Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1104, 1105, 1106, 1107, 1108, 1109, 1110 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 22:42 

Donateur

San Miquel schreef:
Geck-o schreef:
Haha HDE was gezellig :D

Zeker weten! :D

Niet de uitslag gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 22:46 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
San Miquel schreef:
Geck-o schreef:
Haha HDE was gezellig :D

Zeker weten! :D

Niet de uitslag gehoord?

Die wordt om 3 uur ;s nachts bekend gemaakt, dacht ik te lezen op de twitter van David Guetta!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 23:01 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Rik schreef:
Daveytl schreef:
The Magic Show krijgt zijn eigen label.
TMS Records.

De eerste release is Tartaros- Dark Age.

Riep een jaar geleden dat ze dat moesten doen :P

Lijkt me donders vet :D

Thanks man, eerste 4 tracks zullen in November uitkomen :)

:yay: :yay:

Edit: ook nog "bookings agency" zie ik nu :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 23:47 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Zatox
Winter is finished ! I'll put The preview online next week :) o/

Niceeeee *southpark way*
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 23:49 

Hardtraxxer

Eigenlijk een paar maandjes te vroeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 01:03 

Hardtraxx Elite

Headhunterz #17 heeft gehaald in de DJ Mag Top100!
Noisecontrollers #35
Angerfist #39
DBSTF #40
Coone #41
Zatox #47
Showtek #58
Psyko Punkz #78
Wildstylez #80
Brennan Heart #98

#1 David Guetta :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 01:23 

Hardtraxxer

Is dit uitgelekt of officieel, ik weet niet of ik er blij mee moet zijn.
Edit, ik zie het al. Officieel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 07:37 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz in de top 20 en vreselijk terecht! Gefeliciteerd!
Genoeg artiesten in de top te vinden, erg netjes! Nummer 1 had ik liever anders gezien, maar was gezien de manier van stemmen ook niet te missen.
En zelfs Hardcore in de top 100. Knap hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 08:30 

Hardtraxx Elite

Op welke plaats stond headhunterz vorig jaar precies? En ik had wildstylez toch wel een stuk hoger verwacht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 08:50 

Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
Op welke plaats stond headhunterz vorig jaar precies? En ik had wildstylez toch wel een stuk hoger verwacht...

Ergens rond de 50-55. Erg goed van Headhunterz om zo hoog te staan! Jammer dat er op het nieuws totaal geen aandacht aan wordt besteed. Had hij zeker verdient.

Wildstylez had ik ook hoger verwacht. Vind vooral de positie van Angerfist opmerkelijk! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 09:21 

Hardtraxx Veteran

Zozo. De Hardstyle is enorm gegroeid in 2011, als het gaat om populariteit.
Weet idd niet of we daar blij mee moeten zijn, maar respect voor de Hardstlye mannen in de lijst.

Wildstylez had alleen ter hoogte van Heady en NC moeten staan. Voorderest mooie lijst! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 10:02 

Hardtraxxer

NOS:

Citaat:
Trance
De onttroning van Van Buuren is ook een breuk met de trance-stijl die de ranglijst lange tijd domineerde. Guetta's genre is house-electro en melodic.

"Guetta is meer van de popmuziek dan ik. Hij zit eigenlijk in een hele andere tak van sport dan ik", stelt Van Buuren.

De Nederlandse nieuwkomer Hardwell kwam vanuit het niets op plaats 24. Fedde Le Grand (14), Sander van Doorn (16) en Ferry Corsten (18) wisten nog de top-20 te halen.

Ze vergeten Headhunterz gewoon. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 10:03 

Hardtraxx Veteran

op nu.nl ook.. best schandalig die censuur
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 10:23 

Hardtraxxer

Top 100 DJs / 35. Noisecontrollers

whilst at the same time working on their debut album

Hierbij is het een confirm dat ze bezig zijn met album.
Of loop ik achter xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 10:26 

Hardtraxx Veteran

Wat een achterlijke verkiezing. Als noisecontrollers en brennan heart erin staan dan is het te lachwekkend voor woorden. Die gasten kunnen niet eens beatmatchen jonge! BH Draait al jaren bedroevend slecht en van mixen kun je amper spreken. Naja goed ik hoef het niet eens uit te leggen, ga naar een feest en je merkt het vanzelf. Die bolle staat een uur lang fancy te doen op zijn mixer zonder dat hij daadwerkelijk iets doet. Noisecontrollers mixen vaak nog wel enigszins maar ben er van overtuigd dat 90% van de amateurs hier incl mijzelf beter draaien.

Dj fag mag toP 100 :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 10:28 

Donateur

p-stylez schreef:
op nu.nl ook.. best schandalig die censuur

Censuur nog wel... stel je niet aan, wss gewoon gebrek aan kennis dat ze niet wisten dat het een Nederlander is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 10:32 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Wat een achterlijke verkiezing. Als noisecontrollers en brennan heart erin staan dan is het te lachwekkend voor woorden. Die gasten kunnen niet eens beatmatchen jonge! BH Draait al jaren bedroevend slecht en van mixen kun je amper spreken. Naja goed ik hoef het niet eens uit te leggen, ga naar een feest en je merkt het vanzelf. Die bolle staat een uur lang fancy te doen op zijn mixer zonder dat hij daadwerkelijk iets doet. Noisecontrollers mixen vaak nog wel enigszins maar ben er van overtuigd dat 90% van de amateurs hier incl mijzelf beter draaien.

hahahahaha heerlijk dit :P Jij hebt echt nooooit de rem der op zitten volgens mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 10:42 

Hardtraxx Veteran

Vali zegt gewoon wat die denkt, en dat zouden meer mensen moeten doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 10:47 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Vali zegt gewoon wat die denkt, en dat zouden meer mensen moeten doen

Sterker nog, ik zeg niet alleen wat ik denk maar helaas is het nog waar ook. Brennan heart kan toch niet draaien of wel soms? Vorig jaar stond hij op qlimax, in heel die set zit geen één mix. Of het was van te voren aan elkaar geplakt of het was stop-Play. En dan zijn er mensen die dit serieus nemen? Of nog erger nog op hem stemmen? Wat een wanvertoning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 10:53 

Dragenser schreef:
Top 100 DJs / 35. Noisecontrollers

whilst at the same time working on their debut album

Hierbij is het een confirm dat ze bezig zijn met album.
Of loop ik achter xD

Kewl :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 10:55 

Donateur

Qre8ive schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Denken dat de DJ Mag Top100 om het beste mixwerk gaat.... :x

Ja waar gaat ie dan wel om? Wie is de grootste popiejopie en wie heeft de meeste nummer één hits?

Als DJ moet je beoordeeld worden om je draaikunsten. Nu wint degene die het populairste is en de meeste impact maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 10:58 

Hardtraxx Veteran

En het publiek stemt niet op wie de beste DJ is, maar wie de beste producer is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 11:03 

Hardtraxxer

In de Belgische krant 'De Standaard' vermelden ze dat er maar 2 belgen in deze top 100 staan: Dimitri Vegas & Like Mike.
Ik heb er net naartoe gestuurd dat ze eens op nummer 41 moeten kijken en hun artikel moeten aanpassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 11:32 

Hardtraxx Elite

Diageo schreef:
Millard Fillmore schreef:

Ergens rond de 50-55. Erg goed van Headhunterz om zo hoog te staan! Jammer dat er op het nieuws totaal geen aandacht aan wordt besteed. Had hij zeker verdient.

Wildstylez had ik ook hoger verwacht. Vind vooral de positie van Angerfist opmerkelijk! ^^

Headhunterz stond vorig jaar op nummer 34 ofzo.

De DJ Mag Top 100 is zo fucked up. Meer dan de helft let niet op producties of mixwerk ed.
Psyko Punkz in de DJ Mag, dat is de bevestiging.
Er zijn zo veel betere producers/dj's dan Psyko Punkz, het is te zielig voor woorden! :lol:
Je kan je er wel druk over maken, maar dat is slecht voor je hart. ;)

David Guetta scoort te makkelijk met iedere week een nieuw nummer met een bekende rapper/zangeres. Hij is allang niet meer de dj die hij geweest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 11:36 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
De DJ Mag Top 100 is zo fucked up. Meer dan 90% let niet op producties of mixwerk ed.

Bij het begin (Of bij het stemmen) van de DJ Mag stond er nog, beoordeel DJ's op hun mixwerk, niet op hun producties, maar al dat volk, laten we het nu even dagjesvolk noemen, stemt op producties en populariteit.
Vorige  1 ... 1104, 1105, 1106, 1107, 1108, 1109, 1110 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen