Wat bedoel je precies met ''poepen''? Die jongen zit nu echt in zijn top tijd.. ik vind zijn releases echt top!Khadber wrote:Wist je dat Wildstylez maar producties blijft poepen?
Zijn top 10 van Juni:
01. Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
02. Wildstylez - Supermarket
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Niet zo zeer lullig bedoeld, maar gewoon: Alweer een stel nieuwe tracks.. Een soort solo TBY bijna, zo hard al hij gaat
.
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
idd hij produceert wel laatste tijd snel achter elkaar maar zolang het ook goeie tracks zijn hoor je mij niej klagen en ik vind het wel hele goeie tracks eigelijk wildstylez staat ook bij mij in absolute topKhadber wrote:Niet zo zeer lullig bedoeld, maar gewoon: Alweer een stel nieuwe tracks.. Een soort solo TBY bijna, zo hard al hij gaat.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Zal me wel benieuwen, hij gaat wel goed de laatste tijd dus ben benieuwd
Wist je dat de TBY Livesets er NU zijn?
Ze gaan NU op hardtraxx komen!
Ze gaan NU op hardtraxx komen!
Wist je dat Internet loog tegen mij?Khadber wrote:Wist je dat er op Fantasy Island 2 nieuwe DBSTF tracks gedraaid zijn??
View on YouTube" target="_blank" rel="nofollow
View on YouTube" target="_blank" rel="nofollow = Deepack vs D-Block & S-te-Fan - TBA
Wist je dat de eerste best wel kut is?
En wist je dat de tweede de eerste DBSTF (waarschijnlijke) album track is die wel vetjes is?
View on YouTube" target="_blank" rel="nofollow = NC track en niet DBSTF. De tweede is van Deepack & DBSTF, album track.
Wist je dat die NC track wss de b-side van Communicate
En wist je dat die Deepack vs. DBSTF track echt vet is.
En wist je dat die Deepack vs. DBSTF track echt vet is.
-
JHardtraxx Elite
- last seen Jan 2013
1e niet echt noisecontrollers track, maar achja. Als B-kant van Communicate kan hij er best mee door
En ik vind het wel goed als er ook samenwerkings tracks op het album verschijnen, kunnen ze gelijk Die met Josh & Wesh droppen
En ik vind het wel goed als er ook samenwerkings tracks op het album verschijnen, kunnen ze gelijk Die met Josh & Wesh droppen
moeilijk om al te oordelen, maar de melodie vind ik minder als Communicate. die gaat ook zeker aangeschaft worden!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
wist je dat Scope DJ een remix maakt op Spin That Shit.
Dit stond in zn wie wat waar op hyves
:
providing finishing touches on: Wildstylez & Frontliner - Spin That Shit (Scope DJ REMIX)
Dit stond in zn wie wat waar op hyves
providing finishing touches on: Wildstylez & Frontliner - Spin That Shit (Scope DJ REMIX)
Wist je dat ik dan het gevoel heb dat deze als vinyl uitgebracht gaat worden? Wel zonde.. Zo super vind ik hem tot nu toe niet.
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
zou wel leuk vinden als spin that shit word gereleased vind namelijk welvette track 
-
JHardtraxx Elite
- last seen Jan 2013
Ik ben ook erg benieuwd, zal het prima vinden als hij wordt gereleasd 
Dan wordt dat waarschijnlijk de B kant van de Spin That Shit vinyl?freddyadu8 wrote:wist je dat Scope DJ een remix maakt op Spin That Shit.
Dit stond in zn wie wat waar op hyves:
Lol idd, wat een mega standaard track man. Hopen dat Scope er wat moois van maakt dan maarKhadber wrote:Wist je dat ik dan het gevoel heb dat deze als vinyl uitgebracht gaat worden? Wel zonde.. Zo super vind ik hem tot nu toe niet.
Vind het nummer een sicke intro hebben, melodie had beter gekunt.. Ben wel benieuwd naar de remix!Arthurhoihoi wrote:Lol idd, wat een mega standaard track man. Hopen dat Scope er wat moois van maakt dan maarKhadber wrote:Wist je dat ik dan het gevoel heb dat deze als vinyl uitgebracht gaat worden? Wel zonde.. Zo super vind ik hem tot nu toe niet.
wist je dat die intro gewoon van Gius - V Like Venusian genomen
View on YouTube
View on YouTube
En wist je dat V Live Vesuvian een supervette track is? (al tijden
)
Spin That Shit is geen meesterwerk, maar best een leuk trackje, dus waarom niet releasen?
Wist je dat V Like Venusian 'm al rockt sinds 2006
? Wist je dat Khadber de titel net verkeerd spelde? En wist je dat je de Dingo mix moet nemen, die nóg dikker is dan de Bass Ball Mix?
Wist je dat V Like Venusian 'm al rockt sinds 2006
Ik spelde hem inderdaad verkeerd.. Ik moet hem trouwens nog steeds een keertje halen! Luister hem wel vaak op youtube.com.Sunboom wrote:Spin That Shit is geen meesterwerk, maar best een leuk trackje, dus waarom niet releasen?
Wist je dat V Like Venusian 'm al rockt sinds 2006? Wist je dat Khadber de titel net verkeerd spelde? En wist je dat je de Dingo mix moet nemen, die nóg dikker is dan de Bass Ball Mix?
Ik vind alleen zelf de Bass Ball mix wel vetter
View on YouTubeKhadber wrote:Wist je dat Internet loog tegen mij?Khadber wrote:Wist je dat er op Fantasy Island 2 nieuwe DBSTF tracks gedraaid zijn??
View on YouTube" target="_blank" rel="nofollow
View on YouTube" target="_blank" rel="nofollow = Deepack vs D-Block & S-te-Fan - TBA
Wist je dat de eerste best wel kut is?
En wist je dat de tweede de eerste DBSTF (waarschijnlijke) album track is die wel vetjes is?
View on YouTube" target="_blank" rel="nofollow = NC track en niet DBSTF. De tweede is van Deepack & DBSTF, album track.
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
Wist je dat vanavond Nagoom in de 2 Dangerous Show zit vanavond van 20.00 tot 23.00 
Wist je dat Atmozfears bezig zijn met een 4 tracker vinyl, waarbij o.a. een track met The Vision