Zal die lelijke tool wel zijn van Q-Base met die overused melodie.
Mausparade, hebben! hebben! hebben!wrote:dat Chain Reaction volgende week een track free geeft!![]()
Mausparade, hebben! hebben! hebben!wrote:dat Chain Reaction volgende week een track free geeft!![]()
Ik gok t op t Qlimax anthemwrote:Wat zou Zatox hiermee bedoelen, toch nog een album?wrote:DJZatox
I have a present For u guys!! This is really a big present ... But u have to' wait NeXT weekFor Now i wish u a good night!! Ciao!
Geen idee, maar wel benieuwd!!
Radical Redemption ook aanwezigDJLuna
Tonight @clubmatrixx Minus Is More Live. 02:30 - 03:30 @Crypsis @DjChainReaction @Kold_Konexion @RdclRedemption & @DJLuna1 in the house.
Ik denk dat hij er wel bij is maar dan gewoon als bezoeker...wrote:Was gewoon een retweet van een of andere dude. Ik denk niet dat het nu 100% zeker is dat ie er bij is hoor.
Ik zie der niet aan af dat het een re-tweet is ten eerste, mrj ik ben ook niet zo held met twitter dus kan aan mij liggen.. maar ook op de manier van hoe t er neergezet is: MiM live 2:30-3:30 en dan die namen.. suggereert wel dat die gewoon mee zal doen met de act, mits het geen retweet is natuurlijk. maargoed we gaan het zienwrote:Ik denk dat hij er wel bij is maar dan gewoon als bezoeker...wrote:Was gewoon een retweet van een of andere dude. Ik denk niet dat het nu 100% zeker is dat ie er bij is hoor.
Verwarde hem inderdaad met een andere tweet!wrote:Ik zie der niet aan af dat het een re-tweet is ten eerste, mrj ik ben ook niet zo held met twitter dus kan aan mij liggen.. maar ook op de manier van hoe t er neergezet is: MiM live 2:30-3:30 en dan die namen.. suggereert wel dat die gewoon mee zal doen met de act, mits het geen retweet is natuurlijk. maargoed we gaan het zienwrote:Ik denk dat hij er wel bij is maar dan gewoon als bezoeker...wrote:Was gewoon een retweet van een of andere dude. Ik denk niet dat het nu 100% zeker is dat ie er bij is hoor.
Zal niet veel verschil maken of hij wel of niet erbij is..wrote:Radical Redemption ook aanwezigDJLuna
Tonight @clubmatrixx Minus Is More Live. 02:30 - 03:30 @Crypsis @DjChainReaction @Kold_Konexion @RdclRedemption & @DJLuna1 in the house.als je al dacht dat 't niet vetter kon worde
Welles: View on YouTubewrote: Zal niet veel verschil maken of hij wel of niet erbij is..
Wordt toch wel gedraaid bedoelde Pierre denk ik.wrote:Welles: View on YouTubewrote: Zal niet veel verschil maken of hij wel of niet erbij is..
Hij is inderdaad gedraaid. Wat een bazenset had Adaro trouwens.wrote:Wordt toch wel gedraaid bedoelde Pierre denk ik.wrote:Welles: View on YouTubewrote: Zal niet veel verschil maken of hij wel of niet erbij is..
Wist je dat.. Dat hier niet thuis hoort?wrote:Wist je dat.. mijn mixen te bekijken zijn op YT?
-hier stond een link-
Ik kan mijn niet herineren dat ik dit op tv gezien heb..wrote:Kom dit net ergens tegen, wist ik helemaal niks vanaf?
http://www.hartvannederland.nl/nederlan ... l-de-klos/
Gaat over Titan trouwens.
Wil je deze post aub verwijderen? Ik heb namelijk al een keer gevraagd aan George of hij dit is, maar hij wil liever niet dat mensen dit wetenwrote:Kom dit net ergens tegen, wist ik helemaal niks vanaf?
Beetje raar om dan bij hart van Nederland op televisie je verhaal te doen.wrote:Wil je deze post aub verwijderen? Ik heb namelijk al een keer gevraagd aan George of hij dit is, maar hij wil liever niet dat mensen dit wetenwrote:Kom dit net ergens tegen, wist ik helemaal niks vanaf?
Dan moet je niet bij SBS 6 je verhaal doenwrote:Wil je deze post aub verwijderen? Ik heb namelijk al een keer gevraagd aan George of hij dit is, maar hij wil liever niet dat mensen dit wetenwrote:Kom dit net ergens tegen, wist ik helemaal niks vanaf?
Hoezo?wrote:Beetje raar om dan bij hart van Nederland op televisie je verhaal te doen.wrote:Wil je deze post aub verwijderen? Ik heb namelijk al een keer gevraagd aan George of hij dit is, maar hij wil liever niet dat mensen dit wetenwrote:Kom dit net ergens tegen, wist ik helemaal niks vanaf?