Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2009 22:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
harderstyles schreef:
Wist je dat vanavond Nagoom in de 2 Dangerous Show zit vanavond van 20.00 tot 23.00 :thumbsup:


En wist je dat Deepack er volgende week te gast is :thumbsup:

Nice! :thumbsup: Ik hoop dat we wat nieuwe platen te horen krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2009 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deepack, ga ik zeker luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2009 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat er al foto's van de Emporium stage te vinden zijn?

http://partyflock.nl/album/981781/6166790.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2009 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wist je dat de B-Kant van de nieuwe Dozer ook al gedraaid is gisteren op 2Dangerous?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2009 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Wist je dat Scope DJ @ Twitter zei: wow just came up with a greeeat melo :-d time to work it out!

ben benieuwd dan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2009 16:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Wist je dat Scope DJ @ Twitter zei: wow just came up with a greeeat melo :-d time to work it out!

ben benieuwd dan :drool:

Wist je dat ik dat zo vaak heb, maar het nog niet kan omzetten in mijn vst's...? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2009 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
freddyadu8 schreef:
Wist je dat Scope DJ @ Twitter zei: wow just came up with a greeeat melo :-d time to work it out!

ben benieuwd dan :drool:

Wist je dat ik dat zo vaak heb, maar het nog niet kan omzetten in mijn vst's...? :P


Hoezo lukt het je niet dan ?, wat in je hoofd zit krijg je niet op je scherm ofwat ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2009 19:03 
 
Donateur

Het is niet zo makkelijk om je melodie ook in je programma te krijgen, ondervind ik zelf ook. Maar het lukt wel een beetje je moet het gewoon wat aanvoelen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2009 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat probleem heb ik ook, ik hoop dat het met een keyboard wat gemakkelijker gaat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2009 19:08 
 
Donateur

Dennis Aka Mash schreef:
dat probleem heb ik ook, ik hoop dat het met een keyboard wat gemakkelijker gaat. :)

Ik heb ook een keyboard hier en ik vind het makkelijker om melodie's te maken in FL Studio gewoon door te klikken en niet door te spelen op keyboard. Maar ik heb dan ook 0,0 ervaring met keyboard spelen dus het kan daaraan liegen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2009 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
dat probleem heb ik ook, ik hoop dat het met een keyboard wat gemakkelijker gaat. :)

Ik heb ook een keyboard hier en ik vind het makkelijker om melodie's te maken in FL Studio gewoon door te klikken en niet door te spelen op keyboard. Maar ik heb dan ook 0,0 ervaring met keyboard spelen dus het kan daaraan liegen :D

Ik heb wel eens met een keyboard wat ingespeeld, dat is echt heel handig! (heb ook wel 8 jaar niet intensief les gehad, ben geen natuurtalent, maar kan wel wat dingetjes spelen). Je kan de melodie grofweg spelen, en dan de eventuele foutjes gewoon bijwerken. Al moet ik eigenlijk wel een x iets gaan produceren, maar is best lastig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2009 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Yannicksuper schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
dat probleem heb ik ook, ik hoop dat het met een keyboard wat gemakkelijker gaat. :)

Ik heb ook een keyboard hier en ik vind het makkelijker om melodie's te maken in FL Studio gewoon door te klikken en niet door te spelen op keyboard. Maar ik heb dan ook 0,0 ervaring met keyboard spelen dus het kan daaraan liegen :D

Ik heb wel eens met een keyboard wat ingespeeld, dat is echt heel handig! (heb ook wel 8 jaar niet intensief les gehad, ben geen natuurtalent, maar kan wel wat dingetjes spelen). Je kan de melodie grofweg spelen, en dan de eventuele foutjes gewoon bijwerken. Al moet ik eigenlijk wel een x iets gaan produceren, maar is best lastig!


Ik kan ook niks op keyboard, alleen boer wat zeg je van mn kippen :P en nog Rock Hypnotic klein stukje, en Angel kan ik ook.. maarja is niks speciaals
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2009 00:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb het altijd met muis gedaan, beetje stom, omdat het niet echt intuïtief is... Blijft 'proberen' tot wat je hoort wat er in je hoofd zit. Alleen op dit manier raak ik soms kwijt wat er in mijn hoofd zit, omdat het geen wat ik hoor me beïnvloedt... Da's stom. Ik denk dat het chiller zou zijn als ik keyboard zou kunnen spelen, en een keyboard zou hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2009 00:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wist je dat er al foto's van de Emporium stage te vinden zijn?

http://partyflock.nl/album/981781/6166790.html


Wist je dat ik die hebt opgebouwd! Maar met bekleding ziet het er ook zeer vet uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2009 15:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wist je dat mijn eerste post op dit forum is?
Wist je dat ik hardtraxx een uitstekende site vind? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2009 17:14 
 
Donateur

Dimi schreef:
Wist je dat mijn eerste post op dit forum is?
Wist je dat ik hardtraxx een uitstekende site vind? :)

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Wist je dat Wildstylez maar producties blijft poepen?

Zijn top 10 van Juni:
01. Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
02. Wildstylez - Supermarket


Wist je dat Venom remix erg netjes is?


En wist je dat de set van The Pitcher & Dozer op Emporium waarschijnlijk op 3voor12 komt te staan? (Ze zwaaiden met een poster ervan).

Voor de niet-kenners. 3Voor12 is een initiatief van de VRPO (ja publieke omroep bladiebla). Hierop staan allerlei types sets, varierend van Techno/minimal, tot Promo-achtige hardcore, tot Rock uit oa pinkpop.
Hardstyle was hier een kleintje, maar blijkbaar gaat dat veranderen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm, die Wildstylez remix is zoals je zegt, netjes gedaan, maar hij voegt weinig toe: het is gewoon precies dezelfde track maar dan met Wildstylez-sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 17:10 
 
Donateur

Sunboom schreef:
Hmm, die Wildstylez remix is zoals je zegt, netjes gedaan, maar hij voegt weinig toe: het is gewoon precies dezelfde track maar dan met Wildstylez-sounds.

Dat is ook zo met de KYHU remix vind ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Hmm, die Wildstylez remix is zoals je zegt, netjes gedaan, maar hij voegt weinig toe: het is gewoon precies dezelfde track maar dan met Wildstylez-sounds.


Alsof de KYHU remix zoveel toevoegt aan het orgineel.. Vind ik ook niet :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2009 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jullie doen net alsof ik heb gezegd dat die wel wat toevoegt :P... Ben het namelijk helemaal met jullie eens! En dan vind ik deze remix nog beter ook, want ik vind de kick in de intro van de KYHU remix helemaal niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2009 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat Showtek tegenwoordig tussen de hardtrance staat? :P
stukje line-up Planet Love 2009 South (je hebt ook een North editie, met volgens mij daar ook een q-dance stand)

GOODGREEF
Lisa Lashes
Alex Kidd
Showtek
Dark By Disign
A*S*Y*S
Mark Kavanagh
Mallorca Lee
Karl Davis
Andy Richmond
Mark Young
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2009 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EN nog een dikke hit! :)

Wist je dat TATANKA sowieso op Decibel staat?
Dit staat namelijk op de home-sectie van zijn website.

"During the season, I will perform on DefQon1, Decibel (.....)"
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2009 12:40 
 
Hardtraxx Elite

Voor wat ik zo hoor, vind ik de remix van wildstylez beter als het origineel van noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2009 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat de site van Q-Base online is.
http://events.q-dance.nl/2009-09_12-september_q-base/
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen