Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1165, 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 13:30 

Kraak... Piep...

Lyst schreef:
Welk (solo)nummer was wel goed van hem dan, de laatste paar jaar?
Edit: En als je het door wil trekken naar wat iedereen vind ipv wat ik en jij vinden. Waar zijn de platen van The Prophet in de FearFM top100? Recession was (terecht) zijn laatste. Is dat ene hitje met Brennan Heart dan echt de enige reden dat je op Qlimax mag staan?

Voor jou misschien niet maar ik vond Window Of Time, Pitch Black, Chubby, Recession en nu die nieuwe : My Style vind ik ook best vet, ondanks de kick vond ik ook Morphed leuk.

Iets IS geen goeie plaat iets VIND je een goeie plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 13:35 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik snap wat je bedoelt en je hebt daarin ook grotendeels gelijk, maar je kunt pionier zijn op verschillende vlakken. Q-Dance is ook een pionier, en heeft nog nooit een nummer gemaakt ;)

Ja, zo kun je op alles verder gaan. De eiersalade van de Albert Heijn is ook een fast mover,
maar daardoor niet gelijk een pioneer van de Albert Heijn.

Even serieus: Headhunterz heeft wel gelijk. Kijk ook even hier door de pagina's heen hoe er weer wordt
gereageerd. Het lijkt wel alsof je er stoerder/ populairder van wordt om iemand af te kraken op zijn
Facebook en Twitter. Als je iets niet helemaal geweldig vind kun je het ook anders uiten dan door te zeggen
dat je het een zware kut plaat vind of waar blijft de echte remix is dit een grapje, etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 13:43 

Hardtraxx Elite

Volgende week exclusief op Hardtraxx Q&A The Prophet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 13:44 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Volgende week exclusief op Hardtraxx Q&A The Prophet?

Ik stem voor. haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 13:55 

Hardtraxx Veteran

Zal gezellig worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 14:03 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Zal gezellig worden :P

Ben benieuwd hoeveel negatieve reacties/vragen er dan gesteld gaan worden. Waarschijnlijk maar heel weinig :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 14:05 

Hardtraxx Veteran

Ik verwacht niet dat Dov zo open kan zijn als Willem.. geloof ik niet zo. Ik denk dat hij nog negatiever over haters denkt dat Willem. Het is gewoon jammer dat hij nu dit soort troep maakte, al moet ik eerlijk zeggen dat als ik nu de tracks van hem van vroeger terugluister dat ik er dan ook niet warm van wordt. Alleen Payback & Recession vind ik dan echt leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 14:14 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Ik verwacht niet dat Dov zo open kan zijn als Willem.. geloof ik niet zo. Ik denk dat hij nog negatiever over haters denkt dat Willem. Het is gewoon jammer dat hij nu dit soort troep maakte, al moet ik eerlijk zeggen dat als ik nu de tracks van hem van vroeger terugluister dat ik er dan ook niet warm van wordt. Alleen Payback & Recession vind ik dan echt leuk.

waarom zou die het niet doen?

mensen hebben hier ook vaak zat lopen roepen dat HH hier geen tijd voor zou hebben bla bla bla.
laat dj's gewoon in hun waarde, iedereen maakt wel is een mindere track, en wat is het nut om dan iemand maar gelijk af te kraken.
the prophet heeft meer betekent dan menig dj waar mensen nu op klaarkomen + het commentaar komt denk alleen van mensen die the prophet in het begin van de hardstyle niet hebben meegemaakt en dus alleen over de laatste 3 a 4 jaar hun zegje kunnen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 14:15 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ajax doet dat ook altijd. Als het slecht gaat hoor je altijd: ja, maar wij hebben 3 sterren. Ik vind dat maar een slap excuus om je matige prestaties goed te praten.

:worship: !

Over The Prophet, ook ik vond hem vroeger echt een held. Zijn eigen werk was ik nooit echt weg van, maar heb hem wel super gave sets neer horen zetten. Ook dat vind ik nu helaas een stuk minder, waarschijnlijk kan hij het nog wel maar doet hij het gewoon niet meer..? :/
Payback is wel een gave plaat trouwens ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 14:16 

Kraak... Piep...

The Anim0l schreef:
p-stylez schreef:

waarom zou die het niet doen?

mensen hebben hier ook vaak zat lopen roepen dat HH hier geen tijd voor zou hebben bla bla bla.
laat dj's gewoon in hun waarde, iedereen maakt wel is een mindere track, en wat is het nut om dan iemand maar gelijk af te kraken.
the prophet heeft meer betekent dan menig dj waar mensen nu op klaarkomen + het commentaar komt denk alleen van mensen die the prophet in het begin van de hardstyle niet hebben meegemaakt en dus alleen over de laatste 3 a 4 jaar hun zegje kunnen doen.

Dit x 10000
The prophet was al bezig met produceren en draaien terwijl menig dj nog in de luiers zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 14:18 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:

Even serieus: Headhunterz heeft wel gelijk. Kijk ook even hier door de pagina's heen hoe er weer wordt
gereageerd. Het lijkt wel alsof je er stoerder/ populairder van wordt om iemand af te kraken op zijn
Facebook en Twitter. Als je iets niet helemaal geweldig vind kun je het ook anders uiten dan door te zeggen
dat je het een zware kut plaat vind of waar blijft de echte remix is dit een grapje, etc.

9 van de 10 durft ook alleen maar via twitter/facebook.
zien ze m in het echt durven ze het niet want dan zijn ze in shock
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 14:21 

Hardtraxx Elite

Kritiek geven mag natuurlijk altijd, maar dan moet het wel terechte kritiek zijn.
Niet zoals de meeste mensen hier praten, in dit geval over The Prophet.

Jullie nemen die 'remuxx' zoals gewoonlijk veel te serieus, kunnen nergens meer om lachen, zien nergens meer de lol van in. Geniet toch eens een keer! En zoals ik al zei, The Prophet maakt tracks zoals hij ze wil hebben. Hij volgt zijn eigen gevoel en geeft niks meer om jullie commentaar. Die tijd heeft hij gehad. Dat The Prophet niet bij iedereen in de smaak valt oke, maar dat is geen reden om hem de grond in te trappen.

En wat Willem probeert te zeggen met die tweet, is dat je respect moet hebben!!
Dat hoef je hier niet te zoeken.
Ik hoor sommige mensen hier zeggen dat ze beter mixen dan die dj's, heb je dan respect of ben je dan arrogant!?!?

Kom maar met die shitload aan reactie. Ik kan er alleen maar om lachen.
Ben ik nu net zo slecht als The Prophet? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 14:24 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Kritiek geven mag natuurlijk altijd, maar dan moet het wel terechte kritiek zijn.

Jullie nemen die 'remuxx' zoals gewoonlijk veel te serieus, kunnen nergens meer om lachen, zien nergens meer de lol van in. Geniet toch eens een keer! En zoals ik al zei, The Prophet maakt tracks zoals hij ze wil hebben. Hij volgt zijn eigen gevoel en geeft niks meer om jullie commentaar. Dat dat niet bij iedereen in de smaak valt oke, maar dat is geen reden om hem af te kraken.

Ik hoor sommige mensen hier zeggen dat ze beter mixen dan die dj's, heb je dan respect of ben je dan arrogant!?!?

Ben ik nu net zo slecht als The Prophet?

tegenwoordig kan elke noob mixen met ze laptop
het woord DeeJay begint ze waarde kwijt te raken

vraag me af hoeveel mensen er hier zijn die nog met vinyl kunnen draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 14:28 

Donateur

jambekkie schreef:

Jullie nemen die 'remuxx' zoals gewoonlijk veel te serieus, kunnen nergens meer om lachen, zien nergens meer de lol van in. Geniet toch eens een keer! En zoals ik al zei, The Prophet maakt tracks zoals hij ze wil hebben. Hij volgt zijn eigen gevoel en geeft niks meer om jullie commentaar. Die tijd heeft hij gehad. Dat The Prophet niet bij iedereen in de smaak valt oke, maar dat is geen reden om hem de grond in te trappen.

zo hee, ik ben het met je eens xd

Dat je iets niet leuk vind, oké! Maar meld het wel op een respectvolle manier!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 14:30 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
jambekkie schreef:

zo hee, ik ben het met je eens xd

Dat je iets niet leuk vind, oké! Maar meld het wel op een respectvolle manier!!!!!!!

Robertt jonge! :yay: haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 14:55 

Hardtraxx Beheerder

Topic pgeschoond. Laten we ontopic blijven. Vecht meningsverschillen onderling maar even lekker uit via PM :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:00 

jambekkie schreef:

Allemaal leuk en aardig, maar dit is niet "grappig" bedoelt zoals Da Tweekaz wel eens een grappig iets maken (Ducktool, Partyding anthem). Althans, dat denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:05 

Hardtraxx Veteran

Mwah dat er kritiek is op Prophet snap ik best wel. Maar hoe hij hier de grond in gerost wordt gaat wel een beetje ver. Snap de verontwaardiging best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:11 

Hardtraxx Veteran

Ik gok dat de meeste reacties een beetje te snel waren geplaatst. Mijn eerste reactie was ook erg negatief, maar achteraf gezie: Als meneer dit leuk vindt om te maken + driekwart van de mensen kan dit ook waarderen moet hij dat zeker doen! Ik zal er iig niet naar luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:14 

Bierkoning

Jah als hij nou één keertje iets slechts of lachwekkends maakt/doet is het niet zo erg. Maar die kerel draait op elk feest alleen maar de grootste hitjes en verneukt andermans sets (Q-Base). En hij maakt alleen nog maar inspiratieloze troep, dat ie echt niet maakt omdat ie het zo mooi vind, maar alleen om weer popiejopie te kunnen doen op Qlimax en lekker zn zakken te kunnen vullen. Dus ik snap sommige reacties prima. Al is het ook weer niet nodig om hem dingen toe te wensen of iets dergelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:18 

Donateur

Wreck Thiz Place, Hardhouz Generation en Shizzle zijn sowieso klassiekers. Hij heeft Defqon.1 in 2007 geweldig afgesloten... Maar je kan niet eeuwig teren op je successen uit het verleden.

Er is een tijd van komen en gaan, dat is nou eenmaal zo. Louis van Gaal was vroeger ook de beste trainer ter wereld, maar het enige wat die man nu doet is zichzelf onsterfelijk belachelijk maken door steeds meer een karikatuur van zichzelf te worden. Precies hetzelfde gebeurt nu ook bij The Prophet. Als mensen je niet eens meer serieus willen nemen, moet je niet tegen willens en wetens in door blijven gaan. En als je dat wel doet moet je ook kunnen leven met de kritiek. Tuurlijk is het zijn muziek en hij stopt er zijn gevoel in, dat moet je van elke artiest respecteren. Maar een artiest moet het ook respecteren dat zijn manier van produceren en draaien bij een groep in het verkeerde keelgat schiet.

We hebben het hier wel over de man die de eer heeft om Qlimax af te sluiten met een hardcore-set. En The Prophet heeft binnen de hardcore nog minder bewezen dan binnen hardstyle in de afgelopen jaren. Vind je het gek dat mensen zich een beetje in de zeik genomen voelen...

Mja kijk, van die beschuldigingen als dit:
Citaat:
maar alleen om weer popiejopie te kunnen doen op Qlimax en lekker zn zakken te kunnen vullen

Vind ik ook onzin ;) Als één iemand geld en status niet meer nodig heeft is hij het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:20 

Bierkoning

Dus jij denkt dat hij dit daadwerkelijk een goeie track vind, waar ie al zijn liefde en energie heeft ingestoken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:23 

Donateur

Laat ik het maar eens omdraaien: jij denkt dat hij dit een bizar slechte track vind die hij expres zonder liefde en inspiratie in elkaar heeft gestoken om ons te pesten? Ik gok dat hij wel wat beters te doen heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:29 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Wreck Thiz Place, Hardhouz Generation en Shizzle zijn sowieso klassiekers. Hij heeft Defqon.1 in 2007 geweldig afgesloten... Maar je kan niet eeuwig teren op je successen uit het verleden.

Er is een tijd van komen en gaan, dat is nou eenmaal zo. Louis van Gaal was vroeger ook de beste trainer ter wereld, maar het enige wat die man nu doet is zichzelf onsterfelijk belachelijk maken door steeds meer een karikatuur van zichzelf te worden. Precies hetzelfde gebeurt nu ook bij The Prophet. Als mensen je niet eens meer serieus willen nemen, moet je niet tegen willens en wetens in door blijven gaan. En als je dat wel doet moet je ook kunnen leven met de kritiek. Tuurlijk is het zijn muziek en hij stopt er zijn gevoel in, dat moet je van elke artiest respecteren. Maar een artiest moet het ook respecteren dat zijn manier van produceren en draaien bij een groep in het verkeerde keelgat schiet.

We hebben het hier wel over de man die de eer heeft om Qlimax af te sluiten met een hardcore-set. En The Prophet heeft binnen de hardcore nog minder bewezen dan binnen hardstyle in de afgelopen jaren. Vind je het gek dat mensen zich een beetje in de zeik genomen voelen...

Mja kijk, van die beschuldigingen als dit:
Citaat:
maar alleen om weer popiejopie te kunnen doen op Qlimax en lekker zn zakken te kunnen vullen

Vind ik ook onzin ;) Als één iemand geld en status niet meer nodig heeft is hij het wel.

:worship: en toch vind ik het erg frusterend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:38 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Laat ik het maar eens omdraaien: jij denkt dat hij dit een bizar slechte track vind die hij expres zonder liefde en inspiratie in elkaar heeft gestoken om ons te pesten? Ik gok dat hij wel wat beters te doen heeft.

Nee niet om ons te pesten :P Maar omdat hij donders goed weet dat iedereen op Qlimax dan weer helemaal gek wordt en iedereen zal napraten over zijn geweldige afsluiter met die geweldige Wake Up Remuxxx.
Vorige  1 ... 1165, 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen