Ik wil Darkness Will Rule. 
Ja dat heb ik Martin ook al een paar keer gezegdwrote:Ik wil Darkness Will Rule.
Ja dat heb ik Martin ook al een paar keer gezegdwrote:Ik wil Darkness Will Rule.
Maar ik wel.wrote:Ja dat heb ik Martin ook al een paar keer gezegdwrote:Ik wil Darkness Will Rule.. Volgens mij was hij daar niet tevreden genoeg over
Radical Redemption
Everybody prepare for my first solo album: ANNIHILATE!

er is niets anders aan hoor? alleen de break is wat korter gemaakt, en dat is heel simpel te doen.wrote:Lose My Mind is geedit duswrote:wrote:View on YouTube
Goede binnenkomer zeg!wrote:Hahaha....fucking ziekDat wordt echt een bazen album!
![]()
Zelfde als met Crypsiswrote:Idd, blijf het apart vinden dat artiesten zo vroeg al met een album komen. Volgens mij heeft hij nog geen enkele release gehad? Of ik moet zo scheef kijkenwrote:Ben nog lang niet overtuigd van Radical Redemption, maar hopenlijk kan die dat met dit album
Klopt, maar hij heeft wel zeker 10 tracks al klaar liggen. Maar inderdaad het zal nog wel een behoorlijke tijd gaan durenwrote:Idd, blijf het apart vinden dat artiesten zo vroeg al met een album komen. Volgens mij heeft hij nog geen enkele release gehad? Of ik moet zo scheef kijkenwrote:Ben nog lang niet overtuigd van Radical Redemption, maar hopenlijk kan die dat met dit album
Ja idd... De meeste artiesten die al jaren in de scene zitten hebben nog grote problemen om een divers album te maken bovendien staan eigen producties al niet bekend om grote diversiteit en originaliteitwrote: Idd, blijf het apart vinden dat artiesten zo vroeg al met een album komen. Volgens mij heeft hij nog geen enkele release gehad? Of ik moet zo scheef kijken
Madonna etc kwamen vroeger toch ook met een album, om bekendheid te krijgen? Waarom is het dan apart dat een Hardstyle dj dat in het begin doet. Is alleen maar om naambekendheid te krijgen.wrote:Ja idd... De meeste artiesten die al jaren in de scene zitten hebben nog grote problemen om een divers album te maken bovendien staan eigen producties al niet bekend om grote diversiteit en originaliteitwrote: Idd, blijf het apart vinden dat artiesten zo vroeg al met een album komen. Volgens mij heeft hij nog geen enkele release gehad? Of ik moet zo scheef kijkenZal wel 13-in-dozijn worden