Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1106, 1107, 1108, 1109, 1110, 1111, 1112 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:46 

Aan het typen...

Almighty schreef:
Dat is toch ook het doel van een Commerciële event organisatie?

Ligt eraan er zijn ook wel organisaties die het puur voor de muziek doen en niets geven om hoe groot het is.
Free2party organiseert bijvoorbeeld hard classics, UDC heeft ook een aantal van die feesten en vergeet Hysteria van vorig jaar niet. Maar oke, zoals jij het stelt, commerciële organisaties zijn inderdaad commercieel.

Edit: headhunterz zegt hetzelf in die video. Het is zo mooi dat hardstyle toegankelijker is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:48 

Afbeelding

:P Sorry

En ja, kan wel beetje voorstellen dat je zoveel mogelijk mensen wilt betrekken bij jouw muziek... Zoals je al zegt; meer bekendheid, meer fans en meer boekingen. Dat willen de meeste artiesten toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:49 

Hardtraxx Elite

Maximum schreef:
Wat is 'Hard Dance?' Ook niet gewoon Hardstyle mee zeggen, zo jammer dit!

http://portal.getsnipper.com/share/clip ... E00927FD2/

Hard Dance is gewoon de term die ze gebruiken voor hardstyle, techno volgens mij.
Is niet per se hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:53 

Qre8ive schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een achterlijke verkiezing. Als noisecontrollers en brennan heart erin staan dan is het te lachwekkend voor woorden. Die gasten kunnen niet eens beatmatchen jonge! BH Draait al jaren bedroevend slecht en van mixen kun je amper spreken. Naja goed ik hoef het niet eens uit te leggen, ga naar een feest en je merkt het vanzelf. Die bolle staat een uur lang fancy te doen op zijn mixer zonder dat hij daadwerkelijk iets doet. Noisecontrollers mixen vaak nog wel enigszins maar ben er van overtuigd dat 90% van de amateurs hier incl mijzelf beter draaien.

Dj fag mag toP 100 :')

Denken dat de DJ Mag Top100 om het beste mixwerk gaat.... :x

Wat is een DJ? Er staat toch niet Producer Mag Top100? Dus ga moeilijk doen waar het over gaat, maar ik denk dat dit duidelijk genoeg is. Dat de massa dit niet snapt maakt de definitie niet anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:59 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Qre8ive schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een achterlijke verkiezing. Als noisecontrollers en brennan heart erin staan dan is het te lachwekkend voor woorden. Die gasten kunnen niet eens beatmatchen jonge! BH Draait al jaren bedroevend slecht en van mixen kun je amper spreken. Naja goed ik hoef het niet eens uit te leggen, ga naar een feest en je merkt het vanzelf. Die bolle staat een uur lang fancy te doen op zijn mixer zonder dat hij daadwerkelijk iets doet. Noisecontrollers mixen vaak nog wel enigszins maar ben er van overtuigd dat 90% van de amateurs hier incl mijzelf beter draaien.

Dj fag mag toP 100 :')

Denken dat de DJ Mag Top100 om het beste mixwerk gaat.... :x

Wat is een DJ? Er staat toch niet Producer Mag Top100? Dus ga moeilijk doen waar het over gaat, maar ik denk dat dit duidelijk genoeg is. Dat de massa dit niet snapt maakt de definitie niet anders.

Rustig matty ik heb t hem al uitgelegd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 14:01 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Maximum schreef:
Wat is 'Hard Dance?' Ook niet gewoon Hardstyle mee zeggen, zo jammer dit!

http://portal.getsnipper.com/share/clip ... E00927FD2/

Hard Dance is gewoon de term die ze gebruiken voor hardstyle, techno volgens mij.
Is niet per se hardstyle.

Ja klopt, maar hij had Hardstyle moeten zeggen vind ik! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 14:29 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Almighty schreef:
Dat is toch ook het doel van een Commerciële event organisatie?

Ligt eraan er zijn ook wel organisaties die het puur voor de muziek doen en niets geven om hoe groot het is.
Free2party organiseert bijvoorbeeld hard classics, UDC heeft ook een aantal van die feesten en vergeet Hysteria van vorig jaar niet. Maar oke, zoals jij het stelt, commerciële organisaties zijn inderdaad commercieel.

Edit: headhunterz zegt hetzelf in die video. Het is zo mooi dat hardstyle toegankelijker is geworden.

Goed punt Lyst, helaas vergeet jij wat het nut is van een media als facebook bij de promotie van een artiest.
In het buitenland worden artiesten geboekt omdat ze in de DJ Mag top 100 staan en omdat ze 300 000 fans op facebook hebben.
Een artiest en label wil zijn muziek uiteraard wereldwijd exploiteren, dat is de passie en de droom van iedere artiest. Dat gebeurd niet als je er niks voor doet, dat gaat volledig hand in hand met een goede promotiecampagne waar social media op dit moment een groot deel van uitmaakt.

Een festival als freefestival is in jouw ogen in evenement zonder winstoogmerk. De realiteit is echter anders, de organisaties die deze evenementen neerzetten hebben vaak vast personeel in dienst. De rest kun je denk ik zelf wel invullen ;-)

Een groot deel van de mainstream hardstyle wordt inderdaad erg commercieel. Aan de andere kant is er de laatste jaren weer een grote toestroom gekomen in subgenres in hardstyle. Door artiesten als Headhunterz wordt hardstyle wereldwijd groter zodat er meer mensen met de muziek bezig zullen zijn en er meer internationale aandacht aan de muziek word besteed.
Dit zorgt voor een groter draagvlak waar mensen uit andere landen ook tijd gaan investeren in het produceren van de muziek. Deze zullen dat weer op hun eigen manier doen waardoor hardstyle breder en breder zal worden. Dit heeft alleen maar voordelen voor iedereen die begaan is met de muziek; de fans van een label als Theracords en de fans van een label als Scantraxx zullen hier alleen maar meer fans door krijgen.

Als liefhebber juich ik dit doet, dat zou jij zeker ook moeten doen :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 14:58 

Weer een gevalletje van domweg accepteren dat ze het fout doen. Not gonna happen, sorry!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:05 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Weer een gevalletje van domweg accepteren dat ze het fout doen. Not gonna happen, sorry!

Alsof ze de hele contest gaan veranderen omdat misschien 10 leden van Hardtraxx kritiek hebben.. Je kan je energie beter in positieve dingen steken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:07 

Hardtraxx Elite

Het is inderdaad een populairiteitscontest, al jaren.
Maar de populairste dj's zijn automatisch de beste, omdat die een groter publiek trekken etc.
Die artiest weet zijn publiek te trekken met zijn muziek, met zijn persoonlijkheid, met zijn weet ik veel...
Zo gaat het tegenwoordig en zo zal het helaas blijven gaan.
Word dan maar lekker simpel :$

Ik luister een nummer in zn geheel, dan weet ik of ik het goed vind of niet.
Aan de andere kant luister ik ook erg kritisch naar muziek en dat doen de meeste mensen niet.
De mensen die hier dagelijks op het forum reageren en discusseren (men weet wel wie) doen dat ook.
Noem dat de liefhebbers of de diehards ofzo haha xD
Ik zou weleens willen weten hoe de DJ Mag Top 100 eruit zag als er meer van die echte liefhebbers waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:15 

Hardtraxxer

Nazale schreef:

hahaha, hier zullen ze echt dagen wakker van liggen bij DJ MAG :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:18 

Hardtraxx Elite

De 50k pack van tatanka te downloaden is maar er nog een password opzit :(
wie o wie gaat 'm kraken!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:19 

Hardtraxx Elite

Wesz91 schreef:
De 50k pack van tatanka beschikbaar is :D

Maar er een wachtwoord opstaat, zodat je er nog niks mee kan?
Toch wachten op de 50k my man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:20 

Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
Wesz91 schreef:

Helaas, je was m'n edit net voor, fail!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:37 

Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
Maar de populairste dj's zijn automatisch de beste, omdat die een groter publiek trekken etc.
Die artiest weet zijn publiek te trekken met zijn muziek, met zijn persoonlijkheid, met zijn weet ik veel...

Aan de andere kant luister ik ook erg kritisch naar muziek en dat doen de meeste mensen niet.
De mensen die hier dagelijks op het forum reageren en discusseren (men weet wel wie) doen dat ook.
Ik zou weleens willen weten hoe de DJ Mag Top 100 eruit zag als er meer van die echte liefhebbers waren.

Het leuke van je post is dat je (zo te zien) zelf niet eens snapt waar het om zou moeten gaan.
Jij hebt het over producties, het gaat om DJ's. Om draaikwaliteiten dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:49 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Nazale schreef:

HAHAHA >.<
Fuck zeg wat ben jij dom Daar gaat het toch niet om? Wij geven hier onze mening namelijk dat die verkiezing nergens op slaat, PUNT. Natuurlijk snap ik wel dat ze bij DJmag daar niks aan doen, maar dat betekent niet dat ik mijn mening hier niet mag geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:50 

Hardtraxx Elite

Zygoma schreef:
jambekkie schreef:

Het leuke van je post is dat je (zo te zien) zelf niet eens snapt waar het om zou moeten gaan.
Jij hebt het over producties, het gaat om DJ's. Om draaikwaliteiten dus.

Het leuke van discussies hier is dat het van het ene onderwerp overspringt naar een ander onderwerp. We houden het lekker breed. Ik weet dat het om de dj's gaat en om draaikwaliteiten, maar zo zien weinig mensen het. En over het mixwerk kan ik niet zoveel zeggen, dus dat doe ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:55 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Brainweavers schreef:
Nazale schreef:

HAHAHA >.<
Fuck zeg wat ben jij dom Daar gaat het toch niet om? Wij geven hier onze mening namelijk dat die verkiezing nergens op slaat, PUNT. Natuurlijk snap ik wel dat ze bij DJmag daar niks aan doen, maar dat betekent niet dat ik mijn mening hier niet mag geven.

:worship: bedankt voor het dagelijkse portie lachen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:56 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Brainweavers schreef:

HAHAHA >.<

:worship: bedankt voor het dagelijkse portie lachen!

Kan me niet voorstellen wat er zo grappig is behalve jouw eigen reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 15:59 

Hardtraxxer

Omdat jou reactie op mijn reactie kant nog wal raakt, lees eerst alles goed door misschien snap je dan dat je dingen concludeert die niet kloppen ;)

wel jammer dat ik dit moet uitleggen en dat sommige mensen dit zo serieus nemen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 16:04 

Hardtraxx Addict

Brainweavers schreef:
Omdat jou reactie op mijn reactie kant nog wal raakt, lees eerst alles goed door misschien snap je dan dat je dingen concludeert die niet kloppen ;)

wel jammer dat ik dit moet uitleggen en dat sommige mensen dit zo serieus nemen :innocent:

Mee eens, G-dwerg je moet af en toe denk ik ietsjes langer lezen en nadenken voor je iets typt :P Zon grote charge op Brain, om zoiets kleins? En dan ook nog hem woorden in de 'tekst' leggen (haha) die niet kloppen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 16:08 

Aan het typen...

Titatovenaar schreef:
verhaal

algemeen/discussie-topic-t11071-325.html#p709403
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 16:12 

Hardtraxx Beheerder

Nou mensen, is een heel topic over DJ Mag. Graag daar in verder: algemeen/dj-mag-top-100-2011-version-t18167.html

Einde mededeling :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 17:22 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Wesz91 schreef:

Zijn er geen programmatjes die dat kunnen kraken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 17:30 

Dakpan schreef:
Zijn er geen programmatjes die dat kunnen kraken?

Na een paar honderd uur.
Vorige  1 ... 1106, 1107, 1108, 1109, 1110, 1111, 1112 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen