Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163, 1164 ... 3079  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 11:49 

Hardtraxx Veteran

Nrgizer schreef:
Scantraxx Recordz
Later on today we will release some epic news around one of the Scantraxx artists. Make sure you keep following your timeline, otherwise you might miss the update. New music coming up! http://scantraxx.com/

Over wie zoude ze het hebben ^^?

frontliner album preview?
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 11:50 

Nrgizer schreef:
Scantraxx Recordz
Later on today we will release some epic news around one of the Scantraxx artists. Make sure you keep following your timeline, otherwise you might miss the update. New music coming up! http://scantraxx.com/

Brennan Heart komt met een nieuw album
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 11:54 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Nrgizer schreef:
Scantraxx Recordz

Met nieuwe synth? :woot:
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 11:59 

Hardtraxxer

Intervention schreef:
Nrgizer schreef:
Scantraxx Recordz

frontliner album preview?

Denk het wel want frontliner tweet

Citaat:
djfrontliner B. Drooger
Good morning! Stay tuned...!
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 11:59 

Kraak... Piep...

Almighty schreef:
Nrgizer schreef:
Scantraxx Recordz

Brennan heart heeft een nieuwe scheet voor onder z'n tracks?
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 13:13 

Hardtraxx Veteran

Fart :lol:
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 13:18 

Aan het typen...

hoebedoelje schreef:
... Q-Dance een prachtig initiatief steunt:

Citaat:
LET OP: Q-dance wenst naast de bezoekers ook jongeren met een levensbedreigende ziekte een onvergetelijke dag toe. Daarom vragen wij iedereen die op de gastenlijst van deze editie van Qlimax staat, een bedrag van 10 euro te doneren. De volledige opbrengst gaat naar stichting Doe Een Wens, die de missie nastreeft om de diepste wens van kinderen tussen de 3 en 18 jaar met een levensbedreigende ziekte te vervullen. De donatie is verplicht en geldt voor iedere gast. Zorg er dus voor dat je hiervoor gepast geld bij je hebt. Wij vinden het belangrijk dat iedereen eraan mee doet, dus geldt: geen donatie, geen entree. Op deze manier gaan we met elkaar een onvergetelijke avond tegemoet terwijl we allemaal deel uitmaken van een nobel doel.

Je kunt beter zeggen dat Q-Dance andere mensen dwingt om een prachtig initiatief te steunen :P
Op zich wel een goede actie, maar ik blijf het een raar iets vinden om andermans geld te doneren.
Zo van ik stel dat iedereen op hardtraxx die zich na 2008 pas geregistreerd heeft 50 euro doneert aan het rode kruis. Zo niet, wordt je account gebanned. :evil:
Hoebedoelje: Wist je dat Lyst een prachtig initiatief steunt :thumbsup: >.<
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 13:47 

Donateur

Lyst schreef:
hoebedoelje schreef:

Citaat:
LET OP: Q-dance wenst naast de bezoekers ook jongeren met een levensbedreigende ziekte een onvergetelijke dag toe. Daarom vragen wij iedereen die op de gastenlijst van deze editie van Qlimax staat, een bedrag van 10 euro te doneren. De volledige opbrengst gaat naar stichting Doe Een Wens, die de missie nastreeft om de diepste wens van kinderen tussen de 3 en 18 jaar met een levensbedreigende ziekte te vervullen. De donatie is verplicht en geldt voor iedere gast. Zorg er dus voor dat je hiervoor gepast geld bij je hebt. Wij vinden het belangrijk dat iedereen eraan mee doet, dus geldt: geen donatie, geen entree. Op deze manier gaan we met elkaar een onvergetelijke avond tegemoet terwijl we allemaal deel uitmaken van een nobel doel.

Je kunt beter zeggen dat Q-Dance andere mensen dwingt om een prachtig initiatief te steunen :P
Op zich wel een goede actie, maar ik blijf het een raar iets vinden om andermans geld te doneren.
Zo van ik stel dat iedereen op hardtraxx die zich na 2008 pas geregistreerd heeft 50 euro doneert aan het rode kruis. Zo niet, wordt je account gebanned. :evil:

Mijn excuses, ik had kunnen weten dat dit soort initiatieven niet aan jullie besteedt is.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 13:58 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
hoebedoelje schreef:

Citaat:

Ik vind het ook raar, het zou logisch zijn als zij het bedrag verdubbelen of iets dergelijks.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 13:58 

Hardtraxx Veteran

Ik vind die actie van Q-Dance wel goed. Mensen die gratis zo'n feest mogen bezoeken kunnen makkelijk een donatie maken voor een goed doel. Alleen was het misschien slimmer geweest om het anders te verwoorden.
Gewoon dat entree op de gastenlijst 10 euro kost en dat dit geld geheel naar een goed doel gaat. En niet bot neerzetten, geen donatie = geen entree.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 14:17 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Ik vind die actie van Q-Dance wel goed. Mensen die gratis zo'n feest mogen bezoeken kunnen makkelijk een donatie maken voor een goed doel. Alleen was het misschien slimmer geweest om het anders te verwoorden.
Gewoon dat entree op de gastenlijst 10 euro kost en dat dit geld geheel naar een goed doel gaat. En niet bot neerzetten, geen donatie = geen entree.

Denk precies hetzelfde ja. Zo kan je alles wel in een goede of verkeerde context plaatsen :)
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 14:49 

Hardtraxxer

qlimax.tickets.q-dance.nl :)
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:
qlimax.tickets.q-dance.nl :)

Alweer, wordt toch steeds verleidelijker om er toch heen te gaan :$
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 16:11 

Hardtraxx Elite

Accouncement Frontliner - Producers Mind

https://www.facebook.com/note.php?note_ ... 6111595207

Release: December 14th 2011

Come to "Album release: Frontliner - Producers Mind" 14 December from 00:00 to 23:30. Frontliner – Producers Mind: https://www.facebook.com/event.php?eid=178435732248818

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dat album gaat tegenvallen, weet niet waarom.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 16:28 

Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dat album gaat tegenvallen, weet niet waarom.

Ik heb er ook niet al te hoge verwachtingen van eerlijk gezegd. Alleen Discorecord bevalt mij van zijn laatste werk.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 16:29 

Hardtraxx Addict

Ik denk wel dat 't album lekker wordt hoor. Maar die albumart,,, vind 't mega lelijk!
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 16:35 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Maar die albumart,,, vind 't mega lelijk!

Dat is ook een reden dat Fusion mij beter ligt haha. :P Nee onzin, maar ik ben benieuwd naar alle albums die er aan komen. Kijken of iets over mijn all time favoriet "Statement of Intent" heen komt. :P
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 16:38 

Hardtraxx Veteran

Ziet er best goed uit die art :) Ben wel benieuwd naar de tracks, vind Frontliner kwalitatief altijd wel sterk
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 16:43 

Hardtraxxer

b-ram schreef:
Ziet er best goed uit die art :) Ben wel benieuwd naar de tracks, vind Frontliner kwalitatief altijd wel sterk

Klopt frontliner weet me altijd wel te boeien, alleen soms zijn ze pitchkicks even te veel van het goeie.
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 16:54 

Hardtraxx Elite

Blazed schreef:
b-ram schreef:

Klopt frontliner weet me altijd wel te boeien, alleen soms zijn ze pitchkicks even te veel van het goeie.

If You Find *kuch
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 17:00 

Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 17:07 

Hardtraxx Veteran

Lookin' good :) Zie geen bekende helden helaas!
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 17:13 

Hardtraxx Elite

Zieke after hoor, die gaat harder los dan het bij de meeste bezoekers in werkelijkheid ging haha
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 17:18 

MC Flo op een aftermovie :yawn:
Vorige  1 ... 1158, 1159, 1160, 1161, 1162, 1163, 1164 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen