Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172 ... 3079  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:53 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:
Laat ik het maar eens omdraaien: jij denkt dat hij dit een bizar slechte track vind die hij expres zonder liefde en inspiratie in elkaar heeft gestoken om ons te pesten? Ik gok dat hij wel wat beters te doen heeft.

Nee niet om ons te pesten :P Maar omdat hij donders goed weet dat iedereen op Qlimax dan weer helemaal gek wordt en iedereen zal napraten over zijn geweldige afsluiter met die geweldige Wake Up Remuxxx.

Jij bent sowieso een hater Pommer :P
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 15:57 

Joh, het lijkt me meer dan duidelijk dat onze Dov van pegels houdt. Hij verdient meer dan jij en ik samen dus wat het ook is, hij doet t beter dan wij. Dat het voor de liefhebbers kut is staat buiten kijf, maar hij doet t wel slim. Ontzettend slimme man.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:14 

Hardtraxxer

Nazale schreef:
Joh, het lijkt me meer dan duidelijk dat onze Dov van pegels houdt. Hij verdient meer dan jij en ik samen dus wat het ook is, hij doet t beter dan wij. Dat het voor de liefhebbers kut is staat buiten kijf, maar hij doet t wel slim. Ontzettend slimme man.

Wie houdt er niet van geld?
En wat is kut voor de liefhebber? Nogmaals als je het niet leuk vind luister er dan niet naar.
Als je niet een aantal keer met je handen in de lucht wil meeschreeuwen op de ''hits'' ben je sowieso niet (een stuk minder) thuis op een feest als Qlimax. Zodra hij op Loudness ofzo geboekt staat heb je wat mij betreft echt recht op klagen ;)
Een producer zit niet in de studio met in zijn achterhoofd met welk ''deuntje'' hij het meeste geld gaat verdienen.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:28 

9/10 hier zijn echt forumgangsters is het niet? Als jullie oog in oog met de DJ himself staan dan zijn ze stil en likken de meeste hielen.

Wat kunnen sommige het toch iets TE serieus nemen zeg. :lol:
Like it or not.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:30 

Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
9/10 hier zijn echt forumgangsters is het niet? Als jullie oog in oog met de DJ himself staan dan zijn ze stil en likken de meeste hielen.

Like it or not.

Idd, lick it or not. Mooi gezegd..
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:34 

Donateur

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:
Laat ik het maar eens omdraaien: jij denkt dat hij dit een bizar slechte track vind die hij expres zonder liefde en inspiratie in elkaar heeft gestoken om ons te pesten? Ik gok dat hij wel wat beters te doen heeft.

Nee niet om ons te pesten :P Maar omdat hij donders goed weet dat iedereen op Qlimax dan weer helemaal gek wordt en iedereen zal napraten over zijn geweldige afsluiter met die geweldige Wake Up Remuxxx.

Dus waarom zou je hem ongelijk geven om zo'n remuxxxxx te maken? Als DJ wil je toch dat de mensen los gaan en een leuk feest hebben?
Het publiek op Qlimax bestaat voor 99% uit sufkutten, die willen graag sufkutmuziek. En dankzij The Prophet gaan ze aan hun trekken komen.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:37 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:

Like it or not.

Ik vroeg anders op q-base aan dov wanneer die eindelijk weer leuke nummers gaat maken, hij wuifde me weg.. niet echt respectvol, ik vroeg het op een lacherige manier, niet eens op een troll/kwade manier.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:42 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

Dus waarom zou je hem ongelijk geven om zo'n remuxxxxx te maken? Als DJ wil je toch dat de mensen los gaan en een leuk feest hebben?
Het publiek op Qlimax bestaat voor 99% uit sufkutten, die willen graag sufkutmuziek. En dankzij The Prophet gaan ze aan hun trekken komen.

Ik geef hem geen ongelijk om dat te maken. Ik zeg alleen dat ik me niet kan voorstellen dat ie dit met liefde en inspiratie gemaakt heeft. Ja inspiratie in de vorm van populariteit.

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

Jij bent sowieso een hater Pommer :P

Valt wel mee volgens mij? :P Ik heb een vrij brede smaak dus de meeste artiesten zal ik echt niet 'haten'.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:42 

Hardtraxxer

Zullen we maar weer ontopic? >.<
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:44 

Donateur

Weet je hoeveel artiesten over houden aan produceren? Nog geen 10 cent per verkocht nummer via internet... Laat staan dat dit nummer waarschijnlijk niet eens een officiƫle release krijgt.

Nogmaals, voor het geld hoeft hij geen muziek meer te maken, dat is gewoon bs ;)
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:46 

Hardtraxx Elite

Hebben we ook nog ander leuk Wist je dat.... nieuws :(
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:48 

Hardtraxx Veteran

Ja

DBSTF D-Block & S-te-Fan
Extremely happy to add @F8trix to @scantraxxnl Evolutionz! Welcome buddy! more info and previews soon
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:48 

Aan het typen...

Dat is oud nieuws :P
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:51 

Hardtraxx Elite

Is dit ook oud nieuws?

Citaat:
DJLuna1 DJ Luna
Tonight finishing the new Minus Is More. The shade of the night.

Betekent dit dat er een nieuwe Luna aankomt?
Betekent dit dat ie Shade Of The Night gaat heten? :oh:
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:54 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Is dit ook oud nieuws?

Citaat:
DJLuna1 DJ Luna

Kom maar op met die track! Haha. Scheet van de nacht!
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 16:54 

Hardtraxx Veteran

Jij kan lezen?

Ja dus. Waarschijnlijk voor het Album! :-)
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:05 

Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
Is dit ook oud nieuws?

Citaat:
DJLuna1 DJ Luna

Ben benieuwd :thumbup:
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:14 

Hardtraxx Veteran

Snachts zijn er toch helemaal geen schaduwen????
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:15 

Q-Dominic schreef:
Nazale schreef:

Wie houdt er niet van geld?
En wat is kut voor de liefhebber? Nogmaals als je het niet leuk vind luister er dan niet naar.
Als je niet een aantal keer met je handen in de lucht wil meeschreeuwen op de ''hits'' ben je sowieso niet (een stuk minder) thuis op een feest als Qlimax. Zodra hij op Loudness ofzo geboekt staat heb je wat mij betreft echt recht op klagen ;)
Een producer zit niet in de studio met in zijn achterhoofd met welk ''deuntje'' hij het meeste geld gaat verdienen.

Ik ga ook zeker niet naar Qlimax, pauperfeest. :) Ik denk dat Dov al wel zodanig lang meegaat, dat hij niet meer de echte voldoening haalt uit het producen. Ik vind het nu meer een zakenman (waar hij dus erg goed in is) dan iemand die echt z'n passie voor muziek aan het aanwakkeren is. Daarbij heb je als je 50k downloads hebt dus gewoon 5k cash? En dat voor een paar uurtjes in de studio.. Doe mij dat ook maar!
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:17 

Hardtraxxer

500 downloads is alleen realistischer :) Een gouden plaat heb je tegenwoordig al bij 10.000 verkopen en volgens mij heb je voor een top 40 notering maar een paar duizend verkopen nodig.

De enigste recente gouden plaat die ik ken in de harddance scene is Turbo geweest.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:20 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dat is oud nieuws :P

Ja was het hier nog niet tegengekomen, mischien zat het tussen die offtopic onzin wat ik voorbij ben gescrolld.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:24 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:

Heulemaal wel!
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:36 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Technoboy
Time to upload something now... Keep an eye on my YouTube channel and FB wall tonight people: the evolution is here! Yeah!

Hoop dat het Re-invent Yourself met Danielle is. Daar heeft Ruud van Eijk de video van gemaakt.
Het zou een totaal ander nummer worden dan je zou verwachten van Cristiano Giusberti, dus ben hier benieuwd naar!

Citaat:
Brando Vamper
At 5 o'clock PM a preview of my new track will be available on my youtube channel! Stay tuned!
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:45 

Donateur

p-stylez schreef:
PierrePruuk schreef:

Heulemaal wel!

's nachts zijn schaduwen veel mooier.
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
JEFSKIII schreef:

Like it or not.

Idd, lick it or not. Mooi gezegd..

aan deze kutreacties hebben we ook niks
Vorige  1 ... 1166, 1167, 1168, 1169, 1170, 1171, 1172 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen