Climax?
Die line up (net als die van Loudness) zijn al lang gemaakt denk ikwrote:Climax?
Die line up (net als die van Loudness) zijn al lang gemaakt denk ikwrote:Climax?
Durf ik niet te zeggen, maar zal wel zo zijn ja.wrote:Die line up (net als die van Loudness) zijn al lang gemaakt denk ikwrote:Climax?
Als hij bij een groot feest staan, ben d'r bijwrote:[quote="DjClockKidTwitter]Ow wow just received an awesome AWESOME booking incredible didn't expect that more info soon for now partyyy time
wrote:Geboekt worden door Q-Dance.
x1333322323wrote:Geboekt worden door Q-Dance.
Aiii, waarschijnlijk dus geen Loudnesswrote:x1333322323wrote:Geboekt worden door Q-Dance.
droogklootwrote:Geboekt worden door Q-Dance.
het zal niet in de nabij toekomst zijn ,verbaas me zelf hoe ver van te voren ze al boekingen makenwrote:Aiii, waarschijnlijk dus geen Loudnesswrote:x1333322323wrote:Geboekt worden door Q-Dance.
Aww fck denk dat b2s het niet leuk zal vinden dat het gelekt is:Owrote:Straks is het nog Clock kid live in Team Blue op Hard Bass
heeft niks met kunnen te makenwrote:Geboekt worden door Q-Dance.
Ah, op het nieuwe concept van Q-Dance in Februari 2013, Qwallenvangen in de HMHwrote:het zal niet in de nabij toekomst zijn ,verbaas me zelf hoe ver van te voren ze al boekingen makenwrote:Aiii, waarschijnlijk dus geen Loudnesswrote:
x1333322323
Met DJ Patrick & MC Spongebobwrote:Ah, op het nieuwe concept van Q-Dance in Februari 2013, Qwallenvangen in de HMH
Dank uuuu_0_ maar meot nog veel leren ben pas jaar bezig:Pwrote:clock kid is een held! 1 van de beste djs op dit moment( vind ik)
En dan al op de Blue stage op Defqon staan. :oh:En dan z'n set neerzetten. Dat kunnen er niet veel zeggenwrote:Dank uuuu_0_ maar meot nog veel leren ben pas jaar bezig:Pwrote:clock kid is een held! 1 van de beste djs op dit moment( vind ik)
gratis frietwrote:Jonge jonge jonge, Waar maken we allemaal zo'n drukte om, Clock Kid heeft een boeking gekregen voor de lokale snackbar polonaise avond, so what?
aar wel betalen voor de saus!! Dat verhaal is achterhaald!wrote:gratis frietwrote:Jonge jonge jonge, Waar maken we allemaal zo'n drukte om, Clock Kid heeft een boeking gekregen voor de lokale snackbar polonaise avond, so what?
wrote:gratis frietwrote:Jonge jonge jonge, Waar maken we allemaal zo'n drukte om, Clock Kid heeft een boeking gekregen voor de lokale snackbar polonaise avond, so what?
Nog maar een solo track erbij, wat een beest van een producer!Worked on my new solo track today (Will be insane ) and celebrated my mom's b-day! Tomorrow i will visit my bro @djdigitalpunk