Er stond ook iets bij van hou de komende tijd me sets in de gaten voor de trackKhadber wrote:Ja dat zou best kunnen, het gaat alleen heel lang duren voordat we die te horen krijgen, gezien volgende week Williams Syndrome - Emotions/Secrets uitkomt. Daarna komt Shine/I Just Can't Stop WAARSCHIJNLIJK. Wie weet stoppen ze die 2 bij elkaar..Dakpan wrote:Wist je dat The Pitcher naast I Just Can't Stop nog een track klaar heeft, genaamd Strangelove?
We have just finished a new track called Strangelove. It’s a bit different from what you are used to hear from us. It’s not the obvious hit but we think it could work out well on the dance floor.
Klinkt wel interessant!
Dus wacht nog maar 3 maandjes.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
fantasy island had inderdaad een kut stage en het geluid stond ook veeeeeeeeel te zacht op de mainRavenwood wrote:offtopic
wat een kut stage van fantasy island..
en de tweede is idd wel wat vetter, hou zelf niet zo van DBSTF, een paar tracks zijn wel leuk om eens te horen, vind het allemaal een beetje te happy...
Wist je dat ik me altijd helemaal kapot lach om hun filmpjesHeadhunter(4)Ever wrote:Wist je dat Headhunterz en Wildstylez, in hun vrije tijd gaan vissen?![]()
View on YouTube
Project One = Project Droog, wat een reacties
Wist je dat Dov en Willem op dit filmpje precies zeggen waar het op staat over partyflock?
Ongeveer rond 3 minuten ofzo
View on YouTube
View on YouTube
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
idd!W0uT3R wrote:Wist je dat Dov en Willem op dit filmpje precies zeggen waar het op staat over partyflock?
Inderdaad, al dat gezeik maar over commerciele hardstyle.W0uT3R wrote:Wist je dat Dov en Willem op dit filmpje precies zeggen waar het op staat over partyflock?
View on YouTube
Wist je dat er in Australië een prijs is te winnen om naar DefQon NL te gaan?
En wist je dat iemand hiervoor, tijdens een voetbal wedstrijd, uitgezonden op tv en met 90.000 man in het stadion, DIT deed?

En wist je dat iemand hiervoor, tijdens een voetbal wedstrijd, uitgezonden op tv en met 90.000 man in het stadion, DIT deed?

GeweldigKhadber wrote:Wist je dat er in Australië een prijs is te winnen om naar DefQon NL te gaan?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
hahahaha dan heb je dr wel veel voor over iddStokbrood wrote:GeweldigKhadber wrote:Wist je dat er in Australië een prijs is te winnen om naar DefQon NL te gaan?
![]()
Wist je dat je tegenwoordig heel duidelijk kan laten zien wat je van Global Hardstyle vind?
http://kingsman.spreadshirt.com/us/US/S ... rt-4580637
http://kingsman.spreadshirt.com/us/US/S ... rt-4580637
hahaha @ de streaQr en het shirt Khadber 
Wist je dat ik deze held graag wil benoemen als koning onder de hardstyle liefhebbers! Met hem moeten we sowieso een interview regelen!!! Geniale gozerKhadber wrote:Wist je dat er in Australië een prijs is te winnen om naar DefQon NL te gaan?
Als die gast niet wint, is het ook best wel fucking lullig
.
Wisten jullie dat je gastenplekken kon winnen op de volgende 10 Years of Technoboy?
En dat je dat kan winnen via een prijsvraag op Partyflock?
En dat er ook 5 gesigneerde exemplaren van zijn nieuwe ‘best of’ cd weggegeven wordt?
En dat je dat kan winnen via een prijsvraag op Partyflock?
En dat er ook 5 gesigneerde exemplaren van zijn nieuwe ‘best of’ cd weggegeven wordt?
Voor de liefhebbers:
Wist je dat de Hardbass DVD er is? Te bestellen bij mid-town!
Nice!Khadber wrote:Voor de liefhebbers:
Maaruh, ik heb er nog geen account en om te registreren vraagt het om zip number enz enz,
Wat moet ik daar eigenlijk allemaal invullen?
Wist je dat Wildstylez maar producties blijft poepen?
Zijn top 10 van Juni:
01. Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
02. Wildstylez - Supermarket
Zijn top 10 van Juni:
ja daar poept ie ook al.Guide4U wrote:Komt van het vissen he
alleen geen tracks.
Wist je dat ik verschrikkelijk bang ben dat 'ie Venom verneukt heeft..Khadber wrote:Wist je dat Wildstylez maar producties blijft poepen?
Zijn top 10 van Juni:
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
wist je dat ik denk dat het juist verschrikkelijk meej gaat vallenArthurhoihoi wrote:Wist je dat ik verschrikkelijk bang ben dat 'ie Venom verneukt heeft..Khadber wrote:Wist je dat Wildstylez maar producties blijft poepen?
Zijn top 10 van Juni: