Omdat Madonna haar muziek niet zelf produceert, dit doet een producer en deze is in Madonna's geval waarschijnlijk iemand die al meer als 6 maanden meedraaitwrote: Madonna etc kwamen vroeger toch ook met een album, om bekendheid te krijgen? Waarom is het dan apart dat een Hardstyle dj dat in het begin doet. Is alleen maar om naambekendheid te krijgen.
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Voor wie van hardcore houdt: View on YouTube Vendetta trailer, line up staat op www.vendetta-event.nl
Super dik!
Dan ben ik benieuwd of hij ook nog gaat samenwerken met mensen van buiten het label. Zou wel ziek zijn als hij een track zou maken met bijv. B-front, Chris One, The Beholder, Solutio & The I's, Thera, Geck-O of iets
Misschien dat hij nog een remix gaat maken van een oudere/andere track?
Dan ben ik benieuwd of hij ook nog gaat samenwerken met mensen van buiten het label. Zou wel ziek zijn als hij een track zou maken met bijv. B-front, Chris One, The Beholder, Solutio & The I's, Thera, Geck-O of iets
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
wat heeft hij ermee te maken, die komt niet met een albumwrote:Dat ze zo vroeg een albnum uitbrengen is omdat ze vertrouwen in Chris One en Radical Redemption hebben.
En terecht, want ze worden zeer vaak geboekt en staan op bijna elk feest.
Als je zo vroeg een album uitbrengt, dan brengt dat populariteit mee.
En grote artiesten hebben daar geen grote problemen mee, maar het label moet het goedkeuren.
Ik verbaas me er nog steeds over dat Wildstyle z nog geen soloalbum heeft.
2 keer headhunterz solo en nu Noisecontrollers solo.
Verwacht er eigenlijk niet veel van. Is allemaal dezelfde meuk wat daar uitkomt imo.
Bij Crypsis ging het precies hetzelfde. Dat album heeft hem nou bepaald geen windeieren gelegd... Supervette foto van RR haha.
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ja naja, alleen omdat Van Basten in '88 de voorzet in 1 keer op de slof nam betekend niet dat het slim is als er weer zoiets gebeurt 
Ik ben benieuwd iig.
Ik ben benieuwd iig.
Echt heel vet van dat album. Kijk er nu al naar uit! Hoop alleen niet dat het extreem lang gaat duren. Zieke artwork ook trouwens.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Radical Redemption
Thx for all the great reactions on the announcement of my first album: ANNIHILATE!
Preview on monday! #Annihilate #MinusIsMore
Maandag is al een preview
Thx for all the great reactions on the announcement of my first album: ANNIHILATE!
Preview on monday! #Annihilate #MinusIsMore
Maandag is al een preview
Ja echt, denk dat ik die nu al beter ga vinden dan het albumwrote:Echt heel vet van dat album. Kijk er nu al naar uit! Hoop alleen niet dat het extreem lang gaat duren. Zieke artwork ook trouwens.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Lezen!wrote:wat heeft hij ermee te maken, die komt niet met een albumwrote:Dat ze zo vroeg een albnum uitbrengen is omdat ze vertrouwen in Chris One en Radical Redemption hebben.
En grote artiesten hebben daar geen grote problemen mee, maar het label moet het goedkeuren.
Ik verbaas me er nog steeds over dat Wildstyle z nog geen soloalbum heeft.
Ik haal er anders ook gewoon uit dat je bedoeld dat Chris One met een album komt.. Of als ik het heel snel lees dat Chris One en Radical Redemption samen een album makenwrote:Lezen!
Ik snap het ook niet hoor, wat heeft Chris One er mee te maken?
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik zet m'n geld in op "nieuw, jong en talentvol" en dat hij Chris One puur als voorbeeld erbij vernoemd, een beetje ongelukkig, maar zo komt t over op mij
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Iedereen weet dat jembekkie zinloze dingen post 
Dat moet haast wel ja, want ook dat ze voor bijna elk feest geboekt wordenwrote:Iedereen weet dat jembekkie zinloze dingen post
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
wrote:Lezen!wrote:wat heeft hij ermee te maken, die komt niet met een albumwrote:Dat ze zo vroeg een albnum uitbrengen is omdat ze vertrouwen in Chris One en Radical Redemption hebben.
Ik verbaas me er nog steeds over dat Wildstylez nog geen soloalbum heeft.
Dat ik over Wildstylez begin, heeft met het dikgedrukte zinnetje te maken
Dat ze voor bijna elk feest geboekt worden is overdreven, maar wel waar.
En met Chris One bedoel ik Crypsis xD hehe fuck he
Last edited by jambekkie on , edited 1 time in total.
Sorry je bent niet te volgen.wrote:
Dat ik over Wildstylez begin, heeft met het dikgedrukte zinnetje te maken
Dat ze voor bijna elk feest geboekt worden is overdreven, maar wel waar.
Sorry, dit is voor mensen die wel kunnen lezen heel verwarrend 
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
Laat maar!wrote:Sorry, dit is voor mensen die wel kunnen lezen heel verwarrend
+1wrote:Sorry, dit is voor mensen die wel kunnen lezen heel verwarrend
Daar gaan alle verhalen dat MiM traag releases vrijgeeft..
Ik weet het niet. Nog niet overtuigd van Radical Redemption. Aan de andere kant WAS ik dat ook met Crypsis, die heeft het toch ver geschopt en doet het wat mij betreft uitstekend.
Ik weet het niet. Nog niet overtuigd van Radical Redemption. Aan de andere kant WAS ik dat ook met Crypsis, die heeft het toch ver geschopt en doet het wat mij betreft uitstekend.
Beweer jij anders dan?wrote:Daar gaan alle verhalen dat MiM traag releases vrijgeeft..
Na Nackt zou een RR release komen. Bij deze dus het antwoord waarom het zo lang duurt.