Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138 ... 3079  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:11 

Donateur

Henk-Jan schreef:
Leuke discussie op twitter :drool: smullen.

Jammer dat Jor-D alles zo serieus neemt -.0 xd
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:12 

Hardtraxx Addict

Be Quiet schreef:
Team Blue = Instant Win :thumbsup:

+1.

Ik vind de rest maar een beetje om te huilen. Net zoals de anthem.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:13 

Aan het typen...

@dakpan, Zeg dat nou niet.. we waren net van ons hatersimago af :P :')

Was dat me gusta @ yt publiek ook deel van de grap of is ie daar echt trots op?

Ben overigens erg benieuwd naar de nieuwe hysteria outdoor, zij weten tenminste wel met originele lineups te komen :
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:13 

Hardtraxx Veteran

Moet erg wennen aan het anthem, vind hem zoiezo te soft voor Hard bass! :(
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:14 

Bierkoning

Dit zijn momenten dat ik twitter mis :P

Achja ik vind het wel een goeie grap, maar niet geheel terecht, volgens mij wordt HHZ steeds weer (opnieuw) wat populairder hier, althans ik heb het gevoel dat steeds meer mensen hier hem weer beginnen te waarderen, ik in ieder geval wel. Anthem klinkt ook wel netjes!

De line up valt me niet bepaald mee... team blue is geweldig maar voor de rest zijn de enige namen die me boeien Frontliner, HHZ, Luna, Wildstylez en in mindere mate Toneshifterz & The Pitcher.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:14 

Hardtraxx Beheerder

Gangsterdwerg schreef:
Twitter Hardtraxx:

@djheadhunterz het is eerder dat ik dit persoonlijk opvat. Zit veel tijd en moeite in de website en dat wordt in 1 klap belachelijk gemaakt

Niet zo janken Jor-D.. Hoezo voel je je persoonlijk op je teentjes getrapt als iemand een grap maakt over je site. Grow up.

Grow up? Wil je graag spreken als hetgeen je 3 jaar continu aan werkt in 1 klap belachelijk wordt gemaakt (ook al is het grappig bedoelt). Dan voel ik me persoonlijk aangevallen ja :) Geeft denk ook wel aan hoe ik hier in sta met deze website.

edit: ik ga er verder niet op in. Vind het goed zo :D
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:15 

Donateur

Skedoedelefloeps schreef:
Maar je bent totaal niet volwassen met zo'n reactie ben je met me eens lijkt me?

nope beetje ongelukkig dit

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Twitter Hardtraxx:

@djheadhunterz het is eerder dat ik dit persoonlijk opvat. Zit veel tijd en moeite in de website en dat wordt in 1 klap belachelijk gemaakt

Niet zo janken Jor-D.. Hoezo voel je je persoonlijk op je teentjes getrapt als iemand een grap maakt over je site. Grow up.

Het feit dat jij alleen denkt dat het om die grap gaat bewijst al hoe kortzichtig jij dingen bekijkt! :thumbup:

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
patrickjeb schreef:
1e wat me opvalt, 2x live in 1 team?

??

Op Partyflock staat

Citaat:
Live: Frontliner
Live: Zatox

Citaat:
Live: A² All Stars
Live: The R3belz

Zatox staat dus niet live en The R3belz ook niet
Denk dat bij A2 All stars wel Gunz 4 Hire langskomt
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:16 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:

Ik vind het wel lekker voor een HHZ :)
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:16 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Twitter Hardtraxx:

Grow up? Wil je graag spreken als hetgeen je 3 jaar continu aan werkt in 1 klap belachelijk wordt gemaakt. Dan voel ik me persoonlijk aangevallen ja :) Geeft denk ook wel aan hoe ik hier in sta met deze website.

Kom op man... Zoals dawasiknie al aangeeft: hoge bomen vangen veel wind. Daarnaast speelt hier niemand op de persoon (behalve ik regelmatig maar da's een ander verhaal ;) )
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:17 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Maximum schreef:

Ik vind het wel lekker voor een HHZ :)

Dat wel, maar niet voor Hard Bass, maargoed misschien is het intro/mid/2e climac/outro wel super hard. Ben benieuwd! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:17 

Artiest

Jor-D schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Twitter Hardtraxx:

Grow up? Wil je graag spreken als hetgeen je 3 jaar continu aan werkt in 1 klap belachelijk wordt gemaakt. Dan voel ik me persoonlijk aangevallen ja :) Geeft denk ook wel aan hoe ik hier in sta met deze website.

