ja die awrote:vandaag alweer gister ook alwrote:Weet niet of dat al bekend was
maar toenstrax zag ik een clip van showtek op TMF
your mind ofzo
wtf hèwas denk ik world is mine
beetje heel erg jammer dit
ja die awrote:vandaag alweer gister ook alwrote:Weet niet of dat al bekend was
maar toenstrax zag ik een clip van showtek op TMF
your mind ofzo
wtf hèwas denk ik world is mine
En maar volhouden dat ze niet op TMF wilde komen. :')wrote:Je op dit publiek richten is wel erg zwak.
wrote:wist je dat...
er bijna zeker een eerste booking onder overload er aan komt met wat grote namen zoals o.a. wildstylez
Fail xDwrote:dat Coone ft. D-Block & S-Te-Fan - Crank eigenlijk verkeerd is geschreven xD
Crystal Meth is geen Crank, maar Krank
jaja heb ff zitten zoeken haha
Edit, wel verkeerd zitten zoeken, typo van de webmaster xD het is dus wel Crank.
wrote:dat Coone ft. D-Block & S-Te-Fan - Crank eigenlijk verkeerd is geschreven xD
Edit, wel verkeerd zitten zoeken, typo van de webmaster xD het is dus wel Crank.

afb zegt meer dan 1000 woordenwrote:dat plaatje is echt geniaal xD
Keep an eye out today......!
wordt gek van die wazige twitter verassingenwrote:Headhunterz Twitter:
Check andere muziek topicwrote:the opposites - broodje bakpao Ft. Gers & Stef Op TMF
![]()
GENIAAL
Hahah jij met je plaatjewrote:wrote:dat Coone ft. D-Block & S-Te-Fan - Crank eigenlijk verkeerd is geschreven xD
+1wrote:wordt gek van die wazige twitter verassingenwrote:Headhunterz Twitter:
wrote:wordt gek van die wazige twitter verassingenwrote:Headhunterz Twitter:
Hij zegt iets gaat gebeuren. Wie weet legt ie gwn wel een keutel in t toillet. T kan tegenwoordig alles zijn met die kerelwrote:Hij zal snel moeten zijn want binnen 10 minuten eindigt de dag al
haha ja zat m net ook te kijken viel me ook al opwrote:Wist je dat de vocal van Evolution Leaps FWD uit X-Men de film komt? Keek hem net op TV, en de film sloot af met die vocal... Vond ik toch best wel een vet momentje