Jor-D schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Twitter Hardtraxx:
@djheadhunterz het is eerder dat ik dit persoonlijk opvat. Zit veel tijd en moeite in de website en dat wordt in 1 klap belachelijk gemaakt
Niet zo janken Jor-D.. Hoezo voel je je persoonlijk op je teentjes getrapt als iemand een grap maakt over je site. Grow up.
Grow up? Wil je graag spreken als hetgeen je 3 jaar continu aan werkt in 1 klap belachelijk wordt gemaakt. Dan voel ik me persoonlijk aangevallen ja

Geeft denk ook wel aan hoe ik hier in sta met deze website.
Het is wat zeg. Je website is intussen de meest toonaangevende hardstyle-community van de Benelux, je wordt gesteund door meerdere grote organisaties en je mag je eigen stage hosten op The Qontinent... maar een beetje tegen schenen schoppen kan natuurlijk niet, want in dit wereldje zijn we allemaal poeslief, geven we elkaar allemaal een knuffel en moeten we dan maar schijnheilig doen als iets ons niet aanstaat. Enig idee hoeveel emmers stront hij over zich heen krijgt, niet alleen via dit forum? Ik gok ongetwijfeld een stuk minder dan jij.
Headhunterz moet tegen een stootje, dus jij en de rest van hardtraxx ook, of het nou terecht/waar is of niet. Deal with it. Als je groots wil zijn hoort dit bij het leven.
Of bekijk het maar zo: negatieve publiciteit is ook publiciteit. Niemand is perfect