Misschien een van die nieuwe van TiLLT of A2 of Radical Redemptionwrote:Catatonic Overload
After a great weekend, with XXlerator RAW en Project: Pounding Bassdrum, it's time to work on our new release. (Make RAW not WAR: part III).
Environment is allready hammered at several parties by DJ Thera and us.
Now it's time to finished the second track. We've also asked a slammin' upcomming Dj/Producer to remix Environment. Can you guess who?!
D
erg vet! make raw not war part 3wrote:Catatonic Overload
After a great weekend, with XXlerator RAW en Project: Pounding Bassdrum, it's time to work on our new release. (Make RAW not WAR: part III).
Now it's time to finished the second track. We've also asked a slammin' upcomming Dj/Producer to remix Environment. Can you guess who?!
Mooi nieuws 
Ik hoop weer een Make Raw Not War op het niveau van nummertje 1
MRNW 2 was in mijn ogen iets minder.
Ik hoop weer een Make Raw Not War op het niveau van nummertje 1
MRNW 2 was in mijn ogen iets minder.
Ik weet lekker wie.
Heel vet in ieder geval! Make Raw Not War 1 en 2 zijn nog steeds 2 van m'n favo releases.
Zeg nu kutkind!wrote:Ik weet lekker wie.![]()
Heel vet in ieder geval! Make Raw Not War 1 en 2 zijn nog steeds 2 van m'n favo releases.
Eens, hou op met teasen.wrote: Zeg nu kutkind!
Mag hopen dat het beter is dan deel 1 en 2. Alleen Goddamn en Overtime waren te doen, de rest was bagger.Catatonic Overload
S.I.T.E, Futile, Peace of Mind... bagger...?wrote: Mag hopen dat het beter is dan deel 1 en 2. Alleen Goddamn en Overtime waren te doen, de rest was bagger.
@GT500 The R3belz & Vamper - Cosmik (page 2)
Moet gewoon weer vet wordenwrote:Mag hopen dat het beter is dan deel 1 en 2. Alleen Goddamn en Overtime waren te doen, de rest was bagger.Catatonic Overload
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
FB Noisecontrollers
Dus er is kans dat deze vanavond of later deze week uitkomt.Noisecontrollers
Hard with style from Headhunterz is being made right now as he blogged :-)
The Machine & Alphaverb - Enjoy
The Machine & Dj Thera - It Is This Feeling
The Machine - No Time To Waste
The Machine & Ryfle - Trashin
The Machine - Awesome Frequency
The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
The Machine ft. Evrae Altana - Endure The Moment
Aantal titels die mogelijk op het nieuwe The Machine album verschijnen (tracklist The Machine @ Hardmasterz)
Ik heb zo'n vermoeden dat dit het beste album tot nu toe gaat worden
The Machine & Dj Thera - It Is This Feeling
The Machine - No Time To Waste
The Machine & Ryfle - Trashin
The Machine - Awesome Frequency
The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
The Machine ft. Evrae Altana - Endure The Moment
Aantal titels die mogelijk op het nieuwe The Machine album verschijnen (tracklist The Machine @ Hardmasterz)
Ik heb zo'n vermoeden dat dit het beste album tot nu toe gaat worden
Man, wat kijk ik uit naar dat album!
Is voor mij al zeker het album van The Machine de beste tot nu toe gaat worden!
Had graag bij die set willen zijn, op 2 tracks na alleen maar eigen spul
!
Had graag bij die set willen zijn, op 2 tracks na alleen maar eigen spul
Je kan het natuurlijk nooit van te voren zeggen maar ik denk toch dat dit gewoon het beste artiestenalbum allertijden gaat worden, nog beter dan FoS, P1 & SoI 
Dus Zany heeft het over een ander album. Een plaat kan moeilijk op een album staan dat nog niet bestaat.wrote:Zanywrote:Dat komt er de komende tijd iig niet aan aangezien ze te druk zijn met andere projecten. Die plaat met Zany komt daar iig echt niet op:pDie staat op het "digitale" album van Showtek RT @Nuracore @DJXerenetox @DjZany waar blijft 2 divine
En dat album van The Machine. The Machine is kwalitatief een van de sterkste producers in de scene en weet ook altijd een klapper neer te zetten. Dat album moet dus ook wel n klapper worden.
Het The Machine album gaat alle andere albums,van dit jaar wegblazen 
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Dit is de maand september, dus hij komt sowieso in september uit.wrote:FB Noisecontrollers
Dus er is kans dat deze vanavond of later deze week uitkomt.Noisecontrollers
Hard with style from Headhunterz is being made right now as he blogged :-)
Tel maar na hoeveel dagen september nog heeft
Zegt niet zo heel veel, aangezien er geen in augustus is uitgekomen, maar die was er 1 septemberwrote: Dit is de maand september, dus hij komt sowieso in september uit.
Tel maar na hoeveel dagen september nog heeft
maar ik denk zelf donderdag/vrijdag anders maandag/dinsdag.. maargoed, speculeren heeft niet zoveel zin, gwn afwachtten
Interessant lijstjeTechnoboy
As of today:
- TNT aka TECHNOBOY N TUNEBOY 'Club Shock! Anthem' -- finished and tested
- TUNEBOY 'Mood to swing' -- finished and tested
- TNT aka TECHNOBOY N TUNEBOY & BRENNAN HEART 'Punk Fanatic' - TNT Remix (on progress while u r readin this)
Thera @ Project N50 nu op Fear FM 
Een remix van Punk Fanatic! Prima! Hopelijk zonder die stuiterbass, die klinkt voor geen meter!
Zonder kutbreak, zonder stuiterkicks.. zou wel een vette track zijn dan.wrote:Een remix van Punk Fanatic! Prima! Hopelijk zonder die stuiterbass, die klinkt voor geen meter!
Arboza
Cancelled my 'Afraid Of The Dark'-project and gonna start a new track! found awesome vocals and the track will be called: Face The Darkness!
Het is When Strangers Call overigens.wrote:the track will be called: Face The Darkness!
Als hij bij een groot feest staan, ben d'r bijwrote:Ow wow just received an awesome AWESOME booking incredible didn't expect that more info soon for now partyyy time
Last edited by Daveytl on , edited 1 time in total.