Ik kan je nu al vertellen dat Headhunterz langer bezig is met muziek dan jij met een site dus... kan je begrijpen dat hij het zo opvat?
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:19 

Hardtraxx Veteran

Ik kan je nu al vertellen dat Headhunterz langer bezig is met muziek dan jij met een site dus... kan je begrijpen dat hij het zo opvat?

:worship: Beste comments komen toch uit de Korvel ofnie !
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:20 

Hardtraxx Addict

Jor-D stelt zich ook wat aan. Je moet toch wel een beetje tegen kritiek kunnen. Headhunterz heeft al weet ik hoelang kritiek gekregen vanuit Hardtraxx doet hij het terug is hij meteen de boosdoener.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:20 

Artiest

Gangsterdwerg schreef:

Korvelse-nuchterheid noemen we dat hahaha :lol:
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:22 

Hardtraxx Veteran

Feit blijft alleen dat het niet Jor-D's intentie is om met zijn site, 'haat' naar artiesten te creeren. Hij heeft hiervoor ook mods voor aangesteld. Soms gebeurt dit toch en ik snap dat HHZ dat misschien niet leuk vind. Ook al is dat plaatje als grapje bedoelt, krijgt de site en dus ook Jor-D ongewenste negatieve aandacht bij vele volgers van HHZ en dit had hij kunnen zien aankomen. Daarom is het niet netjes van HHZ vind ik persoonlijk.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:23 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Feit blijft alleen dat het niet Jor-D's intentie is om met zijn site, 'haat' naar artiesten te creeren. Hij heeft hiervoor ook mods voor aangesteld. Soms gebeurt dit toch en ik snap dat HHZ dat misschien niet leuk vind. Ook al is dat plaatje als grapje bedoelt, krijgt de site en dus ook Jor-D ongewenste negatieve aandacht bij vele volgers van HHZ en dit had hij kunnen zien aankomen. Daarom is het niet netjes van HHZ vind ik persoonlijk.

True That :worship:
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:24 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Jah want die lengte is in deze discussie natuurlijk relevant, een van de betere comments indd!
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:25 

Donateur

sjobie schreef:
Maximum schreef:

True That :worship:

Mwah nee klinkklare onzin..

Als jij als artiest alleen maar negatieve dingen mag ontvangen en niets terug mag doen, dat is toch kansloos???????

:thumbdown: :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:25 

Kraak... Piep...

HHZ moet niet zeiken als mensen z´n tracks niet mooi vinden.

Moet ie ze of beter maken of accepteren dat niet iedereen iets leuk kan vinden.

Als je als ervaren artiest zijnde niet tegen kritiek kan dan kun je het beter opgeven.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:26 

Artiest

Maximum schreef:

Uhm... vervang Jor-D door Headhunterz en je hebt precies hetzelfde verhaal van een andere kant belicht?
HHZ wilt ook geen "haat" naar hardtraxx zaaien, maar ook al kunnen wij hier kritisch zijn of iets als grapje bedoelen, het kan negatieve aandacht opleveren voor HHZ bij luisteraars.
Oftewel, ik vind dat Jor-D the bigger man had moeten zijn en hierboven had moeten staan, zeker als je enig vorm van zelfspot hebt kun je zoiets wel hebben. Blijkbaar in dit geval niet.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:26 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:

doet hij toch ook? hij maakt ze al beter dan een jaar geleden en daarnaast heb ik hem nog nooit zien whinen omdat hij kritiek krijgt, sterker nog hij maakt er een kwinkslag van en met een knipoog wimpelt hij het af. (zie de tekst van Doomed) Kan jor-d nog wat van leren.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:27 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:

Als je als ervaren artiest zijnde niet tegen kritiek kan dan kun je het beter opgeven.

Hij zeikt tog niet? gewoon een grapje :D
Bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:27 

Hardtraxx Veteran

Ben ik het zeker mee eens. De intensie van dit forum is en was naar mijn idee toch meer opbouwende kritiek te geven dan af te kraken. Er zijn helaas altijd wel mensen die 'opbouwend' niet zo goed begrijpen, en daar wordt jor-d grotendeels op afgerekend. Toch had je wel een beetje de humor kunnen inzien imo
Vorige  1 ... 1132, 1133, 1134, 1135, 1136, 1137, 1138 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen