Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:28 

Artiest

Wat ik persoonlijk wel een komische reactie zou vinden van Jor-D, als die de Hardtraxx site zelf had aangepast met Haattrax. Getuigt van volwassenheid, gevoel voor humor en zelfspot. Daarmee dwing je respect af.

Kraak... Piep...

Gangsterdwerg schreef:
D-Nemacyst schreef:
HHZ moet niet zeiken als mensen z´n tracks niet mooi vinden.

Moet ie ze of beter maken of accepteren dat niet iedereen iets leuk kan vinden.

doet hij toch ook? hij maakt ze al beter dan een jaar geleden en daarnaast heb ik hem nog nooit zien whinen omdat hij kritiek krijgt, sterker nog hij maakt er een kwinkslag van en met een knipoog wimpelt hij het af. (zie de tekst van Doomed) Kan jor-d nog wat van leren.

Hahaha, Dat Haterz gedoe dat is nog 10x sneuer dan uberhaupt niet tegen kritiek kunnen.

Donateur

Jor-D schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Twitter Hardtraxx:

@djheadhunterz het is eerder dat ik dit persoonlijk opvat. Zit veel tijd en moeite in de website en dat wordt in 1 klap belachelijk gemaakt

Niet zo janken Jor-D.. Hoezo voel je je persoonlijk op je teentjes getrapt als iemand een grap maakt over je site. Grow up.

Grow up? Wil je graag spreken als hetgeen je 3 jaar continu aan werkt in 1 klap belachelijk wordt gemaakt. Dan voel ik me persoonlijk aangevallen ja :) Geeft denk ook wel aan hoe ik hier in sta met deze website.

Het is wat zeg. Je website is intussen de meest toonaangevende hardstyle-community van de Benelux, je wordt gesteund door meerdere grote organisaties en je mag je eigen stage hosten op The Qontinent... maar een beetje tegen schenen schoppen kan natuurlijk niet, want in dit wereldje zijn we allemaal poeslief, geven we elkaar allemaal een knuffel en moeten we dan maar schijnheilig doen als iets ons niet aanstaat. Enig idee hoeveel emmers stront hij over zich heen krijgt, niet alleen via dit forum? Ik gok ongetwijfeld een stuk minder dan jij.

Headhunterz moet tegen een stootje, dus jij en de rest van hardtraxx ook, of het nou terecht/waar is of niet. Deal with it. Als je groots wil zijn hoort dit bij het leven.

Of bekijk het maar zo: negatieve publiciteit is ook publiciteit. Niemand is perfect ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:29 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Maximum schreef:
Feit blijft alleen dat het niet Jor-D's intentie is om met zijn site, 'haat' naar artiesten te creeren. Hij heeft hiervoor ook mods voor aangesteld. Soms gebeurt dit toch en ik snap dat HHZ dat misschien niet leuk vind. Ook al is dat plaatje als grapje bedoelt, krijgt de site en dus ook Jor-D ongewenste negatieve aandacht bij vele volgers van HHZ en dit had hij kunnen zien aankomen. Daarom is het niet netjes van HHZ vind ik persoonlijk.

Uhm... vervang Jor-D door Headhunterz en je hebt precies hetzelfde verhaal van een andere kant belicht?
HHZ wilt ook geen "haat" naar hardtraxx zaaien, maar ook al kunnen wij hier kritisch zijn of iets als grapje bedoelen, het kan negatieve aandacht opleveren voor HHZ bij luisteraars.
Oftewel, ik vind dat Jor-D the bigger man had moeten zijn en hierboven had moeten staan, zeker als je enig vorm van zelfspot hebt kun je zoiets wel hebben. Blijkbaar in dit geval niet.

Ik vind dat HHZ met zijn duizende Facebook, Twitter en Youtube volgers die wel 100% fans van hem zijn niet zo moet piepen, om die ongeveer 20 mensen op dit forum die sommige track van hem niet leuk vinden en niet dit soort dingen moet posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:29 

Aan het typen...

Is alleen maar mooi toch? Dan blijven die meelopers ook uit de buurt van hardtraxx. Want iemand die zijn mening laat afhangen van iemand anders (in dit geval hhz) is een schaapje. En die hoef ik hier niet ^^

Bedankt hhz :thumbup:

edit kap eens met posten, ik kan deze reactie niet eens plaatsen (trage kuttekefoon)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:30 

Donateur

D-Nemacyst schreef:
Gangsterdwerg schreef:
D-Nemacyst schreef:
HHZ moet niet zeiken als mensen z´n tracks niet mooi vinden.

Moet ie ze of beter maken of accepteren dat niet iedereen iets leuk kan vinden.

doet hij toch ook? hij maakt ze al beter dan een jaar geleden en daarnaast heb ik hem nog nooit zien whinen omdat hij kritiek krijgt, sterker nog hij maakt er een kwinkslag van en met een knipoog wimpelt hij het af. (zie de tekst van Doomed) Kan jor-d nog wat van leren.

Hahaha, Dat Haterz gedoe dat is nog 10x sneuer dan uberhaupt niet tegen kritiek kunnen.

Bleh volgens mij is 'Hardtraxx' nu de enigste die laat zien dat ze niet tegen negativiteit kunnen. En Headhunterz niet! En het was overigens een geintje, dus niet eens negatief bedoeld -.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:31 

Kraak... Piep...

Ik vind van bijde kanten dat ze kritiek moeten accepteren.

Jor-D overreageert ook een beetje. Kritiek is kritiek, en dit is nog gewoon een geintje dus what's the big deal.

Maar HHZ die zeikt over het algemeen 10 keer meer dus vind je het gek.
Luister alleen al naar de tekst van het nummer met psyko punkz en doomed.

Dat is echt puur aandacht trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:32 

Hardtraxx Veteran

Nieuw topic aanmaken: - doe hier je huilie huilie

en hier weer ontopic gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:34 

Kraak... Piep...

teupie schreef:

Waar blijft jou nuttige post dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:34 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
teupie schreef:

die maakt hij niet jonge. hij gaat binnekort naar defqon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:35 

Jullie nemen het volgens mij allemaal nog serieuzer dan jullie liefdesleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:35 

Hardtraxx Beheerder

Ach iedereen heeft altijd z'n woordje klaar, prima. Maar hoe ik het bekijk is hoe Maximum het omschrijft :)

Kan hier prima tegen kritiek, alleen meneer Willem had in het verleden al z'n excuses aangeboden door een soortgelijk grap. Als je het daarna nog een keer doet, tja, kan je een grapje terug verwachten. Het is van mijn kant in ieder geval niet serieus bedoelt, wat velen hier blijkbaar denken. Zelfde geldt voor Willem als ik zijn reactie mag geloven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:36 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
teupie schreef:

Er staat helaas nergens dat ik het niet nuttig vond, maar volgens mij is het niet het goede topic, sorry als ik het verkeerd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:37 

Artiest

Nou HHZ heeft alleen maar goed gereageerd vind ik, PP wouden zich nog wel uitlaten via Twitter, maar HHZ doet het puur via muziek. Muziek is kunst en kunst is emotie, oftewel puurder dan Doomed ga je ze in feite niet vinden. Een haattraxx domein met een plaatje van HHZ vind ik geen statement, dat vind ik een beetje kinderachtig reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:37 

Kraak... Piep...

Gangsterdwerg schreef:
D-Nemacyst schreef:
teupie schreef:

die maakt hij niet jonge. hij gaat binnekort naar defqon ;)

Zo das snel, ik moet zeker de Defqon 1 : Save Your Sneeuwpop For Victory hebben gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:38 

Hardtraxx Veteran

http://www.b2s.nl/hardbass2012

Is weer netjes gedaan! :thumbsup:

Edot: http://www.b2s.nl/hardbass2012/#blue-b-front
B-Front zware nacht gehad ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:38 

Kraak... Piep...

Ziet er heel netjes uit. Als het anthem of de line-up nou ook zo was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:40 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Het is van mijn kant in ieder geval niet serieus bedoelt

www.terugkrabbelen.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:50 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Jor-D schreef:

http://www.terugkrabbelen.nl

http://www.goeiegrappen.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:53 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Jor-D schreef:

http://www.terugkrabbelen.nl

http://www.goeiegrappen.nl

Citaat:
Door een zekere onbekende grappenmaker:
Waarom zit een dom blondje vaak op een krant?
Omdat ze kan liplezen.

:worship:

OT: HB Anthem is goed te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:17 

Hardtraxx Elite

+1 voor Headhunterz! He swears to tell the thuth, and nothing but the thruth. Al valt het de laatste tijd zeker mee..
Morgen even de anthem met goeie speakers testen, klinkt wel lekker maar nog niet echt overtuigt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 02:44 

Hardtraxx Veteran

Als headhuterz nou op de plek van Hardtraxx "random forum" had geplaatst, was er niets aan t handje.

Vindt t anthem trouwens niks, en teveel op Doomed lijken. :/

Trollololol
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 05:50 

Donateur

TiMOTHYb schreef:
Vind 't ook wel lachen, volgens mij kan je sowieso wel lachen met Willem. Heel anders dan bijvoorbeeld The Prophet, dat lijkt me zo'n droge hark.

Je had ze eens moeten zien bij de VIP signeersessie bij Defqon Sydney vorig jaar, ze hadden de grootste moeite om een woordje met hun fans te wisselen.

Laat staan vriendelijk een handtekening te zetten. Met de armen over elkaar, staan wachten totdat de tijd om was.

Wanneer je ze vroeg om een handtekening kwamen ze zuchtend naar je toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 09:02 

Hardtraxxer

Er een artikel van een pagina lang in het Eindhoven Dagblad staat over Zany en B-front..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 09:20 

Hardtraxx Veteran

pim schreef:
Er een artikel van een pagina lang in het Eindhoven Dagblad staat over Zany en B-front..?

Iemand misschien een scanner? Kijken wat er in staat.
Vorige  1 ... 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138, 1139 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen