Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1164, 1165, 1166, 1167, 1168, 1169, 1170 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 11:41 

Hardtraxx Veteran

Heb jij nou niet door dat mensen zich irriteren aan jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:08 

Hardtraxx Veteran

djheadhunterz Headhunterz
Mensen zijn even vergeten wie onze pioniers zijn. Zonder hun was er geen scene geweest. Respect.

Ik denk dat dit slaat op het commentaar op The Prophet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:14 

Kraak... Piep...

Mag nog wel een pionier zijn maar neemt niet weg dat zijn tracks een totaal andere slag zijn dan wat hij produceerde 10 jaar geleden.

Kan best dat iemand t mooi vind daar niet van.
Maar ik vind het echt 10x niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:16 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Mag nog wel een pionier zijn maar neemt niet weg dat zijn tracks een totaal andere slag zijn dan wat hij produceerde 10 jaar geleden.

Ben het met je eens hoor, maar snap niet waarom sommigen helemaal over de toeren gaan en belachelijke dingen naar hem tweeten of hier posten.
Kritiek is niks mis mee, maar moet het wel een beetje normaal blijven. Die gast wordt compleet de grond in getrapt man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:16 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
djheadhunterz Headhunterz
Mensen zijn even vergeten wie onze pioniers zijn. Zonder hun was er geen scene geweest. Respect.

Ik denk dat dit slaat op het commentaar op The Prophet.

Eens. En daarom is zonde dat hij zo matig produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:17 

Kraak... Piep...

Henk-Jan schreef:
D-Nemacyst schreef:

Ben het met je eens hoor, maar snap niet waarom sommigen helemaal over de toeren gaan en belachelijke dingen naar hem tweeten of hier posten.
Kritiek is niks mis mee, maar moet het wel een beetje normaal blijven. Die gast wordt compleet de grond in getrapt man.

Klopt, dat zijn tracks je niks aanspreken hoeft nog niet te zeggen dat ze slecht zijn.
Hoewel ik wel eerlijk moet zeggen dat die wake-up remix een beetje ongeinspireerd is door Jieeehaaa te er in te kopieren en tekst en melodieen van andere nummers.

Daarintegen vind ik My Style wel een lekkere plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:21 

Aan het typen...

De vraag is waar je meer waarde aan moet hechten. Dat hij de laatste jaren alleen maar onder de maat spul heeft uitgebracht maar toch op Qlimax staat of dat hij 10 jaar geleden één van de oprichters was. Ajax doet dat ook altijd. Als het slecht gaat hoor je altijd: ja, maar wij hebben 3 sterren. Ik vind dat maar een slap excuus om je matige prestaties goed te praten. Als je als pionier gezien wil blijven worden had je op je hoogtepunt moeten stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:27 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
De vraag is waar je meer waarde aan moet hechten. Dat hij de laatste jaren alleen maar onder de maat spul heeft uitgebracht maar toch op Qlimax staat of dat hij 10 jaar geleden één van de oprichters was. Ajax doet dat ook altijd. Als het slecht gaat hoor je altijd: ja, maar wij hebben 3 sterren. Ik vind dat maar een slap excuus om je matige prestaties goed te praten. Als je als pionier gezien wil blijven worden had je op je hoogtepunt moeten stoppen.

Dat heb je goed verwoord :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:27 

Kraak... Piep...

Lyst schreef:

Qlimax blijft een populariteits line-up. En wat gezanik van een paar hardtraxxers veranderd daar niks aan. En het is misschien onder de maat voor jou geproduceerd maar voor anderen niet.
Je hebt een van de bekendste labels word veel geboekt en dan ga je opeens zeggen ik stop? Alleen om zo maar bij een handvol mensen indruk te wekken dat je god bent of wat dan ook, bullshit.

Ik zeg niet dat ik zn producties veel aan vind, niet mijn stijl maar zijn setje op defqon was verassend goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:28 

Hardtraxxer

Er zijn andere pioniers die het wel goed doen, maar je bent volgens mij zo goed als je laatste track. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:29 

Kraak... Piep...

Dat die remix slecht gemaakt is ben ik het heus wel mee eens.

Ik vind het gewoon sneu hoe sommige mensen hem de grond in trappen, terwijl hij dat helemaal niet verdiend heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:31 

Aan het typen...

Welk (solo)nummer was wel goed van hem dan, de laatste paar jaar?
Edit: En als je het door wil trekken naar wat iedereen vind ipv wat ik en jij vinden. Waar zijn de platen van The Prophet in de FearFM top100? Recession was (terecht) zijn laatste. Is dat ene hitje met Brennan Heart dan echt de enige reden dat je op Qlimax mag staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:33 

Donateur

Lyst schreef:

Pff geen moeilijke vragen stellen in de ochtend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:33 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Chubby :P laatste nummer dat ik echt vet vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:35 

Hardtraxxer

Chubby & Recession, maar dat is al lang geleden hahah

Lyst schreef:
Edit: En als je het door wil trekken naar wat iedereen vind ipv wat ik en jij vinden. Waar zijn de platen van The Prophet in de FearFM top100? Recession was (terecht) zijn laatste. Is dat ene hitje met Brennan Heart dan echt de reden dat je op Qlimax mag staan?

Recession!

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Misschien komt dit doordat ik nu terugkijk, maar was The Prophet uberhaupt wel een pionier? Als ik oudere tracks luister (zowel hardstyle als hardcore), zitten er amper tracks tussen van hem. En de weinige tracks die ik dan wel eens luister, heb ik wel iets bij van "hmm, dit is (ook voor die tijd) volgens mij een beetje onder de maat geproduceerd". Was hij wel ooit goed of was hij gewoon populair zoals Brennan Heart nu bijv. is, zodat iedereen van nu (die naar de populaire jongens van vroeger kijkt als "pioniers") hem ziet als meer dan hij eigenlijk is? Ik wil niet zeggen dat hij niets heeft betekend voor de scene, maar naar mijn gevoel heeft hij meer betekend als labelbaas (misschien als DJ?) dan als producer en zelfs dat is niet voor iedereen een positieve betekenis geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:37 

Aan het typen...

Ik snap wat je bedoelt en je hebt daarin ook grotendeels gelijk, maar je kunt pionier zijn op verschillende vlakken. Q-Dance is ook een pionier, en heeft nog nooit een nummer gemaakt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:39 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Lyst schreef:

Misschien komt dit doordat ik nu terugkijk, maar was The Prophet uberhaupt wel een pionier? Als ik oudere tracks luister (zowel hardstyle als hardcore), zitten er amper tracks tussen van hem. En de weinige tracks die ik dan wel eens luister, heb ik wel iets bij van "hmm, dit is (ook voor die tijd) volgens mij een beetje onder de maat geproduceerd". Was hij wel ooit goed of was hij gewoon populair zoals Brennan Heart nu bijv. is, zodat iedereen van nu (die naar de populaire jongens van vroeger kijkt als "pioniers") hem ziet als meer dan hij eigenlijk is? Ik wil niet zeggen dat hij niets heeft betekend voor de scene, maar naar mijn gevoel heeft hij meer betekend als labelbaas (misschien als DJ?) dan als producer en zelfs dat is niet voor iedereen een positieve betekenis geweest.

Vroeger als menneke van 15 keek ik toch heel erg op tegen The Prophet. Denk dat dit meer kwam doordat als je toen beetje hardstyle platen ging zoeken (zonder enige voorkennis) je toch al snel bij The Prophet uit kwam.. Shizzle my Dizzle, Cocain Bizznizz waren beetje de eerste voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:39 

Aan het typen...

Hardstyle is al een stukje ouder dan dat he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:41 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Hardstyle is al een stukje ouder dan dat he :P

I know :thumbup: Ik denk dat ik toen net in de stroming kwam dat veel mensen instapten. En ik gok dat ook veel mensen met die platen zijn begonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:47 

Hardtraxx Veteran

djtheprophet The Prophet
“@djheadhunterz: Mensen zijn even vergeten wie onze pioniers zijn. Zonder hun was er geen scene geweest. Respect.” #wijzewoorden #opvoeding

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:48 

O dus omdat hij Hardstyle heeft uitgevonden moeten we alles van hem maar leuk vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:55 

Donateur

Maar de beste man heeft geen Hardstyle uitgevonden, dat is gewoon ontstaan door 'meerdere' producers/dj's/personen/publiek.

Hij heeft misschien een rol in dat proces gespeeld, meer niet.

Maar geef wel toe, hij heeft wel een belangrijke rol gespeeld in hoe Hardstyle nu is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 12:59 

Artiest

PNXRMX schreef:
Was hij wel ooit goed of was hij gewoon populair

Een combinatie. The Prophet had echt een hele eigen unieke sound, zeg nou zelf, die herken je uit duizenden. Die was kwalitatief misschien niet altijd sterk, maar dat deed er in die tijd echt veel minder toe hoor.
Door zoiets unieks te brengen viel hij op en werd hij populair in de hardstyle - met natuurlijk al de nodige bekendheid vanwege zijn hardcoreverleden, wat hij heel goed heeft weten vast te houden met Scantraxx door slim in te springen op innovaties.

Als ik nu terug luister naar oude platen zet ik inderdaad maar weinig Scantraxx op, maar vroeger was ik er wel echt weg van :)
Vorige  1 ... 1164, 1165, 1166, 1167, 1168, 1169, 1170 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen