Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1105, 1106, 1107, 1108, 1109, 1110, 1111 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 11:37 

jambekkie schreef:
Diageo schreef:
Millard Fillmore schreef:
Op welke plaats stond headhunterz vorig jaar precies? En ik had wildstylez toch wel een stuk hoger verwacht...

Ergens rond de 50-55. Erg goed van Headhunterz om zo hoog te staan! Jammer dat er op het nieuws totaal geen aandacht aan wordt besteed. Had hij zeker verdient.

Wildstylez had ik ook hoger verwacht. Vind vooral de positie van Angerfist opmerkelijk! ^^

Psyko Punkz in de DJ Mag, dat is de bevestiging.
Er zijn zo veel betere producers/dj's dan Psyko Punkz, het is te zielig voor woorden! :lol:

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 11:39 

Hardtraxx Veteran

Het gaat alleen maar om populairiteit in die top 100, leer dat nou eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 11:46 

Hardtraxx Elite

En toch wil ik dit filmpje even hier kwijt!
David Guetta, de nieuwe nummer 1 dj moet natuurlijk met een heel luid applaus toegejuicht worden.
En dan sta je daar op het podium, dan is het toch best genant.

http://yfrog.com/ms3mgjz
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 11:58 

Hardtraxx Elite

Respect voor Guetta's laatste album (CD2 dan) geweldige producties, maar mixen kan die dus blijkbaar niet... (als dit echt is natuurlijk.. :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 11:59 

Hardtraxx Veteran

de tracks die ik van hem ken vind ik meer popmuziek dan house/dance oid
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 11:59 

Hardtraxx Addict

http://www.youtube.com/watch?v=Mt8EB-sW2K0
nieuwe dbstf track

DBSTF D-Block & S-te-Fan
Check out this teaser for the new D-Block & S-te-Fan track, full video will be coming soon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:01 

Hardtraxx Elite

Josh-T schreef:

Je moet echt 'nothing but the beat' checken, CD1 is idd commerciele popzooi, maar CD2 slaat die een hele andere richting in, veel house en daftpunk like platen, heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:03 

Hardtraxx Elite

iSenSe` schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=Mt8EB-sW2K0
nieuwe dbstf track

DBSTF D-Block & S-te-Fan
Check out this teaser for the new D-Block & S-te-Fan track, full video will be coming soon.

Begin van de melodie klinkt alsof het wel iets leuks kan worden.

Gangsterdwerg schreef:
p-stylez schreef:
Vali zegt gewoon wat die denkt, en dat zouden meer mensen moeten doen

Sterker nog, ik zeg niet alleen wat ik denk maar helaas is het nog waar ook. Brennan heart kan toch niet draaien of wel soms? Vorig jaar stond hij op qlimax, in heel die set zit geen één mix. Of het was van te voren aan elkaar geplakt of het was stop-Play. En dan zijn er mensen die dit serieus nemen? Of nog erger nog op hem stemmen? Wat een wanvertoning.

Je ziet idd op die DVD dat al zijn mixer channels continu naar beneden staan XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:03 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Josh-T schreef:

Je moet echt 'nothing but the beat' checken, CD1 is idd commerciele popzooi, maar CD2 slaat die een hele andere richting in, veel house en daftpunk like platen, heel vet!

Ik geloof je wel op je woord :P geen zin om ernaar te luisteren xd

die fail hierboven is fake maar deze is wel echt trouwens:

maarja, zelfs het beste paard valt wel eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:09 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een achterlijke verkiezing. Als noisecontrollers en brennan heart erin staan dan is het te lachwekkend voor woorden. Die gasten kunnen niet eens beatmatchen jonge! BH Draait al jaren bedroevend slecht en van mixen kun je amper spreken. Naja goed ik hoef het niet eens uit te leggen, ga naar een feest en je merkt het vanzelf. Die bolle staat een uur lang fancy te doen op zijn mixer zonder dat hij daadwerkelijk iets doet. Noisecontrollers mixen vaak nog wel enigszins maar ben er van overtuigd dat 90% van de amateurs hier incl mijzelf beter draaien.

Dj fag mag toP 100 :')

Denken dat de DJ Mag Top100 om het beste mixwerk gaat.... :x

Komt hij weer aan hoor. Daar zou het wel om MOETEN gaan!! En anders moeten ze het geen DJ Top 100 noemen wijsneus.
Zelfs al zouden ze producties mee rekenen dan verdienen Psyko Punkz, BH en al die andere boys het nog bij lange na niet om erin te staan. Wat produceert BH nou eigenlijk? Helemaal geen fuck jonge, een andere melodie. In elk nummer dezelfde kick en synth en dat gedurende 3 jaar. Ga jij het vooral verdedigen.. Of wacht komt dat omdat je dikke vriendjes met Scantraxx bent soms?
Ga hier niet interessant lopen doen als je zelf totaal niet objectief bent.

De mening van de massa is echt totaal waardeloos aangezien die blijkbaar 0,0 verstand van de muziek hebben. Ga daar vooral waarde aan hechten. Als 100,000 gekken zeggen dat het gezond is om 3 pakjes peuken per dag te roken, geloof jij het dan ook?

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:20 

Donateur

die lijst is gewoon kut.. grootste bullshit . :thumbdown: Maarja genoeg andere dingen om me druk om te maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:29 

Hardtraxx Addict

QdanceBackstage Q-dance
Yesterday we had a photoshoot with most of the Qlimax DJs... #QL11
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:43 

Hardtraxx Veteran

Atraxisz schreef:
QdanceBackstage Q-dance
Yesterday we had a photoshoot with most of the Qlimax DJs... #QL11

En Technoboy en Tuneboy (en Stephanie) zijn in Amsterdam voor o.a. business las ik op TBY z'n facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:44 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
David Guetta, de nieuwe nummer 1 dj moet natuurlijk met een heel luid applaus toegejuicht worden.

Zielig! Hij kan er toch ook niks aan doen dat al die mensen op hem gestemd hebben.. :thumbdown: Mensen zouden respect moeten hebben voor wat die man allemaal bereikt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 12:46 

Donateur

Edwinn schreef:
jambekkie schreef:

Zielig! Hij kan er toch ook niks aan doen dat al die mensen op hem gestemd hebben.. :thumbdown: Mensen zouden respect moeten hebben voor wat die man allemaal bereikt heeft.

Huh wtf ? waar is dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:02 

Hardtraxxer

Mooi dat al zo'n groot gedeelte in die djmag top 100 wordt bezet door hardstyle dj's, dat is toch best uniek. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:11 

Aan het typen...

Ik weet niet of dat zo mooi is, populariteit is met name afhankelijk van de toegankelijkheid van de muziek. Dus als je zoveel mogelijk hardstyle djs in die top100 wilt hebben, moet je zo toegankelijk mogelijk produceren. En toegankelijkheid en hardheid zijn vaak elkaars tegenovergestelde, dus dat zou inhouden dat hardstyle steeds softer moet worden. Wat weer betekent dat er exponentieel meer nieuwe luisteraars komen en het zwaartepunt van het genre steeds meer naar de softe kant schuift, want meer mensen betekent meer geld uit de gigs en meer fans voor de djs.

Ze zijn de laatste jaren (vooral aan de mainstream kant) zo erg bezig met het alsmaar groter maken van hardstyle, door middel van de muziek aan te passen, waardoor het ze eigenlijk niet hardstyle aan t verspreiden zijn, maar een andere stijl met dezelfde naam. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het mooi als ze over de hele wereld hardstyle luisteren en vet vinden, maar doe dat dan met de hardstyle zoals die is/was en pas niet je muziek erop aan om dat doel te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:12 

Donateur

Lyst schreef:
Ik weet niet of dat zo mooi is, populariteit is met name afhankelijk van de toegankelijkheid van de muziek. Dus als je zoveel mogelijk hardstyle djs in die top100 wilt hebben, moet je zo toegankelijk mogelijk produceren. En toegankelijkheid en hardheid zijn vaak elkaars tegenovergestelde, dus dat zou inhouden dat hardstyle steeds softer moet worden. Wat weer betekent dat er exponentieel meer nieuwe luisteraars komen en het zwaartepunt van het genre steeds meer naar de softe kant schuift, want meer mensen betekent meer geld uit de gigs en meer fans voor de djs.

Ze zijn de laatste jaren (vooral aan de mainstream kant) zo erg bezig met het alsmaar groter maken van hardstyle, door middel van de muziek aan te passen, waardoor het ze eigenlijk niet hardstyle aan t verspreiden zijn, maar een andere stijl met dezelfde naam. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het mooi als ze over de hele wereld hardstyle luisteren en vet vinden, maar doe dat dan met de hardstyle zoals die is/was en pas niet je muziek erop aan om dat doel te halen.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:15 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:

Totaal met je eens! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:30 

Hardtraxxer

Oneens, als je denkt dat artiesten met dat doel muziek maken dan vergis je je enorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:34 

Hardtraxx Elite

summergirl schreef:
Oneens, als je denkt dat artiesten met dat doel muziek maken dan vergis je je enorm.

Totaal met je eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:41 

Aan het typen...

Ik ga er steeds meer aan twijfelen, als je ziet hoe belangrijk het aantal likes/followers op je facebook/twitter zijn. Hoeveel moeite sommige djs doen om in die dj mag top100 zo hoog mogelijk te eindigen. Hoe belangrijk het voor sommige Dj's is om een hitje te scoren. Populariteit is de shit, het levert je meer boekingen op, je mag world tours maken. Het is echt niet toevallig dat hardstyle ieder jaar weer toegankelijker wordt. En de organisatoren van grotere feesten zijn er volgens mij nog meer op uit, groter, groter, groter. Zoveel mogelijk inspelen op de massa, want die levert het meeste geld op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:42 

Dat is toch ook het doel van een Commerciële event organisatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:44 

Hardtraxxer

Dat is allemaal waar wat je zegt, maar in de studio moet je toch echt gevoel met je muziek hebben wil je een goede track maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 13:45 

Hardtraxx Veteran

Wat is 'Hard Dance?' Ook niet gewoon Hardstyle mee zeggen, zo jammer dit!

http://portal.getsnipper.com/share/clip ... E00927FD2/
Vorige  1 ... 1105, 1106, 1107, 1108, 1109, 1110, 1111 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen