare vogel :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 28 days ago
De volgende Loudness is 21 april, Klokgebouw in Eindhoven!

https://partyflock.nl/party/217667:Loudness.html
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
urbandesigner wrote:De volgende Loudness is 21 april, Klokgebouw in Eindhoven!

Eindhoven? :/
Naja, het duurt wel een uur langer :P

Edit: En het is korter (Voor mij) dan Rotterdam, ik ben aanwezig!
Last edited by patrickjeb on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
urbandesigner wrote:De volgende Loudness is 21 april, Klokgebouw in Eindhoven!

Eindhoven = dikke prima voor mij :D
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dat krijg je met dat gezeik omtrent de Maassilo, deskundig naar de klote geholpen door wat urban/house ratten. De magie was er tijdens de laatste locatie ook wel een beetje vanaf, mede door het verwijderen van de graffiti in de gangen.. niet meer zo underground als eerst.

Daarnaast was het geluid echt in- en in slecht.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 28 days ago
TiMOTHYb wrote:Dat krijg je met dat gezeik omtrent de Maassilo, deskundig naar de klote geholpen door wat urban/house ratten. De magie was er tijdens de laatste locatie ook wel een beetje vanaf, mede door het verwijderen van de graffiti in de gangen.. niet meer zo underground als eerst.

Er was toch 1 incident, wil toch niet zeggen dat er ineens niks gehouden meer mag worden?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
jambekkie wrote: Geen gevestigde artiesten. Hij ziet iedereen die muziek produceert als collega's. Zo erg is het allemaal niet.
Well respected staat in mijn ogen toch echt voor gevestigde, of in elk geval bekende, artiesten.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
... Dat er ook een app van Lady Faith is?
DJ Lady Faith
Check out my new mobile App: http://t.co/77DZRv4v
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
wat moet je ermee
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
urbandesigner wrote:
TiMOTHYb wrote:Dat krijg je met dat gezeik omtrent de Maassilo, deskundig naar de klote geholpen door wat urban/house ratten. De magie was er tijdens de laatste locatie ook wel een beetje vanaf, mede door het verwijderen van de graffiti in de gangen.. niet meer zo underground als eerst.

Er was toch 1 incident, wil toch niet zeggen dat er ineens niks gehouden meer mag worden?
Het is die locatie vaker misgeggaan. In de tijdvan now en wow is er ook eens geschoten.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 23 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago