Wist je dat er nu ook een mysteryland in Chili is.
zo goed?
zo goed?
Noisecontrollers Remix dusDutchMasterDJ Olaf Veldkamp
OMG WTF! Million Miles Away Remix! I told you it's one of the biggest hardstyle acts EVER who did a remix! ow.ly/i/llRe
yay, de 4e Hardstyle track met die vocalswrote:Noisecontrollers Remix dusDutchMasterDJ Olaf Veldkamp
OMG WTF! Million Miles Away Remix! I told you it's one of the biggest hardstyle acts EVER who did a remix! ow.ly/i/llRe
Benieuwd, hoop snel op een release,van hemwrote:djchrisone Chris One
YES YES YEEEESS!!!! It didnt crash! Just cuz of that ill give ya a preview of my new track 2morrow ;-)
wrote:Je ziet toch ook de Mysteryland editie van dit jaar in Nederland?wrote:Die mensen zien er niet echt Chileens uit.
En waarom besteden we hier aandacht aan? Het is niet eens in Nederland.
Je gaat niet naar de Chileense Mysteryland voor de artiesten die je hier wekelijks kan zien.
wrote:Wist je dat er nu ook een mysteryland in Chili is.
zo goed?
hap hap hapwrote:Hoe zouden er Chilenen in het filmpje met de line-up kunnen staan, als dat feest nog niet is geweest?wrote:Die mensen zien er niet echt Chileens uit.
Oh je was het echt aan het overwegen?wrote:Vliegtickets naar Chili zijn nog duurder dan die van Australië .. Nie best
Ja hahah, dacht als je nou 400 voor vliegticket kwijt bent, kan het wel uit.wrote:Oh je was het echt aan het overwegen?wrote:Vliegtickets naar Chili zijn nog duurder dan die van Australië .. Nie bestWel mooier weer dan in NL wellicht.
Lose My Mind is geedit duswrote:wrote:View on YouTube
?wrote:Lose My Mind is geedit duswrote:wrote:View on YouTube
Misschien vanwege het filmpje. Nummers die achteraf ge-edit zijn... Valt altijd zwaar tegen, nu ook.wrote:Melodie lijkt wat anders
Als ouwe lul moet je je toch ergens mee vermaken.wrote:Misschien vanwege het filmpje. Nummers die achteraf ge-edit zijn... Valt altijd zwaar tegen, nu ook.wrote:Melodie lijkt wat anders
djtheprophet The Prophet
editting the video for my new track: My Style tons of titties...or better a video with me in it? hahahhaa! _
Ik zie toch echt tickets van rond de 1000 euro.wrote:Ja hahah, dacht als je nou 400 voor vliegticket kwijt bent, kan het wel uit.wrote:Oh je was het echt aan het overwegen?wrote:Vliegtickets naar Chili zijn nog duurder dan die van Australië .. Nie bestWel mooier weer dan in NL wellicht.
Maar 1500 is de goedkoopste :p
Sleeve... van een digitale release... ???wrote:Hoe gruwelijk moet de uiteindelijke sleeve worden dan!
Deze is al heel vet!
Ja Fusion doet dat er altijd bij. Heeft niet echt een functie, maar t is wel vet. Sleeve is dus zelfde als Albumart. Leuk voor iTunes enzo.wrote:Sleeve... van een digitale release... ???wrote:Hoe gruwelijk moet de uiteindelijke sleeve worden dan!
Deze is al heel vet!
wrote:djchrisone Chris One
YES YES YEEEESS!!!! It didnt crash! Just cuz of that ill give ya a preview of my new track 2morrow ;-)
wrote:actually I will post a little clip of a entirely new trackThe bitcrusher remix and the track in the comment above (View on YouTube should be out soon, sending them off to mastering next week!