Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071, 1072 ... 3079  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:11 

Donateur

Velocity schreef:
En dat hij nu als artiest liever als Titan wordt gezien en niet als de man die was neergestoken.

Doet de naam TITAN wel eer aan zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:12 

Artiest

Daveytl schreef:
TiMOTHYb schreef:
Kom dit net ergens tegen, wist ik helemaal niks vanaf?

Wil je deze post aub verwijderen? Ik heb namelijk al een keer gevraagd aan George of hij dit is, maar hij wil liever niet dat mensen dit weten ;)

Met alle respect voor jou en Titan, maar als hij niet wilt dat mensen dit weten had hij niet mee moeten werken aan het programma :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:23 

Hardtraxxer

Vind het toch wel interessant om te weten eerlijk gezegd, als Titan niet wil dat het hier staat kan ie het altijd aan een admin laten weten :)

Citaat:
A-lusion
I feel like doing a remix. Which track would you guys like to hear in an A-lusion remix?

benieuwt welke track het gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:26 

Donateur

xsjefkex schreef:
Vind het toch wel interessant om te weten eerlijk gezegd, als Titan niet wil dat het hier staat kan ie het altijd aan een admin laten weten :)

Zou het dom vinden als het weg wordt gehaald, als je niet wilt dat het bekent wordt. Moet je vooral mee doen aan een programma als Hart van Nederland.

En wat boeit het dat dit bekend is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:30 

TiMOTHYb schreef:
Kom dit net ergens tegen, wist ik helemaal niks vanaf?

Gaat over Titan trouwens.

is dat Titan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:32 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Zal ook niet voor niets zijn dat hij vroeger draaide onder Pinas en nu onder Titan.

Ik heb gehoord dat dat kwam, omdat hij ook internationaal bekendheid wil vergaren. Dan is het een beetje 'lullig' als de MC je zo aankondigt: "Ladies and gentlemen, here is dj Pinas!"

Vandaag de verandering van naam ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 17:50 

Hardtraxx Crew

Coone
Citaat:
"The Prime Target" is almost finished...

Neem aan dat dat een nieuwe plaat van hem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:23 

Hardtraxx Elite

De uitslag van DJ Mag top 100 op 20 oktober tijdens het Amsterdam Dance Event (voor het eerst in NL dus) bekend word gemaakt. Was der ff naar opzoek, en kwam tot die conclusie, of t moest al bekend zijn..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Coone
Citaat:
"The Prime Target" is almost finished...

Neem aan dat dat een nieuwe plaat van hem is.

Zal dan wel Coone - The Prime Target (Official Public Enemies Anthem) worden, als dat de anthem is dan temminste! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 19:30 

Hardtraxx Crew

Zany
Citaat:
Die staat op het "digitale" album van Showtek RT @Nuracore @DJXerenetox @DjZany waar blijft 2 divine

Zou ie het over dat nieuwe album van Showtek hebben? Of heb ik iets gemist en is er een verzamel-cd of iets dergelijks geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:00 

Daar zat ik dus ook al mee, maar kan geen digitaal album vinden waar die op staat. Ik ga dus uit van een nieuw album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 20:42 

Hardtraxxer

Hij kan ook deze bedoelen: http://www.beatport.com/track/2-devine- ... ix/1708996

Heeft een outro en eenzelfde intro als bij Donkey Rollers - Chaos.

Edit: klopt volgens mij niet, ga ff zoeken op mijn externe hdd, heb volgens mij wel een versie die mixbaar is, die ik ergens had gekocht...

Edit2: Ik heb even gezocht, mijn versie is 4.28. Zelfde inderdaad als dat met Chaos. Maar staat in eigenschappen: Central Station records en als ik ga zoeken op beatport bij die 2 divine: http://www.beatport.com/track/2devine-o ... ix/1160060 staat er 4.09, maar ik weet zeker dat ik hem toen bij Beatport had gekocht. Dus misschien is die aangepast of iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij stond een versie zonder intro op fuck the system, verzamelcd dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:29 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:

Nee, http://www.discogs.com/Showtek-Fuck-The ... se/2561281
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:41 

Hardtraxxer

Nikkel schreef:
PNXRMX schreef:

Nee, http://www.discogs.com/Showtek-Fuck-The ... se/2561281

Kan een reden zijn waarom we niet meer zo heel veel van ze horen.
Ze hebben op twitter wel gezegd dat ze in de studio bezig waren met nieuwe nummers.
Een nieuw album zou dus geweldig zijn, past ook meteen bij het nieuwe project van hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:42 

Hardtraxx Crew

Heb je het over Showtek? Want daarover was het al bekend dat ze met een nieuw album bezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:45 

Hardtraxx Elite

Dat komt er de komende tijd iig niet aan aangezien ze te druk zijn met andere projecten. Die plaat met Zany komt daar iig echt niet op:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Dat komt er de komende tijd iig niet aan aangezien ze te druk zijn met andere projecten. Die plaat met Zany komt daar iig echt niet op:p

Zany
Citaat:
Die staat op het "digitale" album van Showtek RT @Nuracore @DJXerenetox @DjZany waar blijft 2 divine
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 00:08 

Hardtraxx Veteran

Sorry, de digitale versie van deze was t: http://www.discogs.com/Various-Blutoniu ... se/2111891
of deze: http://www.discogs.com/Various-In-Qontr ... se/2288193
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 00:15 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

En op die Hardbass V10 CD4 Noisecontrollers! :thumbup: Ik wil de full versie! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 09:09 

Donateur

p-stylez schreef:
Titatovenaar schreef:

Zany
Citaat:

P-Stylez - Titatovenaar 1-0 :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 09:18 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Headhunterz
Today is all about making Hard With Style episode 5

Hoop nog deze week dan, maar denk eerder begin volgende week...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 09:47 

Hardtraxxer

Headhunterz schreef:
SAIFAM will be well represented on the new episode of Hard With Style. Great job guys @djtechnoboy @djTuneboy

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 10:14 

Hardtraxx Veteran

Jorann schreef:
Headhunterz schreef:
SAIFAM will be well represented on the new episode of Hard With Style. Great job guys @djtechnoboy @djTuneboy

:corn:

Dat is nooit verkeerd al zeg ik het zelf! Ben benieuwd naar de mix van deze maand, vond vorige maand wat minder in vergelijking met die andere drie, maar we gaan het merken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 11:59 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Catatonic Overload
After a great weekend, with XXlerator RAW en Project: Pounding Bassdrum, it's time to work on our new release. (Make RAW not WAR: part III).
Environment is allready hammered at several parties by DJ Thera and us.

Now it's time to finished the second track. We've also asked a slammin' upcomming Dj/Producer to remix Environment. Can you guess who?!

:yay:
Vorige  1 ... 1066, 1067, 1068, 1069, 1070, 1071, 1072 ... 3079  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen