Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 976, 977, 978, 979, 980, 981, 982 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:52 

Donateur

Haha die Paul Cordrey heeft gelijk zn tweets op protected gezet.
Maakt de saaie vrijdagavond helemaal goed dit tot nu toe... smullen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:55 

Hardtraxx Veteran

Misschien is mijn Engels niet goed genoeg, maar ik begrijp er maar vrij weinig van.. :P Sam vindt Hardstyle niks en geeft aan dat Scantraxx corrupt is, maar waarom heeft hij dan ruzie met Corey en treed hij wel op ipv Corey?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:55 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Haha die Paul Cordrey heeft gelijk zn tweets op protected gezet.
Maakt de saaie vrijdagavond helemaal goed dit tot nu toe... smullen :drool:

Citaat:
Self proclaimed connoisseur of the written word | Uni Student | The world's worst drunk.

En weggehaald dat hij een MYD booking agent is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:59 

Donateur

Edwinn schreef:
Misschien is mijn Engels niet goed genoeg, maar ik begrijp er maar vrij weinig van.. :P Sam vindt Hardstyle niks en geeft aan dat Scantraxx corrupt is, maar waarom heeft hij dan ruzie met Corey en treed hij wel op ipv Corey?

Halve waarheden.
Misschien haat hij hardstyle wel echt, maar gaat het m waarschijnlijk alleen maar om het geld en om zoveel mogelijk zelf met de eer te strijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 21:59 

Hardtraxxer

Valt me trouwens ook op dat Bioweapon/Scantraxx/Derroedy enzo sinds vanmiddag al niets meer tweeten, terwijl dat ze behoorlijk actief zijn op andere dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:01 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Edwinn schreef:

Halve waarheden.
Misschien haat hij hardstyle wel echt, maar gaat het m waarschijnlijk alleen maar om het geld en om zoveel mogelijk zelf met de eer te strijken.

Dus hij wil meer boekingen voor het geld, heb ik dat goed of.. ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:02 

Artiest

Hij heeft geen hart voor de muziek, ik zeg fock off en kom niet meer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:03 

Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:
Edwinn schreef:

Halve waarheden.

Onder andere, hij zegt dat Toneshifterz meer krijgen etc. Ook zegt ie dat ie liever alleen werkt, Hardstyle kut vind (vooral tracks van Ran-D en en Zany) en dat eigenlijk vrijwel alle artiesten op Scantraxx eikels en kontenkussers zijn. Haha dat is zo'n beetje de strekking, maar dan wat kort door de bocht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:04 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:
Edwinn schreef:

Halve waarheden.

Zoals ik het heb gelezen wilt Sam Bioweapon voor zichzelf hebben, maar nu ik ook lees vindt hij hardstyle niks aan en de feesten ook niet. Dus lijkt me dan wel een geld kwestie te worden.

En verder, als de heren dus geen bericht na buiten doen, mogen wij hier geen extra topic over maken om over te praten en plompen we wel wist je dat.. topic vol hierover.
Lijkt me zelf handiger om een apart topic over te maken om hierover verder te gaan.

Thats just my 2 cents :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:04 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:
Edwinn schreef:

Halve waarheden.

Hij is jaloers op de Toneshifterz wat ik uit het verhaal begrijp. Toneshifterz vangen zo'n 1.500 euro per boeking, en daarnaast hebben zij dubbel zoveel boekingen + anthem (en afsluiter) van Defqon Australiƫ, hij wil die kansen ook krijgen, maar snapt niet dat hij zelf wat moet ondernemen daarvoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:05 

Hardtraxx Veteran

Hij wil muziek maken wanneer hij in de mood is, en volgens mij wil hij niet aan de lopende band produceren.
Vind het eigenlijk wel jammer dat dit zo naar buiten komt, maar wel mooi leesvoer.
Wil wel eens wat van Corey horen over deze ruzie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:07 

Hardtraxx Addict

Vind het wel heel hypocriet dat ie zegt dat z'n tracks niet gesupport worden etc, terwijl Bioweapon setjes ook uit vrijwel alleen Bioweapon en Toneshifterz tracks bestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:09 

Hardtraxxer

Als je het mij vraagt is dit gedoe Hard without Style...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:14 

Hardtraxx Elite

Het is pas hypocriet dat jullie allemaal zo snel een oordeel vellen. Ik zeg niet dat het niet waar is wat daar staat, maar jullie lezen een berichtje en nemen alles meteen als waarheid terwijl jullie nog niet eens een kwart van het hele verhaal kennen en nu al mensen veroordelen.

Nogmaals, ik zeg niet dat het verhaal niet klopt maar sommige dingen die ik hier teruglees slaan gewoon totaal nergens op... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:18 

Hardtraxxer

Titatovenaar schreef:
Het is pas hypocriet dat jullie allemaal zo snel een oordeel vellen. Ik zeg niet dat het niet waar is wat daar staat, maar jullie lezen een berichtje en nemen alles meteen als waarheid terwijl jullie nog niet eens een kwart van het hele verhaal kennen en nu al mensen veroordelen.

Nogmaals, ik zeg niet dat het verhaal niet klopt maar sommige dingen die ik hier teruglees slaan gewoon totaal nergens op... :thumbdown:

Dan moet jij nu zo volwassen zijn om de rest van het verhaal te posten, je weet toch zelf ook wel dat mensen gaan speculeren als er een verhaal naar buiten komt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:21 

Hardtraxxer

Ebbie schreef:
Titatovenaar schreef:

Dan moet jij nu zo volwassen zijn om de rest van het verhaal te posten, je weet toch zelf ook wel dat mensen gaan speculeren als er een verhaal naar buiten komt. :thumbup:

Denk je dat hij zijn Titamagicshow nog heeft als hij over zoiets naar buiten komt? Zoiets moet je, als je een gevestigde naam in de harddance scene hebt, gewoon voor je houden. Is het verstandigste, iedereen naait elkaar wat opzich wel weer blijkt uit dit verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:22 

Donateur

Citaat:
ik zeg niet dat het verhaal niet klopt

Is toch duidelijk genoeg :P
De details zullen hier en daar wel ergens niet helemaal waar zijn (de waarheid ligt altijd ergens in het midden), maar in grote lijnen klopt dit ongetwijfeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:25 

Hardtraxx Addict

Titatovenaar schreef:

Natuurlijk ligt de waarheid in het midden. En wat ik zei over dat ie alle artiesten bij Scantraxx eikels vindt was natuurlijk overdreven xd . Maar zolang Scantraxx of Bioweapon niks naar buiten brengt, krijg je speculatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:26 

Hardtraxxer

TBA schreef:
Ebbie schreef:
Titatovenaar schreef:

Denk je dat hij zijn Titamagicshow nog heeft als hij over zoiets naar buiten komt? Zoiets moet je, als je een gevestigde naam in de harddance scene hebt, gewoon voor je houden. Is het verstandigste, iedereen naait elkaar wat opzich wel weer blijkt uit dit verhaal.

Nee natuurlijk zegt hij er niets over, maar dan moet hij hier ook niet zo hypocriet gaan doen als hij er toch niets over los laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:27 

Artiest

Niets mis mee, zo werkt het nu eenmaal in de wereld en als zulke gesprekken naar buiten komen trekt men gauw conclusies en dat is ook niet meer dan logisch. We kunnen niet allemaal zeggen "Agh... we wachten wel op een officieel bericht." Ook wij willen antwoorden op onze vragen. Dus zolang niemand die vragen beantwoord moeten we zelf maar speculeren wat mogelijke antwoorden zouden kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:29 

Artiest

Tita isn't hypocritical, in fact, I admire his restraint in this topic. He is behaving far more professional than my "hair trigger reaction" thus far...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:31 

Artiest

They think Sam is being the hypocrite not Tita.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:32 

Hardtraxx Addict

Toch wel respect voor nikkita dat ze dit eindelijk naar buiten brengt!
Ow en ik moet wel zeggen dat ik dit om te smullen vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:40 

Hardtraxx Veteran

Wesz schreef:

Vind ik niet, je eigen vuile was buiten zetten is goed maar doe dit aub niet van een ander...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 22:43 

Hardtraxxer

_dp_ schreef:
Wesz schreef:

Vind ik niet, je eigen vuile was buiten zetten is goed maar doe dit aub niet van een ander...

Dit. Ik dacht dat Nikkita uit de hardstyle-scene was gestapt, maar ze moet dit nog even veroorzaken haha.
Vorige  1 ... 976, 977, 978, 979, 980, 981, 982 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen