Purify your senses!!!

Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
LHardtraxxer
- 184 posts member since 2009
- last seen Nov 2014
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Benieuwd naar die Digital Punk Vinyls 
& Ran-D + Headhunterz!wrote:Takens nieuwe line ups voor NOTD
http://partyflock.nl/location/2594:Takens.html
Wildstylez en Noisecontrollers !!!
Word knallen of niet Beuntie!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
vond gewoon leukwrote:Stond al op de FPwrote:View on YouTube
http://www.hardtraxx.nl/videos/aftermov ... -area.html
wrote:homowrote:wist je dat ik na de defqon dvd nu ook de qlimax cd gewonnen heb
Serieus, ik zie zo vaaak van dit soort teksten. Als je eens kijkt bij descriptions van vinyls op sites waar je die kan kopen, dan krijg je het idee dat iedere plaat die uitgebracht word DE MEGAKLAPPERBOM VAN HET MILLENIUM is, dus tja ik neem ze niet kwalijk dat ze het ook doenwrote:Ik moet Dakpan wel gelijk geven dat ze zo wel redelijk arrogant overkomen. In de vorm van: Kijk ons groter zijn dan Marco V. (trancelegende) en Ferry Corsten, respectievelijk nr 50 en nr 7 in de DJ mag top 100. Zegt dus aardig wat over hoe groot die gasten zijn.wrote:+1wrote:Hoezo?
Weer iemand die Showtek het licht in de ogen niet gunt
Overigens gun ik het ze van harte hoor.
En als je met Tiësto, Laidback Luke & Koen Groeneveld samen op 1 vinyl staat ben je gewoon goed bezig, heel makkelijk.
ik heb ook de Qlimax cd gewonnen.wrote:wrote:homowrote:wist je dat ik na de defqon dvd nu ook de qlimax cd gewonnen heb
Nou Mol, je mag weerwrote:ik heb ook de Qlimax cd gewonnen.wrote:wrote:
homo
Dan heb je mazzel, Dance Tunes had een foutje gemaakt waardoor de mensen van de Defqon DVD nu ook de Qlimax 2009 CD ontvangenwrote:wrote:homowrote:wist je dat ik na de defqon dvd nu ook de qlimax cd gewonnen heb
De 3 echte winnaars van de Qlimax 2009 CD ontvangen hun exemplaar binnenkort nog
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Oohh,, maar toch relaxwrote:Dan heb je mazzel, Dance Tunes had een foutje gemaakt waardoor de mensen van de Defqon DVD nu ook de Qlimax 2009 CD ontvangenwrote:wrote:
homo
De 3 echte winnaars van de Qlimax 2009 CD ontvangen hun exemplaar binnenkort nog
wist je dat ik nooit wat win
enige wat ik heb gewonnen is een far cry 2 exemplaar met een wedstrijd, waarbij elke dag 50 mensen zo'n exemplaar winnen, dus dat was niet echt moeilijk.
Ik heb de defqon cd een x gewonnen op PFwrote:wist je dat ik nooit wat winenige wat ik heb gewonnen is een far cry 2 exemplaar met een wedstrijd, waarbij elke dag 50 mensen zo'n exemplaar winnen, dus dat was niet echt moeilijk.
Ah joh ik win ook nooit wat join the clubwrote:wist je dat ik nooit wat winenige wat ik heb gewonnen is een far cry 2 exemplaar met een wedstrijd, waarbij elke dag 50 mensen zo'n exemplaar winnen, dus dat was niet echt moeilijk.
Bij mij is t nog erger, ik win echt nooit wat, altijd 2e.
En als ik een keer iets win, kangoeroe wedstrijd op middelbare school. Gaan de prijzen naar het beste meisje van de klas en naar een jongen, enkel omdat hij verlegen is.
Het was maar een dom puzzelboek, maar het gaat om het principe. 
En als ik een keer iets win, kangoeroe wedstrijd op middelbare school. Gaan de prijzen naar het beste meisje van de klas en naar een jongen, enkel omdat hij verlegen is.
wrote:Bij mij is t nog erger, ik win echt nooit wat, altijd 2e.
En als ik een keer iets win, kangoeroe wedstrijd op middelbare school. Gaan de prijzen naar het beste meisje van de klas en naar een jongen, enkel omdat hij verlegen is.Het was maar een dom puzzelboek, maar het gaat om het principe.
karma is een bitch ehwrote:Bij mij is t nog erger, ik win echt nooit wat, altijd 2e.
En als ik een keer iets win, kangoeroe wedstrijd op middelbare school. Gaan de prijzen naar het beste meisje van de klas en naar een jongen, enkel omdat hij verlegen is.Het was maar een dom puzzelboek, maar het gaat om het principe.
Da's wel kut ja xDwrote:Bij mij is t nog erger, ik win echt nooit wat, altijd 2e.
Ik win eigenlijk best veel... In m'n gamertijd een Nintendo DS t-shirt gewonnen en een Gameboy Micro met Pokémon Emerald erbij xD
En nog een DS accesoirepack, maar dat was terecht want die heb ik in een tournament gewonnen!
Ik win ook nooit wat, iig niks wat mij nog te geheugen staat.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
ik win ook nooit
maar dat komt omdat ik te graag wil winnen waardoor iedereen mij haat 
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
wist je dat...
er bijna zeker een eerste booking onder overload er aan komt met wat grote namen zoals o.a. wildstylez
er bijna zeker een eerste booking onder overload er aan komt met wat grote namen zoals o.a. wildstylez
Weet niet of dat al bekend was
maar toenstrax zag ik een clip van showtek op TMF
your mind ofzo
wtf hè
your mind ofzo
wtf hè
vandaag alweer gister ook alwrote:Weet niet of dat al bekend was
your mind ofzo
wtf hè
-